Vind baarden stom. Zo'n three day beard, ja. Maar zo'n hobo beard, no.quote:
Ga jij nou maar lahmacun makenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude. Laat me niet jouw tikfouten opzoeken.
Deze man.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga lootjes trekken met namen van users die komen, de gelukkige laat ik neersteken.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]ZIJN DIT CB EN GRIDLOK?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noh, tis meer een 7 day beard.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind baarden stom. Zo'n three day beard, ja. Maar zo'n hobo beard, no.
Kijk d'r gelijk laten zien hoe ver ze d'r mond kan opensperren.quote:
Jouquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude. Laat me niet jou tikfouten opzoeken.
Verkeerde emoticon, is al geeditquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kijk d'r gelijk laten zien hoe ver ze d'r mond kan opensperren.
Vuige slettebak van me.
Voordeel van twijfel omdat ik niet verwacht dat jouw facial hair hard groeit.quote:
Verkapte doodverwensing. TR gedaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga lootjes trekken met namen van users die komen, de gelukkige laat ik neersteken.
u wot m8quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind baarden stom. Zo'n three day beard, ja. Maar zo'n hobo beard, no.
Opzich wel snel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voordeel van twijfel omdat ik niet verwacht dat jouw facial hair hard groeit.
Omg, zo schattigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. lelijk. Zag dit vorige keer ook al bij mij...toen had ik mij ipv mijn.
Zou jou zelfs doen als je zalm als baard had, no worries.quote:
Oh. Well. Had toch geen keus he?quote:
Wtfquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou zelfs doen als je zalm als baard had, no worries.
Oh. Echt....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omg, zo schattig. Je gelooft het ook nog. Heb het gewoon zelf fout geëdit
.
Volgens mij lust ze geen zalmquote:
KK.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou zelfs doen als je zalm als baard had, no worries.
Omdat ik zalm vies vind..quote:
Volgens mij ben jij wel zo iemand die zichzelf in elkaar laat slaan door een leernicht met een zweep ieder weekend.quote:
de natte poes van je zus vooralquote:
Jazeker. Wanneer kom jij?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel zo iemand die zichzelf in elkaar laat slaan door een leernicht met een zweep ieder weekend.
Ja, daarom juist. Vergeet de zweep niet.quote:
Niet waar!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:11 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zou dit bij mij best snel kunnen gebeuren. Vaak nies ik echt op zo'n PIKAAACHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!111111!1111 manier, maar dan zonder pikachu te zeggen.
Ik heb je zus gezien, je weet niet wat er is gebeurt in die paar seconden dat ik haar heb aangeraakt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
jezus wat ben jij rebels de laatste tijd.
U need sum dick in yo life.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:11 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zou dit bij mij best snel kunnen gebeuren. Vaak nies ik echt op zo'n PIKAAACHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!111111!1111 manier, maar dan zonder pikachu te zeggen.
Hoi Ludo,quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:12 schreef LudoSanders het volgende:
Het niveau is hier wel ver onder 't NAP gezakt hè?
Yup. De geur alleen al.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Alle soorten? Dus gerookte zalm, gebakken, etc?
Hey Ludeau!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:12 schreef LudoSanders het volgende:
Het niveau is hier wel ver onder 't NAP gezakt hè?
5cm van basis tot puntje houd je maar zo lang tevreden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is alweer zo'n 30 uur geleden, sjonge jonge.
Dat dacht ik inderdaad in een vluchtige blik al geconstateerd te hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoi Ludo,
Komt door mij. Zou nu beter moeten gaan.
Kwestie van wennen. Zal je motiveren over je afkeer heen te komen door gerookte zalm rond mijn penis te draperen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |