Bride wars is op tvquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:15 schreef supersof het volgende:
Straks komt Zon, Zuipen, Ziekenhuis
of zal ik een film kijken
De.. wut?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:19 schreef Trollscience het volgende:
twitter:Horse_ebooks twitterde op maandag 20-05-2013 om 03:06:53Manufactures of gold and silver Gold thread and silver thread Preserved vegetables Manufactures of gutta-percha Hair, prepared wigs reageer retweet
Ja maar ik wil niet midden in de film binnen vallenquote:
Ja I understandquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet midden in de film binnen vallen
Plus, dan kan ik hem niet op mijn lijst zettenquote:
Je lijst?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Plus, dan kan ik hem niet op mijn lijst zetten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
die is zo leukquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:27 schreef supersof het volgende:
[..]En dat zijn de films die je nog gaat zien, of die je hebt gezien dit jaar? Ik denk het laatste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuk makkelijker dan Duitsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:30 schreef TienVingers het volgende:
De constructie van Franse zinnen en grammatica is echt interessant
Kloptquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:30 schreef TienVingers het volgende:
De constructie van Franse zinnen en grammatica is echt interessant
ik ik dacht dat ik de eerste zin had mee gekopieerd. Maar ja die films heb ik gezien in 2013quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:31 schreef msacras het volgende:
[..]
En dat zijn de films die je nog gaat zien, of die je hebt gezien dit jaar? Ik denk het laatste?
Ik leer gewoon de zinnen van het hoofdstuk uit mijn hoofd om ze vervolgens na een paar dagen na de toets niet meer te wetenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb al 6 jaar Frans en kan het nog steeds niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |