Ahw, dat is sneu. Als ze het over inslapen hebben kan het ineens keisnel gaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee ik lieg, ik denk nu 8 maanden. Medicijnen leken eerst te helpen, maar blijft terug komen. M'n pa heeft het over inslapen gehad met dierenarts (daar slaapt hij vannacht ook).
Oké.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Vinger/gevingerd wordt. Van enkel penetratie sws niet helaas.
Nog veel te jongquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee ik lieg, ik denk nu 8 maanden. Medicijnen leken eerst te helpen, maar blijft terug komen. M'n pa heeft het over inslapen gehad met dierenarts (daar slaapt hij vannacht ook).
Moet die vent een dikke pik hebben en in de goede hoek stotenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.Ja, sommige vrouwen kunnen schijnbaar bizar harde orgasmes krijgen van enkel penetratie. HOE DAN?!
Thanks, en dat hoop ik ook ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nog veel te jongHopen dat ze nog wat weten om hem te helpen. Sterkte!
Oh, is dat het.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Moet die vent een dikke pik hebben en in de goede hoek stoten
Nee, kan je alleen doen als je Tai Chi doet.quote:
Alleen als ik vinger kom ik klaar, bij andere niet. En tot nu toe maar bij 1 bedpartner klaar kunnen komen tijdens de seks zelf, heel frustiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Vinger/gevingerd wordt. Van enkel penetratie sws niet helaas.
Oh.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, kan je alleen doen als je Tai Chi doet.
Jij doet zeker ook geen Tai Chi?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen als ik vinger kom ik klaar, bij andere niet. En tot nu toe maar bij 1 bedpartner klaar kunnen komen tijdens de seks zelf, heel frusti
WAAROM DOE JE ZOquote:
Heb een drol in m'n mond.quote:
Je kan toch ook gewoon een vinger in de strijd gooien tijdens de seks?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen als ik vinger kom ik klaar, bij andere niet. En tot nu toe maar bij 1 bedpartner klaar kunnen komen tijdens de seks zelf, heel frusti
Je praat poep HUHUHUHquote:
Haha, ik snap 'm.quote:
Dat lukt dus juist niet, kan het echt alleen maar als ik alleen ben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon een vinger in de strijd gooien tijdens de seks?
[..]
Je praat poep HUHUHUH
Was wel goed gevonden he?quote:
Ok laat me de volgende keer weten als je alleen bentquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat lukt dus juist niet, kan het echt alleen maar als ik alleen ben.
Ja man.quote:
Heb je een keer moeten turven in je lachboekje?quote:
Ja, jij hebt bijna 10 streepjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je een keer moeten turven in je lachboekje?
hard geworden van de gedachte dat ik bij jou een streepje voor heb.quote:
Wist gewoon dat er een 'streepje voor'-grap zou komen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hard geworden van de gedachte dat ik bij jou een streepje voor heb.
Daarom moet je met mij trouwen, lekker voorspelbaar, geen verrassingen. Hirlak kk saai.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist gewoon dat er een 'streepje voor'-grap zou komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |