quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb even geen tijd om te checken of je compliment wel aan de krabs richtlijn voldoet maar wil je alvast bedanken.
nee alleen ik. want ik was eerder.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:06 schreef badschaap het volgende:
damn wat is die nieuwe xbox een beest zeg....
kquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niemand? Even een oud kussen uit elkaar trekken brb
Je bent een FOK!ker. Ik ben ook raar en zou iets moeten veranderen maar wat weet ik niet. Maar moet ik wel iets veranderen? Men zal mij nemen (hihi nemenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok, serieuze vraag voor degenen die ik al wat langer spreek in dit topic:
Wat de neuk is er mis met mijIk moet veranderen, maar wat?
Fakkel mij af onder deze lijn
Je bent onzeker terwijl je een toffe peer bent dus houd daar mee op en alles is prima grquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat is er?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er is iets waardoor ik mensen afstoot, IRL dan. Langer dan een jaar kan ik geen vrienden houden. En een vriendin moet ik eigenlijk helemaal niet aan denken, dat kan alleen maar fout gaan. Soms denk ik dat ik alle contact met de buitenwereld moet vermijdenquote:
Ja ik lig begraven in mensen die me aardig vindenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je bent een FOK!ker. Ik ben ook raar en zou iets moeten veranderen maar wat weet ik niet. Maar moet ik wel iets veranderen? Men zal mij nemen (hihi nemen) zoals ik ben.
Heel aardig enzo, maar ik geloof niet dat dat het is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent onzeker terwijl je een toffe peer bent dus houd daar mee op en alles is prima gr
meer acties ondernemenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Onzekerheid nekt je, denk ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie of wat is dan de 'schuldige'?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
zo snel om onzekerheid de schuld te gevenalsof dat altijd het antwoord is
Ik wil wel komen (ookal gaat het ff 40 euro kostenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:27 schreef Etsu het volgende:
VA, niet zo onzeker. Op m'n HW ga je gewoon bier drinken en met ara dansen (eerst ik natuurlijk!), met DV knuffelen, met Jordy een bierspelletje spelen en je bent weer gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |