Toen ik mijn MacBook net had heb ik binnen 2 uur honderden euro's bespaardquote:
ach ik kijk gewoonquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toen ik mijn MacBook net had heb ik binnen 2 uur honderden euro's bespaard
quote:
twitter:Horse_ebooks twitterde op woensdag 15-05-2013 om 19:42:50STILL UNDISPOSED OK City is City Is City Is City Is City Is City is City Is City la City is City Is City is City Is ready ready ready ready reageer retweet
tuurlijk welquote:
maar het regent daar toch ook :S:Squote:
quote:
Als ik geld ga verdienen met muziek ga ik de programma's alsnog kopenquote:
Ja, ze hebben hier wel paraplu's though en waterproof jackets maar geen regenpakkenquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik drink het normaal nooit, maar haal een nachtje door
Heel goed jongenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik geld ga verdienen met muziek ga ik de programma's alsnog kopen
ja dat is nogal veel geld voor zo'n ondingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ze hebben hier wel paraplu's though en waterproof jackets maar geen regenpakken
Ik zag laatst wel een leuke waterproof jacket maar die was £95
On he dit doet me denken aan die discussie over hunter bootsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ze hebben hier wel paraplu's though en waterproof jackets maar geen regenpakken
Ik zag laatst wel een leuke waterproof jacket maar die was £95
Kijk maarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is nogal veel geld voor zo'n onding
Ik lust geen koffiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Waarom?
En dan kan je beter koffie drinken haha
Ja, dat is Sports Direct. Wat een kutwinkel vind ik datquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef Toto69 het volgende:
Stu, ken je Lillywhites, die megastore in piccadilly?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |