Of sony doet dit ook? Maar inderdaad dit is echt de reden waarom ik de Xbox one links zou laten liggen. Willen ze dat iedereen alleen op een zolder kamer gamed? Daar heb ik mn pc voor, console gamen graag met vrienden op de bank en dan inderdaad ook dat je een game kan doen die de ander mee neemt, ipv zijn hele console mee nemen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:53 schreef AQuila360 het volgende:
Misschien als ze de hele shitstorm zien nu dat ze het nog aanpassen? Wat 2de hands games betreft want nu kunnen ze net zo iedereen meteen doorverwijzen naar Sony.
Dus net als?quote:After a Microsoft-hosted London event around the Xbox One reveal, Xbox's UK marketing director Harvey Eagle has said that the console will not function without Kinect connected.
"Kinect does require to be connected to Xbox One in all cases, yes," he said.
Ze hadden toch gekeken naar wat de meeste mensen met hun 360 doen? Schijnbaar is dat media kijken... maar dat gaat in Amerika natuurlijk een stuk beter dan hierquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:17 schreef Uezurii het volgende:
TV TV TV TV
MS kan niet nog verder naast de doelgroep zitten. En gewoon niet luisteren. Lekker met de Kinect door gaan die ook altijd aan staat en luistert en al die schijt apps.
Gecompliceerd niet, maar wel veel meer mogelijkheden.Dus Netflix en co worden vast ook ondersteund door dit apparaat, want dat is hip. In Euorpa is het juist gecompliceerd door al die versplinterde providers, waardoor dit soort dingen niet eens kunnenquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:19 schreef Noppie2000 het volgende:
Is TV kijken trouwens echt zo gecompliceerd in the USA? *markt die ze daar duidelijk mee willen raken*. Kan me zo moeilijk voorstellen dat men daar problemen mee heeft
Netflix heeft al een app op de 360, dus de One is zeker dat ook te hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gecompliceerd niet, maar wel veel meer mogelijkheden.Dus Netflix en co worden vast ook ondersteund door dit apparaat, want dat is hip. In Euorpa is het juist gecompliceerd door al die versplinterde providers, waardoor dit soort dingen niet eens kunnen
Ja, maar dat gaan ze vast op de E3 aankondigen. And the crowd goes wild en zo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Netflix heeft al een app op de 360, dus de One is zeker dat ook te hebben.
We are proud to present, integrated NETFLIX SUPPORT!! WOOOOHOOOOquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaan ze vast op de E3 aankondigen. And the crowd goes wild en zo.
Ja, diequote:Op woensdag 22 mei 2013 08:34 schreef Jorwol het volgende:
[..]
We are proud to present, integrated NETFLIX SUPPORT!! WOOOOHOOOO
But not in Europa or Canada or Australia
Boris van Gamekings sloeg de spijker op de kop, dit hadden ze 5-6 jaar geleden moeten doen met de introductie van de xbox 360, tóen hadden ze de hele markt in Europa makkelijk kunnen veroveren, nu heeft bijna iedereen al digitale tv via ziggo/upc/kpn/wie dan ook en is de markt veel te versplinterd. Tóen hadden ze slag kunnen winnen en dan waren ze de onbetwiste nummer 1 als 'entertainment'-apparaat en dat plus de games en graphics van de xbox 360... Maar nu? Nu is het veel te laat en veel te weinig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dieDat vind ik zo jammer.het is best allemaal leuk en zo, maar het is USA-only, al die features. Dat was met de Xbox 360 al zo, dat gaat nu weer zijn. De markt hier is zo versplinterd dat het niet eens rendabel is om een deal met zeg maar UPC te sluiten. Mensen met Ziggo weer boos alles.
Het probleem is niet de broadcasting maar OTT en narrowcasting content.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gecompliceerd niet, maar wel veel meer mogelijkheden.Dus Netflix en co worden vast ook ondersteund door dit apparaat, want dat is hip. In Euorpa is het juist gecompliceerd door al die versplinterde providers, waardoor dit soort dingen niet eens kunnen
Maar het mogen ontsluiten via UPC (want die content wil Microsoft ook via Xbox laten lopen) is ook een probleem. Maar goed, feit blijft dat het te versplinterd is. Te veel bedrijven die iets van geld willen zien, hun rechten bewaken en meer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Het ontsluiten van broadcasting is in vrijwel heel europa CI of CI+, dat is niet zo'n heel groot probleem.
Dat valt wel mee hoor. De ziggo's en UPC's in Europa hebben duidelijke certificerings programma's voor hun decoders. Daarom heb je tegenwoordig ook heel veel TV's waar je rechtstreeks de smartcard in kan proppen en je dus geen aparte kast meer nodig hebt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar het mogen ontsluiten via UPC (want die content wil Microsoft ook via Xbox laten lopen) is ook een probleem. Maar goed, feit blijft dat het te versplinterd is. Te veel bedrijven die iets van geld willen zien, hun rechten bewaken en meer.
quote:We know there is some confusion around used games on Xbox One and wanted to provide a bit of clarification on exactly what we’ve confirmed today. While there have been many potential scenarios discussed, today we have only confirmed that we designed Xbox One to enable our customers to trade in and resell games at retail.
Beyond that, we have not confirmed any specific scenarios.
Another piece of clarification around playing games at a friend’s house – should you choose to play your game at your friend’s house, there is no fee to play that game while you are signed in to your profile.
Bijvoorbeeld UPC houdt dat toch tegen? Of is dat ondertussen eens veranderd? Want tot voor kort kon je UPC niet via de smartcardslot in je tv ontsluiten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. De ziggo's en UPC's in Europa hebben duidelijke certificerings programma's voor hun decoders. Daarom heb je tegenwoordig ook heel veel TV's waar je rechtstreeks de smartcard in kan proppen en je dus geen aparte kast meer nodig hebt.
Ze hebben gekeken hoe ze het meeste geld kunnen binnenhalen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze hadden toch gekeken naar wat de meeste mensen met hun 360 doen? Schijnbaar is dat media kijken... maar dat gaat in Amerika natuurlijk een stuk beter dan hier
Natuurlijk gaan die het ook doen, mensen die denken dat Sony je wel zonder extra fee 2ehands games laat spelen komen van een koude kermis thuis ben ik bang.quote:
Een gameontwikkelaar gaat niet voor zijn ''one'' versie die check inbouwen en voor de ps4 versie niet, lijkt me.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:12 schreef DeeBee het volgende:
Dat 'natuurlijk' lijkt mij wat scherp gesteld, zeker gezien de fall-out op deze verhalen, dan krab je jezelf wel even een keer extra achter de oren...
Major Nelson:quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:12 schreef DeeBee het volgende:
Plus, dat het hele bestaansrecht van consoles wordt ondermijnd als je dat op die manier gaat doen. Nu neem ik bijv. gerust 4 Singstar-games mee naar vrienden, want die hebben er ook een paar en dan kan je meer kiezen. Dat zou dan niet meer kunnen, behalve als je wederom een fee betaald op zijn XBOX?! Dat is toch intens klote...
quote:Another piece of clarification around playing games at a friend’s house – should you choose to play your game at your friend’s house, there is no fee to play that game while you are signed in to your profile.
Microsoft kan toch een paywall opwerpen met hun XBOX live-accounts? Het gaat om de koppeling met hun accounts en servers, want je kan niet eens je games spelen als je niet elke 24 uur even naar hun servers connect... Dus het is vooral 'server side' dat die check met je account wordt gedaan, niet ingebakken op een schijfje...quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een gameontwikkelaar gaat niet voor zijn ''one'' versie die check inbouwen en voor de ps4 versie niet, lijkt me.
Nou ja, dat zou al iets schelen...quote:
Exact, dit is gewoon ingegeven door de industrie (EA en Activision) die al jaren van die tweedehands markt af willen komen. Persoonlijk maakt het me niks uit, ik game alleen thuis en koop dingen alleen nieuw, dus mij interesseert het niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan die het ook doen, mensen die denken dat Sony je wel zonder extra fee 2ehands games laat spelen komen van een koude kermis thuis ben ik bang.
Dat zou wel okay zijn inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Harrison zegt echter dat Microsoft ook een ruil- en verkoop-oplossing voor gebruikte games achter de hand heeft. Daar willen ze alleen vandaag niet over praten. Speculatie: je kunt je licentie op de game aan iemand anders overdragen, waarna je zelf de game niet meer kunt spelen.
Je kan wel gewoon 2ehands games kopen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Man ik ben wel echt een Xbox "fanboy", maar dit valt toch tegen zegBelachelijk dat je geen 2de hands games meer kan kopen straks, altijd internet nodig hebt (1x per dag dan)
Wat me dan weer niet zo boeit is de BC compatibility, dat overleef ik wel. Ik denk dat ik 1 game van de Xbox op mijn 360 gespeeld heb. Bovendien hou ik mijn 360 voorlopig nog wel even, eerst maar eens afwachten hoe dit allemaal gaat lopen.
Ben benieuwd naar de PS4, nooit gedacht dit te zeggen maar als die niet van die rare fratsen heeft kan het wel eens een PS4 worden aan het einde van het jaar.
True, beetje vreemd geformuleerd. Maar ik bedoel dat ik je geen spel kan kopen voor een euro of 10 en dan daadwerkelijk klaar bent. Moet je weer een "Pass" kopen. Net als dat achterlijke gedoe met die online passes van EA.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kan wel gewoon 2ehands games kopen.
Tsja, maar dat zal ook bij Sony zo zijn natuurlijk, let maar op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
True, beetje vreemd geformuleerd. Maar ik bedoel dat ik je geen spel kan kopen voor een euro of 10 en dan daadwerkelijk klaar bent. Moet je weer een "Pass" kopen. Net als dat achterlijke gedoe met die online passes van EA.
Zelfde als nu denk ik, met zo'n transfer kabel alle profieldata overzetten naar 't nieuwe apparaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:41 schreef Aether het volgende:
En hoe werkt dat als je systeem na een paar jaar stopt met werken en een nieuwe koopt.
Moet je de licenties eerst verwijderen of gaat dat automatisch.
Waarschijnlijk net als nu met de 360? Arcade apps worden aan een account gelinkt en waarschijnlijk werkt dat net zo straks?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:41 schreef Aether het volgende:
En hoe werkt dat als je systeem na een paar jaar stopt met werken en een nieuwe koopt.
Ik mag hopen dat dat nu beter gaat, dat zoiets ook via de cloud kan. Console via de opties als "jouw" apparaat instellen en dat je verder niks meer hoeft te doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zelfde als nu denk ik, met zo'n transfer kabel alle profieldata overzetten naar 't nieuwe apparaat.
Denk dat de info opgeslagen is in de cloud.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:41 schreef Aether het volgende:
Nog steeds onduidelijk waarom 5, niet nodig en veel duurder... wachten tot Sony met uitleg komt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
PS4 wordt GDDR5, zoals we wisten.
Xbox One wordt DDR3 volgens deze site: http://www.trustedreviews.com/opinions/xbox-one-vs-sony-ps4
Heb zelf geen verstand van de verschillen.
Zal op de E3 wel losbarsten. (11 juni)quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb nog te weinig gezien. Laten de grote namen maar ingame beelden zien. Daar is t wachten op
quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:45 schreef Masyl het volgende:
Na het zien van de presentatie gisteren er nog even over nagedacht, maar ik ga de nieuwe Xbox niet halen. Ik ga voor de Steambox
Volgens mij is de GPU van de PS4 op basis van wat er nu bekend is beter hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:08 schreef BDIL het volgende:
Dit bevestigt wat ik ook had gezegd een paar pagina's eerder, hardware gezien bijna gelijk maar op gebied van software is Xbox de winnaar
De GPU van de Xbox is nog niet bekend maar de video legt alles toch duidelijk uit ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij is de GPU van de PS4 op basis van wat er nu bekend is beter hoor.
En op het gebied van software (games?) kun je nog amper tot niets zeggen?
Maar ze zeggen ook dat het DDR3 geheugen beter werkt met de processorquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij is de GPU van de PS4 op basis van wat er nu bekend is beter hoor.
En op het gebied van software (games?) kun je nog amper tot niets zeggen?
Ik heb die hele video niet gezien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
De GPU van de Xbox is nog niet bekend maar de video legt alles toch duidelijk uit ?
Misschien de moeite waard, begrijp nu veel meerquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb die hele video niet gezien.
Zie het op de E3 allemaal wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |