Oke, awesome. Wanneer gaan we meeten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is iets waardoor ik mensen afstoot, IRL dan. Langer dan een jaar kan ik geen vrienden houden. En een vriendin moet ik eigenlijk helemaal niet aan denken, dat kan alleen maar fout gaan. Soms denk ik dat ik alle contact met de buitenwereld moet vermijden
Zal ik je wat leuks vertellen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil wel komen (ookal gaat het ff 40 euro kosten) Maar ik ben veel te bang dat ik ga flippen en stil in een hoekje ga zitten redditten. Daarom snap ik niet dat je me er bij wil hebben
Ik ga je de chachacha lerenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal ik je wat leuks vertellen?
Ik ben doof, dat weet je he? Mijn vrienden zijn ook doof. En ze komen ook. Alsof zij het niet moeilijk vinden om met horenden te communiceren en als ze daar moeite mee hebben, ga ik daar gewoon voor zorgen. En dat ga ik ook bij de horenden doen.
wil het je best leren maar dat is niet het enigequote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als in hosselen? Als je me dat wil leren ga je een heel zware nacht tegemoet
7 juni denk ik?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, awesome. Wanneer gaan we meeten?
sukkel ik blijf bij jequote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil wel komen (ookal gaat het ff 40 euro kosten) Maar ik ben veel te bang dat ik ga flippen en stil in een hoekje ga zitten redditten. Daarom snap ik niet dat je me er bij wil hebben
Sander misschien.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:34 schreef Ezell het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal 7 juni?
DV?
Ara?
Jordy?
VA?
Nog iemand???
Ik doe al steeds meer met collega's bij de appie en volgend schooljaar heb ik de kans om mezelf opnieuw neer te zetten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wil het je best leren maar dat is niet het enige
je moet oa meer naar buiten
meer vrienden opzoeken
sport zoeken
hobby zoeken
chicks zoeken
daten
wat dan ook, ga er op uit
Mja dat ik er zin in heb betekent niet dat ik het ga eten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoi Cote d'Or in de aanbieding bij de Ap
[..]
Gaat dan toch de goede kant op?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe al steeds meer met collega's bij de appie en volgend schooljaar heb ik de kans om mezelf opnieuw neer te zetten.
Hobby heb ik, maar doe er te weinig mee.
En chicks, tja, ik weet niet of actief zoeken gaat helpen eigenlijk.
oh top, ik denk dat zodra je ieder weekend wat te doen heb heel je instelling gaat veranderenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe al steeds meer met collega's bij de appie en volgend schooljaar heb ik de kans om mezelf opnieuw neer te zetten.
Hobby heb ik, maar doe er te weinig mee.
En chicks, tja, ik weet niet of actief zoeken gaat helpen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |