Jij en Vas, preutse match made in heaven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, njah, misschien ben ik gewoon een pussy, maar dat lijkt me niet echt heel nice.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, njah, misschien ben ik gewoon een pussy, maar dat lijkt me niet echt heel nice.
untermenschenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun jij niet bijna gelijk een tweede ronde of zo? Geen dick controle hebben en geen tweede ronde kunnen!
Gelukkig laat Vas toch niet toe dat ie in d'r mondje spuit ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij en Vas, preutse match made in heaven.
Waarom stel je een vraag als je het antwoord al denkt te weten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun jij niet bijna gelijk een tweede ronde of zo? Geen dick controle hebben en geen tweede ronde kunnen!
Omdat ik het niet zeker weet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom stel je een vraag als je het antwoord al denkt te weten?
Kun jij in 30 seconden klaarkomen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ik het niet zeker weet.
En als je gelijk een tweede ronde kan dan is in 30 seconden klaar komen ook geen probleem (terwijl jij dat duidt als iets negatiefs, dus vandaar de aanname.).
En de achterdeur potdicht. Man, ik val al in slaap als ik eraan denk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gelukkig laat Vas toch niet toe dat ie in d'r mondje spuit ja.
Enkel missionaris he, anders kan ze niet zien wat je doet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:37 schreef krioro het volgende:
[..]
En de achterdeur potdicht. Man, ik val al in slaap als ik eraan denk.
Tijdens de seks of als je vingert?quote:
Ik bespaar haar gewoon de 30seconden-ronde.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ik het niet zeker weet.
En als je gelijk een tweede ronde kan dan is in 30 seconden klaar komen ook geen probleem (terwijl jij dat duidt als iets negatiefs, dus vandaar de aanname.).
Wat is er mis met die 30 seconden ronde? Laat haar je klaarpijpen zodat je haar even kan imponeren met een bek vol met zaad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik bespaar haar gewoon de 30seconden-ronde.Dan duurt het tenminst even voordat je bij de tweede ronde aankomt.
Ze hebben elkaar wel gevonden ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij en Vas, preutse match made in heaven.
Ohquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
En dan krijg je te horen dat je hond waarschijnlijk dood gaat.
Volgens mij gaat zijn hond dood.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Is een klein half jaar oud, maar heeft iets aan zijn darmen, al voor 3k aan medicijnen en behandeling ingestopt maar het slaat allemaal niet aanquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Half jaar pas?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is een klein half jaar oud, maar heeft iets aan zijn darmen, al voor 3k aan medicijnen en behandeling ingestopt maar het slaat allemaal niet aan.
sterktequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Nee ik lieg, ik denk nu 8 maanden. Medicijnen leken eerst te helpen, maar blijft terug komen. M'n pa heeft het over inslapen gehad met dierenarts (daar slaapt hij vannacht ook).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Half jaar pas?En als niets aanslaat dan is het aftellen of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |