Vervuilde voedingssupplementenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:57 schreef baggerbaas het volgende:
Dat excuus van Frank was ook wel een klassiekertje
quote:
Toen het nog steeds een klerezooi was en Davids ook nog een keer positief op Nandrolon was.quote:
Beckenbauer heeft ook min of meer toegegeven dat hij bloeddoping gebruikte.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
Ajax zat in de jaren '70 overigens al aan de 'hagelslag', zoals ze het zelf noemden.
In Italie is het altijd een klerezooi.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Toen het nog steeds een klerezooi was en Davids ook nog een keer positief op Nandrolon was.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:59 schreef Specularium het volgende:
Schattig, tot er een doorgedraaide vader langs komt.
Aloha Karinaquote:
Je zag Davids nog die penalty missen voor Ajaxquote:
lande met 1 been op de nek van een meisje en kwam met de andere voet tegen het hoofd van een ander meisje aan.. 1 bewusteloos andere weet ik nietquote:
Dat was weinig charmant.quote:
Zie ik jou ook wel voor aan ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:06 schreef Specularium het volgende:
Dion zet zijn eventuele schoonmoeder gewoon hard aan het werk.
Niks mis mee.
Alles in dwdd is een déjŕ vuquote:
bron?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:06 schreef Latert het volgende:
Vooral grappig dat ze een actrice was, en nu afgeeft op dat programma
Dat is in Katwijk heel normaal inderdaad!quote:
Op haar eigen blog. Ze is een actrice (net als alle andere dates).quote:
Me doodquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op haar eigen blog. Ze is een actrice (net als alle andere dates).
Hier ook nog een stukje.
[ afbeelding ]
Het is geacteerdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:06 schreef Specularium het volgende:
Dion zet zijn eventuele schoonmoeder gewoon hard aan het werk.
Niks mis mee.
Aandachtshoer met haar deelname en ik had dood kunnen zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier ook nog een stukje.
[ afbeelding ]
Ah, dank.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier ook nog een stukje.
[ afbeelding ]
Jij dacht dat een best mooie vrouw zoals zij met hem wilde daten?quote:
Tuurlijk niet manquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij dacht dat een best mooie vrouw zoals zij met hem wilde daten?![]()
Alsof het ook maar echt leek
Die Belg is vreselijk.quote:
quote:
Je kunt niet tegen passie ?quote:
De jostiband heeft ook passie.quote:
Kut Belgen kut grachtengordel kut Fransen. Wat nog meer ?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:10 schreef Latert het volgende:
Deze belg gaat straks weer met Matthijs mee naar zijn grachtengordelpand!
men maakt te weinig drukte om liedjes, meer drukte om liedjesquote:
kut muziekquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut Belgen kut grachtengordel kut Fransen. Wat nog meer ?
Op één Benny Jolingquote:
Dat herken ik ook niet direct. Verder wel een leuk onderwerpje.quote:
Ik vond het weekend al druk genoeg qua liedjes, laat het maar weer even rustig zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
men maakt te weinig drukte om liedjes, meer drukte om liedjes
Dit zijn liedjes die de tijd al doorstaan hebbenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vond het weekend al druk genoeg qua liedjes, laat het maar weer even rustig zijn.
jawel jijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:14 schreef tong80 het volgende:
Ooit iemand over kunst en muziek hier die positief heeft gepost ?
Etenskunstquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:14 schreef tong80 het volgende:
Dan komt er ook kritiek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, nu nog Brel en Aznavour. Waarom nou nooit iets moderners?
Zelfmoord liedjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:14 schreef Adelante het volgende:
Zelfmoordnummer op een verzopen herfstavond
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
De echte Michel Fugain is springlevend en 100x beter.
Les Rita Mitsouko was redelijk modern, vergeleken met die twee althans.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, nu nog Brel en Aznavour. Waarom nou nooit iets moderners?
Ik vind de stukken van Zwagerman altijd leuk en kan ook de muziekonderdelen vaak waarderen. Alleen deze gozer trek ik echt compleet niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:14 schreef tong80 het volgende:
quote:
En Brel is een Belg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:17 schreef Pedroso het volgende:
Aznavour is een Armeen. Die telt niet mee.
En niet eens voluit, maar half-half en ongemakkelijk...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:17 schreef BlueMage het volgende:
Mathijs gaat ook even meezingen, triest dit.
Held is hetquote:
Hij is erg enthousiast, maar ik kan hem wel handelen.quote:
Mongool idd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:20 schreef marcodej het volgende:
Bedankt Jan, voor het verneuken van het einde.
Die wordt ook 89 geloof ik.quote:
In Mongolië hadden ze zo'n voetballer en schrijver willen hebben.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Mongolië hadden ze zo'n voetballer en schrijver willen hebben.
Zouden ze echt down van worden.
Songfestival expertquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snapte de lucky niet, wie is die man?
Het ESF in menselijke vorm.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snapte de lucky niet, wie is die man?
Zit in de familie. Zijn broer werd alleen maar Nederlandskampioen verspringen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig zien we Cornald voorlopig ook niet meer. Typisch zo'n BNér die ook niks kan.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit in de familie. Zijn broer werd alleen maar Nederlandskampioen verspringen.
Had ik ook al gepost. Had gedacht dat ie wel op 1 zou staan maar helaas.quote:
Kanker voor het woordje triest zeggen, is nog triesterquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:05 schreef RensAjacied het volgende:
Niet lachen mensen! Dit is in scene gezet. Het is een actrice. Toch wel kanker triest of niet?
Ik ben eigenlijk al weer vergeten waar DWDD over ging vandaag...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:00 schreef Pietepietje het volgende:
Is het het een beetje waard om DWDD van vandaag terug te kijken?
Ze hadden gewoon moeten zeggen: "Individueel kwam het bij de spelers in hun grafieken ook al naar voren, maar het is extra frappant dat als je het gemiddelde van alle spelers neemt, dat het dan OOK terug te zien is. Normaal zouden de individuele pieken en dalen elkaar grotendeels opheffen, maar nu vallen ze juist samen."quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:17 schreef DeeBee het volgende:
Jan Mulder over die grafiek, hoe erg wil je je onkunde tentoon spreiden zeg?! Wat een idioot.
Slechter kan het niet worden iig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:24 schreef Karina het volgende:
Vanavond Nico en muziek van Splendid.
Verder is het nog een verrassing.
Dat hopen we toch elke keer.quote:
Wel beter:quote:
Gewoon om weer te geven dat gemiddeld genomen de Hb waarden van het hele team erg varieerden in tijd naargelang de wedstrijden die gespeeld werden.. Wat dus suggereert dat er meerdere spelers met producten aan het sjoemelen waren en niet maar 1 iemand ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:29 schreef Lindstrřm. het volgende:
Wat is dit voor flutstatistiek of ben ik nou dom geworden
Is de gedachte erachter dat ze als heel team verantwoordelijk zijn... ?
Snap zijn punt wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon om weer te geven dat gemiddeld genomen de Hb waarden van het hele team erg varieerden in tijd naargelang de wedstrijden die gespeeld werden.. Wat dus suggereert dat er meerdere spelers met producten aan het sjoemelen waren en niet maar 1 iemand ofzo.
Dat geblčr van Jan hierover
Zek0r wet0n!quote:
De speltheorie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:28 schreef Karina het volgende:
Niet zelden ontstonden er briljante ideeën op het IAS, zoals de uitvinding van computers, de speltheorie, de astrofysica en de meteorologie.
De professor gaat op kleuterniveau uitleggen aan Matthijs wat de snaartheorie en kwantum zwaartekracht is. Matthijs op zijn plaats acteert enthousiasme, en onderbreekt de professor zo vaak als hij kan. Oftewel, een typisch 'college' a la DWDD.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:09 schreef Felagund het volgende:
Robbert Dijkgraaf.Ben wel benieuwd waar het gesprek nu concreet over gaat.
Oh ja, leuk probleem.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is dus niet: hoe langer op FOK! hoe slechter je spelt... het gaat om spelletjes.
Dat was Anneke Grönlohquote:
Anneke Grönlohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |