Bobby.quote:
Je bent gewoon jaloers dat jullie in Zeeland geen Zalm kunnen vangen.quote:
Oh wow, misselijk geworden van het idee van een kopkaas-zalmmelange.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Kwestie van wennen. Zal je motiveren over je afkeer heen te komen door gerookte zalm rond mijn penis te draperen.
Ja. Doe maar vlees. Vlees is altijd goed.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dus dat valt af als ik voor je ga koken.
gvd kut suri volgende keer bij concert druk ik je hoofd in mn kontgat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jullie in Zeeland geen Zalm kunnen vangen.
Tevens TR gemacht wegens kaap.
Okay bbygurlquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:19 schreef Chloroform het volgende:
Ja. Doe maar vlees. Vlees is altijd goed.
Moest gewoon lachen om de MI.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd kut suri volgende keer bij concert druk ik je hoofd in mn kontgat.
Beetje de plofkippen uit het water.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jullie in Zeeland geen Zalm kunnen vangen.
Tevens TR gemacht wegens kaap.
En dan beweer jij dat anderen geen niveau hebbenquote:
Dat heb ik nergens beweerd, leg geen woorden in mijn mond, aap.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En dan beweer jij dat anderen geen niveau hebben
Ik was me gewoon goed hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh wow, misselijk geworden van het idee van een kopkaas-zalmmelange.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd kut suri volgende keer bij concert druk ik je hoofd in mn kontgat.
quote:
Nou nou nou nou.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje de plofkippen uit het water.
Zal eens wat anders in je mond leggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens beweerd, leg geen woorden in mijn mond, aap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal eens wat anders in je mond leggen.Wat ben je baldadig. Komt je chick vanavond langs ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
kkquote:
Nee gelukkig niet. Heb tot weekend om zaad te sparen zodat ik even kk veel kan spuiten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je baldadig. Komt je chick vanavond langs ofzo?
doe ik ook altydquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Nee gelukkig niet. Heb tot weekend om zaad te sparen zodat ik even kk veel kan spuiten.
Lees: Zodat je in 30 seconden klaarkomt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk
[..]
Nee gelukkig niet. Heb tot weekend om zaad te sparen zodat ik even kk veel kan spuiten.
dan kan je 2e 3e en 4e x langer doorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Lees: Zodat je in 30 seconden klaarkomt.
Oké.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk
[..]
Je Fleshlight zal het zeker waarderen dat je zo veel spuit.quote:
Daarom laat ik haar mij de eerste ronde pijpen. lekker mondje vol kwakken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En daarna zoen je haar nog?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je Fleshlight zal het zeker waarderen dat je zo veel spuit.
[..]
Daarom laat ik haar mij de eerste ronde pijpen. lekker mondje vol kwakken.
Jupquote:
'kgebruik desequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je Fleshlight zal het zeker waarderen dat je zo veel spuit.
[..]
Daarom laat ik haar mij de eerste ronde pijpen. lekker mondje vol kwakken.
Kun jij niet bijna gelijk een tweede ronde of zo? Geen dick controle hebben en geen tweede ronde kunnenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij en Vas, preutse match made in heaven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, njah, misschien ben ik gewoon een pussy, maar dat lijkt me niet echt heel nice.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, njah, misschien ben ik gewoon een pussy, maar dat lijkt me niet echt heel nice.
untermenschenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun jij niet bijna gelijk een tweede ronde of zo? Geen dick controle hebben en geen tweede ronde kunnen!
Gelukkig laat Vas toch niet toe dat ie in d'r mondje spuit ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij en Vas, preutse match made in heaven.
Waarom stel je een vraag als je het antwoord al denkt te weten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun jij niet bijna gelijk een tweede ronde of zo? Geen dick controle hebben en geen tweede ronde kunnen!
Omdat ik het niet zeker weet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom stel je een vraag als je het antwoord al denkt te weten?
Kun jij in 30 seconden klaarkomen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ik het niet zeker weet.
En als je gelijk een tweede ronde kan dan is in 30 seconden klaar komen ook geen probleem (terwijl jij dat duidt als iets negatiefs, dus vandaar de aanname.).
En de achterdeur potdicht. Man, ik val al in slaap als ik eraan denk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gelukkig laat Vas toch niet toe dat ie in d'r mondje spuit ja.
Enkel missionaris he, anders kan ze niet zien wat je doet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:37 schreef krioro het volgende:
[..]
En de achterdeur potdicht. Man, ik val al in slaap als ik eraan denk.
Tijdens de seks of als je vingert?quote:
Ik bespaar haar gewoon de 30seconden-ronde.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ik het niet zeker weet.
En als je gelijk een tweede ronde kan dan is in 30 seconden klaar komen ook geen probleem (terwijl jij dat duidt als iets negatiefs, dus vandaar de aanname.).
Wat is er mis met die 30 seconden ronde? Laat haar je klaarpijpen zodat je haar even kan imponeren met een bek vol met zaad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik bespaar haar gewoon de 30seconden-ronde.Dan duurt het tenminst even voordat je bij de tweede ronde aankomt.
Ze hebben elkaar wel gevonden ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij en Vas, preutse match made in heaven.
Ohquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
En dan krijg je te horen dat je hond waarschijnlijk dood gaat.
Volgens mij gaat zijn hond dood.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Is een klein half jaar oud, maar heeft iets aan zijn darmen, al voor 3k aan medicijnen en behandeling ingestopt maar het slaat allemaal niet aanquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Half jaar pas?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is een klein half jaar oud, maar heeft iets aan zijn darmen, al voor 3k aan medicijnen en behandeling ingestopt maar het slaat allemaal niet aan.
sterktequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Nee ik lieg, ik denk nu 8 maanden. Medicijnen leken eerst te helpen, maar blijft terug komen. M'n pa heeft het over inslapen gehad met dierenarts (daar slaapt hij vannacht ook).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Half jaar pas?En als niets aanslaat dan is het aftellen of?
Ahw, dat is sneu. Als ze het over inslapen hebben kan het ineens keisnel gaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee ik lieg, ik denk nu 8 maanden. Medicijnen leken eerst te helpen, maar blijft terug komen. M'n pa heeft het over inslapen gehad met dierenarts (daar slaapt hij vannacht ook).
Oké.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Vinger/gevingerd wordt. Van enkel penetratie sws niet helaas.
Nog veel te jongquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee ik lieg, ik denk nu 8 maanden. Medicijnen leken eerst te helpen, maar blijft terug komen. M'n pa heeft het over inslapen gehad met dierenarts (daar slaapt hij vannacht ook).
Moet die vent een dikke pik hebben en in de goede hoek stotenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.Ja, sommige vrouwen kunnen schijnbaar bizar harde orgasmes krijgen van enkel penetratie. HOE DAN?!
Thanks, en dat hoop ik ook ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nog veel te jongHopen dat ze nog wat weten om hem te helpen. Sterkte!
Oh, is dat het.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Moet die vent een dikke pik hebben en in de goede hoek stoten
Nee, kan je alleen doen als je Tai Chi doet.quote:
Alleen als ik vinger kom ik klaar, bij andere niet. En tot nu toe maar bij 1 bedpartner klaar kunnen komen tijdens de seks zelf, heel frustiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Vinger/gevingerd wordt. Van enkel penetratie sws niet helaas.
Oh.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, kan je alleen doen als je Tai Chi doet.
Jij doet zeker ook geen Tai Chi?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen als ik vinger kom ik klaar, bij andere niet. En tot nu toe maar bij 1 bedpartner klaar kunnen komen tijdens de seks zelf, heel frusti
WAAROM DOE JE ZOquote:
Heb een drol in m'n mond.quote:
Je kan toch ook gewoon een vinger in de strijd gooien tijdens de seks?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen als ik vinger kom ik klaar, bij andere niet. En tot nu toe maar bij 1 bedpartner klaar kunnen komen tijdens de seks zelf, heel frusti
Je praat poep HUHUHUHquote:
Haha, ik snap 'm.quote:
Dat lukt dus juist niet, kan het echt alleen maar als ik alleen ben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon een vinger in de strijd gooien tijdens de seks?
[..]
Je praat poep HUHUHUH
Was wel goed gevonden he?quote:
Ok laat me de volgende keer weten als je alleen bentquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat lukt dus juist niet, kan het echt alleen maar als ik alleen ben.
Ja man.quote:
Heb je een keer moeten turven in je lachboekje?quote:
Ja, jij hebt bijna 10 streepjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je een keer moeten turven in je lachboekje?
hard geworden van de gedachte dat ik bij jou een streepje voor heb.quote:
Wist gewoon dat er een 'streepje voor'-grap zou komen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hard geworden van de gedachte dat ik bij jou een streepje voor heb.
Daarom moet je met mij trouwen, lekker voorspelbaar, geen verrassingen. Hirlak kk saai.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist gewoon dat er een 'streepje voor'-grap zou komen.
Wat ga je eten, aight? Ik ga zo spaghetti maken. Denk ik.quote:
God, lijkt me enig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Daarom moet je met mij trouwen, lekker voorspelbaar, geen verrassingen. Hirlak kk saai.
Open plaatjesboek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Daarom moet je met mij trouwen, lekker voorspelbaar, geen verrassingen. Hirlak kk saai.
Ben al aan 't eten, wok met mie en groente en pepers en sambal en kipquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ga je eten, aight? Ik ga zo spaghetti maken. Denk ik.
Gewoon een hele wok? Is dat wel te eten in je eentje?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ben al aan 't eten, wok met mie en groente en pepers en sambal en kip
"Schat, het is zaterdag, wat gaan we vanavond doen?"quote:
Nice.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ben al aan 't eten, wok met mie en groente en pepers en sambal en kip
"Oké, ik pak vast een biertje."quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Schat, het is zaterdag, wat gaan we vanavond doen?"
"Studio Sport zoals altijd, domme aap."
een biertje voor mij ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Oké, ik pak vast een biertje."
Want zo ben ik.
En dan sla je het biertje open met je neus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Oké, ik pak vast een biertje."
Want zo ben ik.
Ja, dat bedoelde ik.quote:
Ook nog. Showtje erbij alles.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan sla je het biertje open met je neus.
hardop gelachenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan sla je het biertje open met je neus.
gvd luv yaquote:
Kraai omdat kraaienneus, jajajajajajaja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Was maar geintje hoor.
voor jou :$
[ afbeelding ]
Jeeeezus zie je die hartjes niet ofzeuw :Squote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kraai omdat kraaienneus, jajajajajajaja.
Jawel, heel lief hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jeeeezus zie je die hartjes niet ofzeuw :S
Het ligt wel wat zwaar op de maag, maar je moet er iets voor over hebben hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon een hele wok? Is dat wel te eten in je eentje?
Krijg je iig genoeg ijzer binnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Het ligt wel wat zwaar op de maag, maar je moet er iets voor over hebben he
Precies, hoef ik geen extra cornflakes meer te nemen.quote:
D'awwwquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:21 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een wasmand vol met puppy's.
Chick je wilt niet weten hoe ik er uit zie met écht lang haar.quote:
Eigenlijk wel. Zijn daar pics van?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Chick je wilt niet weten hoe ik er uit zie met écht lang haar.
picsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Chick je wilt niet weten hoe ik er uit zie met écht lang haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |