twitter:janmeijroos twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 23:24:10De nieuwe #xboxcontroller in mijn gretige handjes: http://t.co/P5rbVytV8L reageer retweet
8 nieuwe franchises betekent ook meteen 8 nieuwe franchises die geen fuck waard kunnen zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:32 schreef Cikx het volgende:
Vind de nieuwe Xbox en controller er strak uitzien.
Als die interactieve TV zooi niet werkt hier in Europa zullen ze hier toch echt een groot deel van de markt verliezen lijkt me, ik mag toch zeker hopen dat Microsoft hier ook over heeft nagedacht en dus ook met soortgelijke diensten zal komen voor Europa. Het moet gewoon, al kan ik het me ook niet voorstellen dat ze voor ieder land in Europa met iedere internetprovider daar deals gaat sluiten, al hoop ik van harte dat dit toch allemaal gaat werken.
Verder vind ik het gezeik op dat er geen games worden getoond een beetje overdreven. Oké, het is misschien geen slimme zet ivm het publiek dat deze presentatie nu volgt en ze hadden beter meer games kunnen laten zien, om een betere indruk achter te laten, maar ze zeiden toch 15 exclusieve games, waarvan 8 nieuwe franchises op de E3. Nou dat kan ik alleen maar toejuichen en ik ben erg benieuwd of Sony met deze aantallen kan concurreren.
Ook dat gezeik op de graphics vind ik een beetje overdreven, de console is zowat gelijk aan de PS4 en omdat de games nu nog niet af zijn betekent niet dat de grafische kracht van de PS4 veel groter is dan die van de Xbox, of dat de PS4 beter is in dat opzicht. Ik zie het gewoon in een beetje ongelukkige footage laten zien.
Dit voor het zelfde geld zijn het stuk voor stuk kinect games. Nee ik ben op dit moment alles behalve overtuigd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
8 nieuwe franchises betekent ook meteen 8 nieuwe franchises die geen fuck waard kunnen zijn.En exclusives, tja. Sony had toch de beste exclusives tot nu toe, met Little Big Planet en dat Uncharted spelletje. Hebben we toch mooi gemist op de xbox.
Ze gaan allebei waarschijnlijk prima met elkaar concurreren. En welke de betere is... Waarschijnlijk word dat gewoon een kwestie van mening. Geen van beiden zal denk ik echt door de mand vallen.
Alleen die controller van de Playstation, dat gaat m nooit worden, zolang dat een kindermaatje blijft.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dit, voor het zelfde geld zijn het stuk voor stuk kinect games. Nee ik ben op dit moment alles behalve overtuigd.
Nouja, we zullen zien, alle ogen gericht op de E3.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
8 nieuwe franchises betekent ook meteen 8 nieuwe franchises die geen fuck waard kunnen zijn.En exclusives, tja. Sony had toch de beste exclusives tot nu toe, met Little Big Planet en dat Uncharted spelletje. Hebben we toch mooi gemist op de xbox.
Ze gaan allebei waarschijnlijk prima met elkaar concurreren. En welke de betere is... Waarschijnlijk word dat gewoon een kwestie van mening. Geen van beiden zal denk ik echt door de mand vallen.
Alleen die controller van de Playstation, dat gaat m nooit worden, zolang dat een kindermaatje blijft.
Heh, in die trailer leek het alsof die knoppen gewoon doorzichtig waren en alleen de letters zelf gekleurd, wat er toch een stuk toffer uitzag.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:janmeijroos twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 23:24:10De nieuwe #xboxcontroller in mijn gretige handjes: http://t.co/P5rbVytV8L reageer retweet
Opladen met een mini-USB dus, net zoals de PS3 nu.
Volgens mij hebben ze grote stappen gemaakt met de DS4, hij is ook een stuk groter dan die van de PS3. Qua knoppenindeling vond ik de PS altijd al beter maar de Xbox controller lag beter in de had ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
twitter:michaelgapper twitterde op woensdag 22-05-2013 om 00:24:52#xboxone controller has no light-up numbers. It assigns players with Kinect. Even if you swap pads, Kinect remembers who’s player 1 or 2. reageer retweet
twitter:michaelgapper twitterde op woensdag 22-05-2013 om 00:30:54#xboxone controller has no open screwholes, fewer seams, greatly reduced deadzones and a clicky microswitched D-pad with decent travel. reageer retweet
http://kotaku.com/xbox-on(...)ant-play-o-509164109quote:Kotaku: If I’m playing a single player game, do I have to be online at least once per hour or something like that? Or can I go weeks and weeks?
Harrison: I believe it’s 24 hours.
Kotaku: I’d have to connect online once every day.
Harrison: Correct.
Leuk voor retrogaming later, terwijl de Microsoft-server verdwijnt. Met dit ding zul je dus nooit kunnen retrogamen..quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:00 schreef bjorntju het volgende:
[..]
http://kotaku.com/xbox-on(...)ant-play-o-509164109
HAHAHA
Als je over 10 jaar wilt retro-en, kun je die oude games vast tegen betaling uit de cloud streamen op de Xbox Three.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Leuk voor retrogaming later, terwijl de Microsoft-server verdwijnt. Met dit ding zul je dus nooit kunnen retrogamen..
Als dat signaal vanuit de settopbox 5.1 geluid levert, terwijl je tv geen 5.1 op de spdif-out levert (zoals erg vaak het geval is), maar de X1 wel..quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:21 schreef __Saviour__ het volgende:
En ook, welke waarde zou het hier überhaupt hebben om je tv-signaal via de X1 te laten verlopen? Dikke kans dat al die interactieve diensten hier gewoon totaal niet zullen werken.
Mja, en dat is dus niet de bedoeling. Ik heb mijn NES, SNES, N64, GC, PS2 niet voor nietsquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je over 10 jaar wilt retro-en, kun je die oude games vast tegen betaling uit de cloud streamen op de Xbox Three.
Groot gelijk, zo zie ik het ook. Eens betaald = altijd moeten kunnen spelen, onafhankelijk van wat voor online gedoe dan ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mja, en dat is dus niet de bedoeling. Ik heb mijn NES, SNES, N64, GC, PS2 niet voor niets
Bovendien heb ik al eens voor die games betaald.
PS4 wordt GDDR5, zoals we wisten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Zolder het volgende:
Wat wel een groot verschil kan maken, is het geheugen gddr5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |