abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126838453
Ik hou de 360 wel :')

Bomberman live _O_
pi_126838512

Opladen met een mini-USB dus, net zoals de PS3 nu.
pi_126838623
Ach ik zie het allemaal wel tijdens de E3. Deze xbox moet wel tig keer beter zijn om er 500 euro voor neer te lappen.
pi_126838750
Vind de nieuwe Xbox en controller er strak uitzien.
Als die interactieve TV zooi niet werkt hier in Europa zullen ze hier toch echt een groot deel van de markt verliezen lijkt me, ik mag toch zeker hopen dat Microsoft hier ook over heeft nagedacht en dus ook met soortgelijke diensten zal komen voor Europa. Het moet gewoon, al kan ik het me ook niet voorstellen dat ze voor ieder land in Europa met iedere internetprovider daar deals gaat sluiten, al hoop ik van harte dat dit toch allemaal gaat werken.

Verder vind ik het gezeik op dat er geen games worden getoond een beetje overdreven. Oké, het is misschien geen slimme zet ivm het publiek dat deze presentatie nu volgt en ze hadden beter meer games kunnen laten zien, om een betere indruk achter te laten, maar ze zeiden toch 15 exclusieve games, waarvan 8 nieuwe franchises op de E3. Nou dat kan ik alleen maar toejuichen en ik ben erg benieuwd of Sony met deze aantallen kan concurreren.
Ook dat gezeik op de graphics vind ik een beetje overdreven, de console is zowat gelijk aan de PS4 en omdat de games nu nog niet af zijn betekent niet dat de grafische kracht van de PS4 veel groter is dan die van de Xbox, of dat de PS4 beter is in dat opzicht. Ik zie het gewoon in een beetje ongelukkige footage laten zien.
pi_126839040
Wat wel een groot verschil kan maken, is het geheugen gddr5?
pi_126839085
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:32 schreef Cikx het volgende:
Vind de nieuwe Xbox en controller er strak uitzien.
Als die interactieve TV zooi niet werkt hier in Europa zullen ze hier toch echt een groot deel van de markt verliezen lijkt me, ik mag toch zeker hopen dat Microsoft hier ook over heeft nagedacht en dus ook met soortgelijke diensten zal komen voor Europa. Het moet gewoon, al kan ik het me ook niet voorstellen dat ze voor ieder land in Europa met iedere internetprovider daar deals gaat sluiten, al hoop ik van harte dat dit toch allemaal gaat werken.

Verder vind ik het gezeik op dat er geen games worden getoond een beetje overdreven. Oké, het is misschien geen slimme zet ivm het publiek dat deze presentatie nu volgt en ze hadden beter meer games kunnen laten zien, om een betere indruk achter te laten, maar ze zeiden toch 15 exclusieve games, waarvan 8 nieuwe franchises op de E3. Nou dat kan ik alleen maar toejuichen en ik ben erg benieuwd of Sony met deze aantallen kan concurreren.
Ook dat gezeik op de graphics vind ik een beetje overdreven, de console is zowat gelijk aan de PS4 en omdat de games nu nog niet af zijn betekent niet dat de grafische kracht van de PS4 veel groter is dan die van de Xbox, of dat de PS4 beter is in dat opzicht. Ik zie het gewoon in een beetje ongelukkige footage laten zien.
8 nieuwe franchises betekent ook meteen 8 nieuwe franchises die geen fuck waard kunnen zijn. :P En exclusives, tja. Sony had toch de beste exclusives tot nu toe, met Little Big Planet en dat Uncharted spelletje. Hebben we toch mooi gemist op de xbox. :P

Ze gaan allebei waarschijnlijk prima met elkaar concurreren. En welke de betere is... Waarschijnlijk word dat gewoon een kwestie van mening. Geen van beiden zal denk ik echt door de mand vallen.

Alleen die controller van de Playstation, dat gaat m nooit worden, zolang dat een kindermaatje blijft.
-nee-
  dinsdag 21 mei 2013 @ 23:39:58 #207
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_126839136
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Marsenal het volgende:

[..]

8 nieuwe franchises betekent ook meteen 8 nieuwe franchises die geen fuck waard kunnen zijn. :P En exclusives, tja. Sony had toch de beste exclusives tot nu toe, met Little Big Planet en dat Uncharted spelletje. Hebben we toch mooi gemist op de xbox. :P

Ze gaan allebei waarschijnlijk prima met elkaar concurreren. En welke de betere is... Waarschijnlijk word dat gewoon een kwestie van mening. Geen van beiden zal denk ik echt door de mand vallen.

Alleen die controller van de Playstation, dat gaat m nooit worden, zolang dat een kindermaatje blijft.
Dit voor het zelfde geld zijn het stuk voor stuk kinect games. Nee ik ben op dit moment alles behalve overtuigd.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 23:40:11 #208
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_126839147
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:39 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Dit, voor het zelfde geld zijn het stuk voor stuk kinect games. Nee ik ben op dit moment alles behalve overtuigd.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 23:40:22 #209
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_126839155
oeps :P
pi_126839175
Als je nou eens een smartcard in zo'n ding kon stoppen zodat het als een echte settop box zou werken..
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_126839224
quote:

[..]

Nouja, we zullen zien, alle ogen gericht op de E3. :D
pi_126839364
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Opladen met een mini-USB dus, net zoals de PS3 nu.
Heh, in die trailer leek het alsof die knoppen gewoon doorzichtig waren en alleen de letters zelf gekleurd, wat er toch een stuk toffer uitzag.

pi_126839577
quote:

[..]

Volgens mij hebben ze grote stappen gemaakt met de DS4, hij is ook een stuk groter dan die van de PS3. Qua knoppenindeling vond ik de PS altijd al beter maar de Xbox controller lag beter in de had ja.
pi_126842048
michaelgapper twitterde op woensdag 22-05-2013 om 00:24:52 #xboxone controller has no light-up numbers. It assigns players with Kinect. Even if you swap pads, Kinect remembers who’s player 1 or 2. reageer retweet
michaelgapper twitterde op woensdag 22-05-2013 om 00:30:54 #xboxone controller has no open screwholes, fewer seams, greatly reduced deadzones and a clicky microswitched D-pad with decent travel. reageer retweet
pi_126842438
quote:
Kotaku: If I’m playing a single player game, do I have to be online at least once per hour or something like that? Or can I go weeks and weeks?

Harrison: I believe it’s 24 hours.

Kotaku: I’d have to connect online once every day.

Harrison: Correct.
http://kotaku.com/xbox-on(...)ant-play-o-509164109

HAHAHA
pi_126842562
Hmm, ik wilde dit ding eigenlijk naast mijn Wii U zetten, maar ik ben verre van overtuigd. Ik zie het nog wel of het PS4 of X1 wordt. Dit komt op het moment op mij over als een pauperding dat gefocust is op overbodige dingen die mijn TV vaak al kan. Ben benieuwd wat het gaat worden. Software maakt of breekt een console toch naar mijn mening.
pi_126842633

Gewoon dezelfde prijs dus voor Xbox Live
pi_126842905
quote:
Leuk voor retrogaming later, terwijl de Microsoft-server verdwijnt. Met dit ding zul je dus nooit kunnen retrogamen..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  Donald Duck held woensdag 22 mei 2013 @ 01:21:08 #219
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_126842923
Hoe dat televisie-gebeuren gaat werken is ook nog lekker vaag.
De X1 heeft geen antenne-ingang, wel een hdmi-ingang. Dus dat zou betekenen dat het ontvangen en decoderen van televisiebeelden wordt uitbesteed aan een externe decoder, gewoon je eigen kastje van je provider dus. Het beeldsignaal daarvan komt binnen bij de X1 en die kan er de eigen interface overheen leggen. Maar dan ben ik benieuwd hoe het terug communiceert naar de decoder toe, voor het wisselen van zenders bijvoorbeeld. Want die decoder stuurt over de hdmi-kabel alleen maar de zender waarop afgestemd is. Wisselen van zender vergt een actie in de decoder zelf.
En ook, welke waarde zou het hier überhaupt hebben om je tv-signaal via de X1 te laten verlopen? Dikke kans dat al die interactieve diensten hier gewoon totaal niet zullen werken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Donald Duck held woensdag 22 mei 2013 @ 01:22:39 #220
46149 __Saviour__
pi_126842948
quote:
19s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:19 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Leuk voor retrogaming later, terwijl de Microsoft-server verdwijnt. Met dit ding zul je dus nooit kunnen retrogamen..

Als je over 10 jaar wilt retro-en, kun je die oude games vast tegen betaling uit de cloud streamen op de Xbox Three.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_126842952
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:21 schreef __Saviour__ het volgende:

En ook, welke waarde zou het hier überhaupt hebben om je tv-signaal via de X1 te laten verlopen? Dikke kans dat al die interactieve diensten hier gewoon totaal niet zullen werken.
Als dat signaal vanuit de settopbox 5.1 geluid levert, terwijl je tv geen 5.1 op de spdif-out levert (zoals erg vaak het geval is), maar de X1 wel..
pi_126842962
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:22 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Als je over 10 jaar wilt retro-en, kun je die oude games vast tegen betaling uit de cloud streamen op de Xbox Three.
Mja, en dat is dus niet de bedoeling. Ik heb mijn NES, SNES, N64, GC, PS2 niet voor niets :P
Bovendien heb ik al eens voor die games betaald.
pi_126843080
Het valt allemaal nog wel mee. Ik bedoel maar, je moet alleen maar altijd een internetverbinding hebben en tweedehands games kosten je slechts de adviesprijs.
  Donald Duck held woensdag 22 mei 2013 @ 01:32:04 #224
46149 __Saviour__
pi_126843084
quote:
19s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:23 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Mja, en dat is dus niet de bedoeling. Ik heb mijn NES, SNES, N64, GC, PS2 niet voor niets :P
Bovendien heb ik al eens voor die games betaald.
Groot gelijk, zo zie ik het ook. Eens betaald = altijd moeten kunnen spelen, onafhankelijk van wat voor online gedoe dan ook.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 22 mei 2013 @ 02:34:27 #225
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_126843663
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Zolder het volgende:
Wat wel een groot verschil kan maken, is het geheugen gddr5?
PS4 wordt GDDR5, zoals we wisten.

Xbox One wordt DDR3 volgens deze site: http://www.trustedreviews.com/opinions/xbox-one-vs-sony-ps4

Heb zelf geen verstand van de verschillen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')