Wilders wil toch helemaal niet aanschuiven bij debatten op linkse omroepen? Dus ik begrijp de heisa sowieso niet. Wat dat betreft heeft hij zichzelf monddood gemaakt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal voor de hand liggend. Er wordt door Lavender gedaan alsof Wilders totaal geen invloed heeft op de dagelijkse gang van zaken, want hij zou monddood gemaakt worden door 'de gevestigde orde'. Kijk alleen eens op dit forum - of eender ander forum - en zie hoeveel invloed Wilders heeft en hoe zeer diens gedachtegoed in de spotlight staat.
Hij is alleen niet bij P&W? Schande.
Vanaf volgende week kan hij weer af en toe aanschuiven bij Tijs en Knevel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wilders wil toch helemaal niet aanschuiven bij debatten op linkse omroepen? Dus ik begrijp de heisa sowieso niet. Wat dat betreft heeft hij zichzelf monddood gemaakt.
EO? For the love of God.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vanaf volgende week kan hij weer af en toe aanschuiven bij Tijs en Knevel.
Ik wil niet teveel voor Lavenderr spreken, maar ze nodigen zelden tot nooit rechtse politici uit bij P&W. En als ze dat deden, dan was dat omdat er 1 iemand iets verkeerd had gedaan en ze hem de grond in wilden boren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal voor de hand liggend. Er wordt door Lavender gedaan alsof Wilders totaal geen invloed heeft op de dagelijkse gang van zaken, want hij zou monddood gemaakt worden door 'de gevestigde orde'. Kijk alleen eens op dit forum - of eender ander forum - en zie hoeveel invloed Wilders heeft en hoe zeer diens gedachtegoed in de spotlight staat.
Hij is alleen niet bij P&W? Schande.
quote:Karabulut en Guernaoui
Politici in debat over religieuze normen in Haagse Schilderswijk.
quote:
Vandaar dat we het daar nu over hebben. Maar toch bedankt!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Karabulut en Guernaoui
Politici in debat over religieuze normen in Haagse Schilderswijk.
Vanavond P&W.
Mijn excuus, vaak lees ik ook eerst topic of het al geplaatst is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat we het daar nu over hebben. Maar toch bedankt!
Ik weet niet of ze hen nooit uitnodigen. Het kan net zo goed zijn dat ze de uitnodigingen niet aannemen omdat ze te kritisch zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel voor Lavenderr spreken, maar ze nodigen zelden tot nooit rechtse politici uit bij P&W. En als ze dat deden, dan was dat omdat er 1 iemand iets verkeerd had gedaan en ze hem de grond in wilden boren.
P&W staat algemeen bekend als 1 van de grootste politiek gekleurde actualiteitenprogramma's en het is meer dan logisch dat er ook zelden iemand met een andere mening daar aan wil schuiven.
Maar wat vind jij ervan? Moeite waard om dat te kijken? Of vanwege de gasten die aanschuiven en de kennis die we van P&W hebben te gekleurd voor een serieuze discussie?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef Mylene het volgende:
[..]
Mijn excuus, vaak lees ik ook eerst topic of het al geplaatst is.
Het is een kip of het ei discussie. Behalve als je masochistische trekjes hebt, schuif je daar als politicus met een andere mening niet aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hen nooit uitnodigen. Het kan net zo goed zijn dat ze de uitnodigingen niet aannemen omdat ze te kritisch zijn.
Dit is natuurlijk nogal onzin. Laatst zat zelfs Fredje T daar nog.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel voor Lavenderr spreken, maar ze nodigen zelden tot nooit rechtse politici uit bij P&W. En als ze dat deden, dan was dat omdat er 1 iemand iets verkeerd had gedaan en ze hem de grond in wilden boren.
P&W staat algemeen bekend als 1 van de grootste politiek gekleurde actualiteitenprogramma's en het is meer dan logisch dat er ook zelden iemand met een andere mening daar aan wil schuiven.
Ik kijk wel even. Ik heb het verder niet gevolgd. Als ik het goed heb begrepen is de Volkskrant undercover? gegaan en politici die even poolshoogte zijn gaan nemen. Of niet?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar wat vind jij ervan? Moeite waard om dat te kijken? Of vanwege de gasten die aanschuiven en de kennis die we van P&W te gekleurd voor een serieuze discussie?
Dat verbaasde mij ook. Maar wil je nu serieus beweren dat P&W geen bias hebben tov hun gasten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk nogal onzin. Laatst zat zelfs Fredje T daar nog.
Weet ik niet. Mijn mening is niet afwijkend dus ik ben behoorlijk gekleurd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is een kip of het ei discussie. Behalve als masochistische trekjes hebt, schuif je daar als politicus met een andere mening niet aan.
Trouw idd. Die hebben een uitgebreid onderzoek gedaan waarna zij die conclusie geuit hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik kijk wel even. Ik heb het verder niet gevolgd. Als ik het goed heb begrepen is de Volkskrant undercover? gegaan en politici die even poolshoogte zijn gaan nemen. Of niet?
Er staat "debat".quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Trouw idd. Die hebben een uitgebreid onderzoek gedaan waarna zij die conclusie geuit hebben.
Vervolgens hebben er 2 politici samen met een gemeenteraadslid een gepland en vooraf aangegeven bezoekje gemaakt. Asscher en dat gemeenteraadslid hebben vervolgens aangegeven dat dat onderzoek onzin is en er geen probleem is.
En nu gaan 2 gasten, met eenzelfde soort achtergrond, bij P&W ongetwijfeld tot dezelfde mening komen
Trouw heeft daar een paar weken rondgelopen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik kijk wel even. Ik heb het verder niet gevolgd. Als ik het goed heb begrepen is de Volkskrant undercover? gegaan en politici die even poolshoogte zijn gaan nemen. Of niet?
Natuurlijk zijn ze links georienteerd maar er komen zat gasten uit alle politieke stromingen. Daarnaast vind ik Jeroen Pauw helemaal niet zo gekleurd eigenlijk. Bij Knevel en van De Brink zullen gemiddeld ook meer gasten komen die meer binnen de doelgroep van de omroep passen en zo ook bij WNL, zo gek vind ik dat allemaal niet. Wanneer je een objectief programma wil zien over politiek moet je naar Buitenhof kijken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook. Maar wil je nu serieus beweren dat P&W geen bias hebben tov hun gasten?
En het grappige wat je hier van moet weten, is dat van die Guernaoui de mening in dit onderwerp al bekend is. Namelijk dat er in zijn wijk niets aan de hand is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Die karabulut is van de SP.
Die Guernaoui D66 in Den Haag, maar ook Strategisch adviseur ICT en Inkoop bij het ministerie van BZK
Fair enoughquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze links georienteerd maar er komen zat gasten uit alle politieke stromingen. Daarnaast vind ik Jeroen Pauw helemaal niet zo gekleurd eigenlijk. Bij Knevel en van De Brink zullen gemiddeld ook meer gasten komen die meer binnen de doelgroep van de omroep passen en zo ook bij WNL, zo gek vind ik dat allemaal niet. Wanneer je een objectief programma wil zien over politiek moet je naar Buitenhof kijken.
Maar jouw stelling over P&W is naar mijn mening wel wat te sterk aangezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |