Oh ja het staat er niet echt duidelijk opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh het heet gewoon V-energy. Maar die bedoelde ik wel
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan ben ik misselijk of heb ik geen tijd voor eten of een combo van de 2
Nee, vind ik ook nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja het staat er niet echt duidelijk op
Ik kwam niet verder dan I Bet.quote:
nouja van januari tot maart ging ik naar school van 0900 tot 1600 en dan werk van 1700 tot 2200, 6 en soms 7 dagen per weekquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:57 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik eet toch echt wel meer dan dat als ik 's ochtends wegga en 's nachts thuiskom. Neem je ook niks mee of zo?
eten jijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nouja van januari tot maart ging ik naar school van 0900 tot 1600 en dan werk van 1700 tot 2200, 6 en soms 7 dagen per week
sochtends krijg ik niks door mn mond, en heb ik geen tijd om brood te smeren voor school
op school heb ik of geen geld, of geen tijd om te eten want druk met project
en als ik op werk kom drink ik thee tussentijds en af en toe een bakje gekruide aardappelschijfjes
als ik thuiskwam weer een kop thee en dan slapen
same shit next day
soms at ik wel een broodje dat ik kocht op school ofzo als ik t niet meer trok![]()
nu ik over eten praat en eindelijk stil zit begin ik toch wel honger te krijgen
Meisje, zorg eens goed voor jezelf.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nouja van januari tot maart ging ik naar school van 0900 tot 1600 en dan werk van 1700 tot 2200, 6 en soms 7 dagen per week
sochtends krijg ik niks door mn mond, en heb ik geen tijd om brood te smeren voor school
op school heb ik of geen geld, of geen tijd om te eten want druk met project
en als ik op werk kom drink ik thee tussentijds en af en toe een bakje gekruide aardappelschijfjes
als ik thuiskwam weer een kop thee en dan slapen
same shit next day
soms at ik wel een broodje dat ik kocht op school ofzo als ik t niet meer trok![]()
nu ik over eten praat en eindelijk stil zit begin ik toch wel honger te krijgen
ik durf niet te zeggen hoe lang ik het vol houdquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik durf niet te zeggen hoe lang ik het vol houd
kartonquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
Iemand, noem eens een goed alternatief voor een boekenlegger. En nee, geen random papiertje of zo. Wat stevigs en rechthoekig, dat zoek ik.
een plat gevouwen melkpakquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
Iemand, noem eens een goed alternatief voor een boekenlegger. En nee, geen random papiertje of zo. Wat stevigs en rechthoekig, dat zoek ik.
vloeiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
Briefje van 100quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
Een foto van je caviaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
ZZZquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:15 schreef supersof het volgende:
Straks komt Zon, Zuipen, Ziekenhuis
of zal ik een film kijken
jaaa dat is leukquote:
twitter:Horse_ebooks twitterde op maandag 20-05-2013 om 03:06:53Manufactures of gold and silver Gold thread and silver thread Preserved vegetables Manufactures of gutta-percha Hair, prepared wigs reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |