Oh. Echt....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omg, zo schattig. Je gelooft het ook nog. Heb het gewoon zelf fout geëdit
.
Volgens mij lust ze geen zalmquote:
KK.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou zelfs doen als je zalm als baard had, no worries.
Omdat ik zalm vies vind..quote:
Volgens mij ben jij wel zo iemand die zichzelf in elkaar laat slaan door een leernicht met een zweep ieder weekend.quote:
de natte poes van je zus vooralquote:
Jazeker. Wanneer kom jij?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel zo iemand die zichzelf in elkaar laat slaan door een leernicht met een zweep ieder weekend.
Ja, daarom juist. Vergeet de zweep niet.quote:
Niet waar!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:11 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zou dit bij mij best snel kunnen gebeuren. Vaak nies ik echt op zo'n PIKAAACHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!111111!1111 manier, maar dan zonder pikachu te zeggen.
Ik heb je zus gezien, je weet niet wat er is gebeurt in die paar seconden dat ik haar heb aangeraakt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
jezus wat ben jij rebels de laatste tijd.
U need sum dick in yo life.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:11 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zou dit bij mij best snel kunnen gebeuren. Vaak nies ik echt op zo'n PIKAAACHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!111111!1111 manier, maar dan zonder pikachu te zeggen.
Hoi Ludo,quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:12 schreef LudoSanders het volgende:
Het niveau is hier wel ver onder 't NAP gezakt hè?
Yup. De geur alleen al.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Alle soorten? Dus gerookte zalm, gebakken, etc?
Hey Ludeau!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:12 schreef LudoSanders het volgende:
Het niveau is hier wel ver onder 't NAP gezakt hè?
5cm van basis tot puntje houd je maar zo lang tevreden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is alweer zo'n 30 uur geleden, sjonge jonge.
Dat dacht ik inderdaad in een vluchtige blik al geconstateerd te hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoi Ludo,
Komt door mij. Zou nu beter moeten gaan.
Kwestie van wennen. Zal je motiveren over je afkeer heen te komen door gerookte zalm rond mijn penis te draperen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |