Inderdaad jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:01 schreef Sapstengel het volgende:
Nou die van de H&M vind ik een goed voorbeeld van volslank en is gewoon een mooie dame. De rest in de OP zie ik liever niet in bikini en is ook meer obese dan volslank.
Die vrouwen zie ik sowieso liever niet, zelfs niet in een winterjas.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:01 schreef Sapstengel het volgende:
Nou die van de H&M vind ik een goed voorbeeld van volslank en is gewoon een mooie dame. De rest in de OP zie ik liever niet in bikini en is ook meer obese dan volslank.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel zieke triceps man
[ afbeelding ]
Vraag me af wat haar routine is.
Ja zij is echt leukquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Die van de 3e foto in de OP heeft nog wel een knap koppie
Volgens mij een hele hoop. Dit schijnt het origineel te zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:21 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel Photoshop-lagen heeft deze foto?!.
Vier cheeseburgers per dag.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel zieke triceps man
[ afbeelding ]
38 is geen maatje meer... Maar de dames in de OP (op die van H&M na) hebben inderdaad flink wat maatjes meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:12 schreef Life2.0 het volgende:
maatje meer, 38, Dat is een maatje meer, niet 48+
Ik vind dit badpak haar niet charmant staan, het zit veel te strak bij haar voorgevel. Trek dan iets passends aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:21 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel Photoshop-lagen heeft deze foto?!.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:05 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Alle vrouwen die niet in een maatje 36 passen moeten thuisblijven
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:05 schreef DroogDok het volgende:
[..]
je gaat toch niet thuisblijven omdat een zolderkamerautistje dat zegtquote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
je gaat toch niet thuisblijven omdat een zolderkamerautistje dat zegt
Dit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:01 schreef Sapstengel het volgende:
Het is obees, niet obese.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:01 schreef Sapstengel het volgende:
Aanval schat, aanval...quote:
dan zal ik wel geen hedendaagse vrouw zijn. veel dikkerds denken dat de rest van de wereld hetzelfde is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:56 schreef Drinky het volgende:
Borderline anorexia die modellen, de hedendaagse vrouw is een stuk dikker.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:01 schreef Sapstengel het volgende:
nieuwe standaard, rest heet direct mager/ gratenpakhuis etc.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik snap niks van die nieuwe trend om overgewicht te promoten.
ik zie daar niet echt promoten in eigenlijk. Ik snap best wel dat dikke vrouwen ook iets 'leuks' aan willen als ze naar het strand gaan. Dat mag ook best lijkt me.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik snap niks van die nieuwe trend om overgewicht te promoten, natuurlijk zijn mensen er in alle soorten en maten maar de vrouwen in de op (H&M model uitgezonderd) hebben gewoon een heel ongezond lichaam. Tuurlijk kan je dat ook van de graatmagere modellen zeggen maar ik denk dat de gewone h&m modellen nog steeds gezonder zijn(veel sporten, (extreem) gezond eten).
ik zie anders ook genoeg afval-programmas op tv en ik hoor vaak genoeg dat dik zijn ongezond is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:58 schreef WRH het volgende:
natuurlijk is er een markt voor maar de laatste jaren wordt het echt als positief beoordeeld om maar dik te zijn. hoe vaak hoor je niet dat een dikkerd een 'echte vrouw ' is, dat dik zijn je recht is, dat dik zijn geaccepteerd moet worden, dat dik zijn realiteit is of zoals hier weer; 'de hedendaagse vrouw is nu eenmaal dikker'
nee, echt niet.
dik zijn is ongezond, dat iemand die dik is ook leuke kleding aan wil snap ik helemaal maar feitelijk hou je een ongezonde levensstijl juist in stand door er op deze manier aan tegemoet te komen.
als kleine kinderen te veel suiker eten en hun tanden uit hun mond vallen ga je toch niet all over the world nepgebitjes promoten, of complete reclame campagnes met 'kinderen met rotte tanden hebben ook rechten' of weet ik veel?
dan pak je het probleem toch bij de kern aan, nl het promoten van gezonde kinderen en tanden?
zoals de laatste jaren ronduit fel gepromoot wordt dat dik zijn de nieuwe standaard is en gewoon slanke gezonde mensen maar om de haverklap chagrijnig, lelijk, bottenpakhuis en lelijkerds met anorexia genoemd worden is er iets echt fundamenteel mis.
dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:19 schreef seto het volgende:
-edit: een mening prima, maar wel nuance graag, niet zo bot
Maar dik zijn is ook ongezond. Natuurlijk snap ik dat dikke vrouwen ook graag leuke bikini's willen en daar is ook niks mis mee. Maar dat hele "echte vrouwen hebben rondingen" "botten zijn voor honden, vlees is voor mannen" lees/hoor ik steeds vaker en dat vind ik zorgwekkend. Overgewicht is niet mooi/normaal/etc, het is ongelofelijk slecht voor je en niet iets wat je moet "accepteren". Google maar eens op "fat acceptance movement"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zie anders ook genoeg afval-programmas op tv en ik hoor vaak genoeg dat dik zijn ongezond is.
Het is maar net waar je je het meeste een stoort denk ik, want mij valt het niet overdreven op dat dik zijn gepromoot zou worden. Het stoort me ook niet. Wat me wél stoort is dat gezeik dat afvallen zo gemakkelijk zou zijn... Laat mensen in hun waarde, óók dikke mensen. Ik zie niet in waarom niet. Je hoeft het niet mooi te vinden, slank zijn ís gezonder, maar behandel dikke mensen niet als minderwaardig![]()
En dat valt míj dus juist op, dat dikke mensen als lui, dom en minderwaardig worden neergezet.
Het ligt dus maar net aan waar je het meest op let.
het is niet gezond nee, ik dacht dat ik dat ook zei, kennelijk schrijf ik Chinees...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar dik zijn is ook ongezond. Natuurlijk snap ik dat dikke vrouwen ook graag leuke bikini's willen en daar is ook niks mis mee. Maar dat hele "echte vrouwen hebben rondingen" "botten zijn voor honden, vlees is voor mannen" lees/hoor ik steeds vaker en dat vind ik zorgwekkend. Overgewicht is niet mooi/normaal/etc, het is ongelofelijk slecht voor je en niet iets wat je moet "accepteren". Google maar eens op "fat acceptance movement"
ik had hetniet overtijdschriften, maar over wat ik hoor bij t zwembad, de kapper, op straat en bv hier op fok.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:43 schreef WRH het volgende:
misschien dat we op verschillende werelden wonen, maar ik lees maar zelden dat dikke mensen dom, lui en minderwaardig zijn. doe mij even 1 (eentje maar) tijdschrift waar dat in staat, of 1 (eentje maar) foto in het showbizz topic waar daar iets over staat. en kijk daarna in het zelfde topic hoe vaak slanke vrouwen worden afgekraakt als anorexia gevallen.
dat zeg ik, volgens mij wonen we dan op verschillende werelden, want ik hoor zulke opmerkingen dus werkelijk nooit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had hetniet overtijdschriften, maar over wat ik hoor bij t zwembad, de kapper, op straat en bv hier op fok.
zelfs niet hier op fok?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:23 schreef WRH het volgende:
[..]
dat zeg ik, volgens mij wonen we dan op verschillende werelden, want ik hoor zulke opmerkingen dus werkelijk nooit.
en wat dan als het een vent betreft?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:02 schreef BigSmurf het volgende:
Ik ben voorstander van borden bij zwembaden en stranden met "Bij een te hoog gewicht, badpak verplicht" of "Een te hoog BMI? Dan geen bikini". Alle vrouwen in de OP hebben gewoon overgewicht (alleen het H&M meisje valt nog over te twisten), en dat wordt nog lekker even verheerlijkt in onze maatschappij ook.
idem trouwens, ik vind dat die jonge kerels die ik op de werkvloer tegenkom met flinke bierpensen zich echt moeten schamen. (maar zal het nooit hardop tegen ze zeggen, omdat ik mij daar niet mee bemoei)quote:
jij niet, maar geloof maar dat dat vaak wel gewoon gezegd wordt hoor!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:49 schreef WRH het volgende:
ik denk het. (en ik bedoel natuurlijk niet die paar pubers die hier ongenuanceerd roepen, op elk vlak)
misschien dat elk type geregeld iets te horen krijgt. ik kan in ieder geval voor mijzelf spreken dat ik echt geregeld te horen krijg 'dat ik niet meer moet afvallen, want ik ben al zo mager' (wat ik overigens niet ben, gewoon slank, maar waar bemoeit iemand zich mee).
en zodra een dik persoon in mijn buurt een snoepje neemt of stuk traktatie of weet ik veel moet er altijd tegen mij gezegd worden dat ik ook vooral moet nemen 'want ik kan het goed hebben'
ik zeg toch ook niet als ik iemand met overgewicht een snoepje zie pakken 'nee joh niet doen, wordt je alleen maar nog zwaarder van'?
het is in zijn algemeenheid meer geaccepteerd om slanke vrouwen af te kraken (iets met het wij-gevoel van vrouwen met overgewicht) en het gebeurt de laatste jaren steeds vaker.
ik ben al 25 jaar dit gewicht en deze bouw (ben in de 40 trouwens) en kan echt uit eigen ervaring vertellen dat ik er nu meer op aangesproken wordt dan 15 jaar geleden en dat ik nu meer in tijdschriften lees over mode voor dikke mensen, accepteren van dikke mensen en ' echte vrouwen hebben vet' dan 15 jaar geleden.
Of ze krijgen van die blikken, van zal je dat nou wel doen bij een ijsje kopen ofzo. Ik ben zelf zo van leven en laten leven. Ik trek me er ook niets van aan als men weleens zegt dat ik moet aankomen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij niet, maar geloof maar dat dat vaak wel gewoon gezegd wordt hoor!
Je moet wel in verhouding kijken denk ik zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:35 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Ik ben ook volslank, volgens d termen, maar zou dat dus nooit aantrekken
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:23 schreef krullenbolletje het volgende:
"echte vrouwen hebben rondingen" "botten zijn voor honden, vlees is voor mannen"
Ik ben lang en heb maat 42, maar een bikini.. Brr neequote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Je moet wel in verhouding kijken denk ik zo.
Dan ben je echt niet 'volslank' hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:33 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Ik ben lang en heb maat 42, maar een bikini.. Brr nee
Volgens de termen wel ;p. In de modellenwereld alles boven de 36+quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:34 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan ben je echt niet 'volslank' hoor.
Ja, maar je moet het wel in vergelijking doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:55 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Volgens de termen wel ;p. In de modellenwereld alles boven de 36+
Kletsverhaal. De wereld bestaat niet alleen uit 'mooie' dunne mensen met de zogenaamde perfecte maten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:05 schreef DroogDok het volgende:
De modellenwereldquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:55 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Volgens de termen wel ;p. In de modellenwereld alles boven de 36+
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:05 schreef LolaLovesYou het volgende:
Jullie kunnen een hoop zeuren over deze dames maar de gemiddelde man maakt er een
veel groter horror verhaal van. Niet alleen dikkertjes, maar je hebt er nu een hoop die gewoon een
rozige blob zijn met twee roze stippen die ergens rond zweven.
Vaak te veel naar het midden waardoor hun bovenlichaam scheel lijkt te kijken
exact mijn gedachte.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:05 schreef Trini-Kwan het volgende:
Verder vind ik dat de media allerhande vrouwen zou moeten portretteren. Maar wel gezonde vrouwen. Geen ondergewicht en overgewicht dus. Vrouwen die gezond eten en sporten.
Beter is het zelden verwoord.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:05 schreef Trini-Kwan het volgende:
Hulde voor WRH.
Erg herkenbaar. En ik zie deze trend ook continu.
Ik ben van gezond gewicht, en word raar aangekeken op het strand omdat ik slank ben. Mensen gaan er ook meteen van uit dat ik mensen die ongezond eten veroordeel omdat ik slank ben. 'Ik heb net geluncht bij de MacDonalds, maar dat vind jij natuurlijk heel stom hè, maar dat interesseert me niks'
Ik zei niet eens iets.
![]()
Ik heb ook met regelmaat anorexia volgens anderen. Als ik een keer niet mee eet vliegen de roddels meteen in het rond. Anorexia is heel iets anders dan slank zijn.
Ook vliegen de 'echte vrouwen hebben rondingen' - kwats met om de oren.
De ' te dun' lat is enorm verhoogd de laatste jaren heb ik het idee. Tegenwoordig ben je slank met zwembandjes, en alles met minder vet is opeens ongezond dun.
Ik heb nooit vervelende opmerkingen gemaakt tegen dikke mensen. Dat jij een ongezonde leefstijl hebt of een ongezonde manier om met emoties om te gaan accepteer ik.
Maar accepteer dan ook mensen die slank zijn doordat ze dat niet hebben.
Verder vind ik dat de media allerhande vrouwen zou moeten portretteren. Maar wel gezonde vrouwen. Geen ondergewicht en overgewicht dus. Vrouwen die gezond eten en sporten.
De waarheid ligt een beetje in het midden... Het is politiek incorrect om in de media iemand te dik te vinden. In de media hoor je wel geregeld dat model zusenmezo veel te dun is en dat foto's van haar niet gebruikt mogen worden omdat dat een verkeerd beeld schept voor meisjes (want kennelijk krijg je meteen anorexia als je naar een foto kijkt van een superslank model, maar geen vetzucht als je kijkt naar de dames in de OP...).quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik zie anders ook genoeg afval-programmas op tv en ik hoor vaak genoeg dat dik zijn ongezond is.
Het is maar net waar je je het meeste een stoort denk ik, want mij valt het niet overdreven op dat dik zijn gepromoot zou worden. Het stoort me ook niet. Wat me wél stoort is dat gezeik dat afvallen zo gemakkelijk zou zijn... Laat mensen in hun waarde, óók dikke mensen. Ik zie niet in waarom niet. Je hoeft het niet mooi te vinden, slank zijn ís gezonder, maar behandel dikke mensen niet als minderwaardig![]()
En dat valt míj dus juist op, dat dikke mensen als lui, dom en minderwaardig worden neergezet.
Het ligt dus maar net aan waar je het meest op let.
Ja behalve Jenniequote:Op zondag 26 mei 2013 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
De vrouwen uit de OP zijn gewoon dikzakjes, geef ze een gezond voedingsschema in plaats van een bikini
In dit topic worden dikke vrouwen anders genoeg afgezekenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:49 schreef WRH het volgende:
het is in zijn algemeenheid meer geaccepteerd om slanke vrouwen af te kraken (iets met het wij-gevoel van vrouwen met overgewicht) en het gebeurt de laatste jaren steeds vaker.
Die is ook te dik. Ze heeft gekozen om aan te komen om als plus size model te werken. Jammer, want het zou natuurlijk best een mooie vrouw kunnen zijn zoals ze was. Die blubberbuik over haar bikinibroek heen is geen porem.quote:
Nou ja, afzeiken. Het wordt door verreweg de meesten niet aantrekkelijk bevonden.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:24 schreef DroogDok het volgende:
In dit topic worden dikke vrouwen anders genoeg afgezeken
Haha echt?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die is ook te dik. Ze heeft gekozen om aan te komen om als plus size model te werken. Jammer, want het zou natuurlijk best een mooie vrouw kunnen zijn zoals ze was. Die blubberbuik over haar bikinibroek heen is geen porem.
Overigens is dat ook vreemd. Er is dus een markt voor modellen die heel strak zijn en voor modellen die dik zijn en geen markt voor modellen die daar tussenin zitten. O well...
Het gaat niet zo zeer om ideaalbeeld en die Jennie is weliswaar te dik, maar ook niet zo extreem dik dat het walgelijk wordt.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:29 schreef Sapstengel het volgende:
Haha echt?Dat wist ik dan weer niet, wel vreemd opzich.
Maarja ik vind het nog steeds een mooie vrouw en val wel op dit type eigenlijk, komt vrij dicht in de buurt van mijn ideaalbeeld, ook al is het suf om je daar aan te houden.
Te dun hoeft niet. Het is ook de bouw die je hebt. Als je van nature slank bent ziet het er vaak al beter uit dan als je het moet redden met te weinig eten en sportschool. Dat vind ik ook jammer aan Doutzen Kroes. In den beginne was ze natuurlijk, nu met haar te ver doorgetrainde buik vind ik het gewoon wat minder. Nog steeds een mooie vrouw, maar doe mij maar wat natuurlijker. Dan zie ik liever een klein buikje.quote:Wat dat laatste heb je gelijk, modellen zijn te dun, of (iets) te dik. Er is geen tussenweg met gewoon normale vrouwen.
Zodat mensen het aanzien voor een fatkini?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:14 schreef Waaghals het volgende:
Daarom hou ik altijd een tshirt aan boven mijn zwembroek
Nee omdat een fatkini stom staat bij een manquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zodat mensen het aanzien voor een fatkini?
Ohquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee omdat een fatkini stom staat bij een man
Meer om de vrouwen niet van me af te hoeven slaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh
Ik dacht dat je je shirt aanhield om de andere mannen op het strand niet te intimideren.
kfc > mcdonald's > burger kingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel zieke triceps man
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |