quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
die taal van de ondertiteling
pistolj = pistool
ethusiazma = enthousiasme
koke = coke
Dzjeni = jenny
Dzjo = Joe
Beki = Becky
Sest Zastava = Six Flags
en nog wel meer woorden
Ik ben niet zo echt van het voetbal maar ik heb er wel een jas van. Bijna iedereen in deze wijk is wel Arsenal supporter trouwensquote:
U meneer, bent een heldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo echt van het voetbal maar ik heb er wel een jas van. Bijna iedereen in deze wijk is wel Arsenal supporter trouwens
Maar ben er wel geweest ja
Het is hier ongeveer 20 minuten vandaan (lopend)quote:
Ik wil nog een keer heel graag met iemand naar londonquote:
Ja, dat was ook ooit het plan met de KSC waar ik post. Maar bijna iedereen haakte af om de kosten van een vlucht etc.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat was ook ooit het plan met de KSC waar ik post. Maar bijna iedereen haakte af om de kosten van een vlucht etc.
Dan moet je dat doen. Fles, charmed_angel en Kally zijn hier wel geweestquote:
is ook niet erg reëel imoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat was ook ooit het plan met de KSC waar ik post. Maar bijna iedereen haakte af om de kosten van een vlucht etc.
Waarom niet? De mensen in de KSC zijn gemiddeld mijn leeftijd. Die moeten niet zeuren over een vlucht van 100 euroquote:
Hehehehequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
Was al mijn idee om naar stuart te gaan op vakantie. Lekker goedkoop
grapje stu
Want hoe oud ben je precies?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? De mensen in de KSC zijn gemiddeld mijn leeftijd. Die moeten niet zeuren over een vlucht van 100 euro![]()
Ga naar franse nieuwssites enzo. Gewoon zodat je even helemaal in de taal zit. Deed ik ook met engels, BBC op zetten en redittenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe kan ik leren voor mn frans examen?
iemand tips ofzo?
Jaa man!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef Toto69 het volgende:
Zou echt tof zijn, trein naar Londen, 2 nachtjes of zo als meet
Oefenexamens. Veel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
iemand tips ofzo?
heel veel examens oefenen. En goed nakijken, kijken welke vragen je niet goed kan, zulke vragen opzoeken. blablaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
iemand tips ofzo?
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
heel veel examens oefenen. En goed nakijken, kijken welke vragen je niet goed kan, zulke vragen opzoeken. blabla
ik heb hem morgen en heb maar 1 examen ooit gemaakt. Rond de 6 dacht ikquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
ik heb hem morgen en heb maar 1 examen ooit gemaakt. Rond de 6 dacht ik
ohquote:
7,4quote:
quote:
Mijn hoogste cijfer.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn hoogste cijfer.
Over de rest praat ik niet.
oke ik kan wel wat vertellen.quote:
En je liegt sollicitaties bij elkaarquote:
Dingen kopieren van ene naar anderequote:
maar wel tijd hebben voor 4 examens fransquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
oke ik kan wel wat vertellen.
Ik had een 4,4 voor maw omdat ik een boek niet geleerd had. En een 5 voor gs omdat ik het tweede boekje de avond van te voren nog moest samenvatten
Ja want dat vond ik leuk om te doen. Ik haat leren, maar teksten lezen en wat vragen beantwoordenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
maar wel tijd hebben voor 4 examens frans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |