Exact, dit is gewoon ingegeven door de industrie (EA en Activision) die al jaren van die tweedehands markt af willen komen. Persoonlijk maakt het me niks uit, ik game alleen thuis en koop dingen alleen nieuw, dus mij interesseert het niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan die het ook doen, mensen die denken dat Sony je wel zonder extra fee 2ehands games laat spelen komen van een koude kermis thuis ben ik bang.
Dat zou wel okay zijn inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Harrison zegt echter dat Microsoft ook een ruil- en verkoop-oplossing voor gebruikte games achter de hand heeft. Daar willen ze alleen vandaag niet over praten. Speculatie: je kunt je licentie op de game aan iemand anders overdragen, waarna je zelf de game niet meer kunt spelen.
Je kan wel gewoon 2ehands games kopen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Man ik ben wel echt een Xbox "fanboy", maar dit valt toch tegen zegBelachelijk dat je geen 2de hands games meer kan kopen straks, altijd internet nodig hebt (1x per dag dan)
Wat me dan weer niet zo boeit is de BC compatibility, dat overleef ik wel. Ik denk dat ik 1 game van de Xbox op mijn 360 gespeeld heb. Bovendien hou ik mijn 360 voorlopig nog wel even, eerst maar eens afwachten hoe dit allemaal gaat lopen.
Ben benieuwd naar de PS4, nooit gedacht dit te zeggen maar als die niet van die rare fratsen heeft kan het wel eens een PS4 worden aan het einde van het jaar.
True, beetje vreemd geformuleerd. Maar ik bedoel dat ik je geen spel kan kopen voor een euro of 10 en dan daadwerkelijk klaar bent. Moet je weer een "Pass" kopen. Net als dat achterlijke gedoe met die online passes van EA.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kan wel gewoon 2ehands games kopen.
Tsja, maar dat zal ook bij Sony zo zijn natuurlijk, let maar op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
True, beetje vreemd geformuleerd. Maar ik bedoel dat ik je geen spel kan kopen voor een euro of 10 en dan daadwerkelijk klaar bent. Moet je weer een "Pass" kopen. Net als dat achterlijke gedoe met die online passes van EA.
Zelfde als nu denk ik, met zo'n transfer kabel alle profieldata overzetten naar 't nieuwe apparaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:41 schreef Aether het volgende:
En hoe werkt dat als je systeem na een paar jaar stopt met werken en een nieuwe koopt.
Moet je de licenties eerst verwijderen of gaat dat automatisch.
Waarschijnlijk net als nu met de 360? Arcade apps worden aan een account gelinkt en waarschijnlijk werkt dat net zo straks?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:41 schreef Aether het volgende:
En hoe werkt dat als je systeem na een paar jaar stopt met werken en een nieuwe koopt.
Ik mag hopen dat dat nu beter gaat, dat zoiets ook via de cloud kan. Console via de opties als "jouw" apparaat instellen en dat je verder niks meer hoeft te doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zelfde als nu denk ik, met zo'n transfer kabel alle profieldata overzetten naar 't nieuwe apparaat.
Denk dat de info opgeslagen is in de cloud.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:41 schreef Aether het volgende:
Nog steeds onduidelijk waarom 5, niet nodig en veel duurder... wachten tot Sony met uitleg komt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
PS4 wordt GDDR5, zoals we wisten.
Xbox One wordt DDR3 volgens deze site: http://www.trustedreviews.com/opinions/xbox-one-vs-sony-ps4
Heb zelf geen verstand van de verschillen.
Zal op de E3 wel losbarsten. (11 juni)quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb nog te weinig gezien. Laten de grote namen maar ingame beelden zien. Daar is t wachten op
quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:45 schreef Masyl het volgende:
Na het zien van de presentatie gisteren er nog even over nagedacht, maar ik ga de nieuwe Xbox niet halen. Ik ga voor de Steambox
Volgens mij is de GPU van de PS4 op basis van wat er nu bekend is beter hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:08 schreef BDIL het volgende:
Dit bevestigt wat ik ook had gezegd een paar pagina's eerder, hardware gezien bijna gelijk maar op gebied van software is Xbox de winnaar
De GPU van de Xbox is nog niet bekend maar de video legt alles toch duidelijk uit ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij is de GPU van de PS4 op basis van wat er nu bekend is beter hoor.
En op het gebied van software (games?) kun je nog amper tot niets zeggen?
Maar ze zeggen ook dat het DDR3 geheugen beter werkt met de processorquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij is de GPU van de PS4 op basis van wat er nu bekend is beter hoor.
En op het gebied van software (games?) kun je nog amper tot niets zeggen?
Ik heb die hele video niet gezien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
De GPU van de Xbox is nog niet bekend maar de video legt alles toch duidelijk uit ?
Misschien de moeite waard, begrijp nu veel meerquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb die hele video niet gezien.
Zie het op de E3 allemaal wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |