Bobby.quote:
Je bent gewoon jaloers dat jullie in Zeeland geen Zalm kunnen vangen.quote:
Oh wow, misselijk geworden van het idee van een kopkaas-zalmmelange.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Kwestie van wennen. Zal je motiveren over je afkeer heen te komen door gerookte zalm rond mijn penis te draperen.
Ja. Doe maar vlees. Vlees is altijd goed.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dus dat valt af als ik voor je ga koken.
gvd kut suri volgende keer bij concert druk ik je hoofd in mn kontgat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jullie in Zeeland geen Zalm kunnen vangen.
Tevens TR gemacht wegens kaap.
Okay bbygurlquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:19 schreef Chloroform het volgende:
Ja. Doe maar vlees. Vlees is altijd goed.
Moest gewoon lachen om de MI.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd kut suri volgende keer bij concert druk ik je hoofd in mn kontgat.
Beetje de plofkippen uit het water.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jullie in Zeeland geen Zalm kunnen vangen.
Tevens TR gemacht wegens kaap.
En dan beweer jij dat anderen geen niveau hebbenquote:
Dat heb ik nergens beweerd, leg geen woorden in mijn mond, aap.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En dan beweer jij dat anderen geen niveau hebben
Ik was me gewoon goed hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh wow, misselijk geworden van het idee van een kopkaas-zalmmelange.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd kut suri volgende keer bij concert druk ik je hoofd in mn kontgat.
quote:
Nou nou nou nou.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje de plofkippen uit het water.
Zal eens wat anders in je mond leggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens beweerd, leg geen woorden in mijn mond, aap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal eens wat anders in je mond leggen.Wat ben je baldadig. Komt je chick vanavond langs ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
kkquote:
Nee gelukkig niet. Heb tot weekend om zaad te sparen zodat ik even kk veel kan spuiten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je baldadig. Komt je chick vanavond langs ofzo?
doe ik ook altydquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Nee gelukkig niet. Heb tot weekend om zaad te sparen zodat ik even kk veel kan spuiten.
Lees: Zodat je in 30 seconden klaarkomt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk
[..]
Nee gelukkig niet. Heb tot weekend om zaad te sparen zodat ik even kk veel kan spuiten.
dan kan je 2e 3e en 4e x langer doorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Lees: Zodat je in 30 seconden klaarkomt.
Oké.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk
[..]
Je Fleshlight zal het zeker waarderen dat je zo veel spuit.quote:
Daarom laat ik haar mij de eerste ronde pijpen. lekker mondje vol kwakken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En daarna zoen je haar nog?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je Fleshlight zal het zeker waarderen dat je zo veel spuit.
[..]
Daarom laat ik haar mij de eerste ronde pijpen. lekker mondje vol kwakken.
Jupquote:
'kgebruik desequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je Fleshlight zal het zeker waarderen dat je zo veel spuit.
[..]
Daarom laat ik haar mij de eerste ronde pijpen. lekker mondje vol kwakken.
Kun jij niet bijna gelijk een tweede ronde of zo? Geen dick controle hebben en geen tweede ronde kunnenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |