Lekker even een dagje voor jezelfquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Mooi zo
Wel leuk hoordonderdagavond pas weer werken
zie whatsappquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb in 2 dagen maar 2 broodjes gegeten
dit is wel een record in 2 maand
Klinkt niet erg gezondquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zou creperen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
jaaaaquote:
V-Power?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
Wie heeft ooit energy op die heet:
guarana energy drank in een knal groen blikje?
Nee, integendeel. Dat klinkt alleen maar gezelligquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaamorgenavond wel plannen met vriendinnen maar dat is niet erg natuurlijk
Nee, het heet guarana energy drinkquote:
ik normaal ook maar ik heb geen honger en ik heb wel eens 3 a 4 dagen op koppen thee geleefdquote:
Valt mee ;p Zolang je geen hele zakken snoep leeg eet. Vast geen grote porties avondeten enzo (moet je ook niet gaan doen, dan wordt je wel dikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet ik nu alles opnoemen?
3/4 boterhammen
snoep
snoep
koek
avond eten
snoep
snoep
Duidelijk geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik normaal ook maar ik heb geen honger en ik heb wel eens 3 a 4 dagen op koppen thee geleefd
hongerwinter, kom maar op
Nou en, het heeft guarana en zit in een knalgroen blikjequote:
Don't argue young manquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou en, het heeft guarana en zit in een knalgroen blikje
jupquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Dat klinkt alleen maar gezellig
Ik heb vandaag wel bijna een zak snoep opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Valt mee ;p Zolang je geen hele zakken snoep leeg eet. Vast geen grote porties avondeten enzo (moet je ook niet gaan doen, dan wordt je wel dik)
Waarom zo weinig?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik normaal ook maar ik heb geen honger en ik heb wel eens 3 a 4 dagen op koppen thee geleefd
hongerwinter, kom maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |