Inderdaad jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:01 schreef Sapstengel het volgende:
Nou die van de H&M vind ik een goed voorbeeld van volslank en is gewoon een mooie dame. De rest in de OP zie ik liever niet in bikini en is ook meer obese dan volslank.
Die vrouwen zie ik sowieso liever niet, zelfs niet in een winterjas.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:01 schreef Sapstengel het volgende:
Nou die van de H&M vind ik een goed voorbeeld van volslank en is gewoon een mooie dame. De rest in de OP zie ik liever niet in bikini en is ook meer obese dan volslank.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel zieke triceps man
[ afbeelding ]
Vraag me af wat haar routine is.
Ja zij is echt leukquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Die van de 3e foto in de OP heeft nog wel een knap koppie
Volgens mij een hele hoop. Dit schijnt het origineel te zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:21 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel Photoshop-lagen heeft deze foto?!.
Vier cheeseburgers per dag.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel zieke triceps man
[ afbeelding ]
Vraag me af wat haar routine is.
38 is geen maatje meer... Maar de dames in de OP (op die van H&M na) hebben inderdaad flink wat maatjes meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:12 schreef Life2.0 het volgende:
maatje meer, 38, Dat is een maatje meer, niet 48+
Ik vind dit badpak haar niet charmant staan, het zit veel te strak bij haar voorgevel. Trek dan iets passends aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:21 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel Photoshop-lagen heeft deze foto?!.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:05 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Alle vrouwen die niet in een maatje 36 passen moeten thuisblijven
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:05 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Alle vrouwen die niet in een maatje 36 passen moeten thuisblijven
je gaat toch niet thuisblijven omdat een zolderkamerautistje dat zegtquote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
je gaat toch niet thuisblijven omdat een zolderkamerautistje dat zegt
Dit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:01 schreef Sapstengel het volgende:
Het is obees, niet obese.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:01 schreef Sapstengel het volgende:
Aanval schat, aanval...quote:
dan zal ik wel geen hedendaagse vrouw zijn. veel dikkerds denken dat de rest van de wereld hetzelfde is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:56 schreef Drinky het volgende:
Borderline anorexia die modellen, de hedendaagse vrouw is een stuk dikker.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:01 schreef Sapstengel het volgende:
nieuwe standaard, rest heet direct mager/ gratenpakhuis etc.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik snap niks van die nieuwe trend om overgewicht te promoten.
ik zie daar niet echt promoten in eigenlijk. Ik snap best wel dat dikke vrouwen ook iets 'leuks' aan willen als ze naar het strand gaan. Dat mag ook best lijkt me.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik snap niks van die nieuwe trend om overgewicht te promoten, natuurlijk zijn mensen er in alle soorten en maten maar de vrouwen in de op (H&M model uitgezonderd) hebben gewoon een heel ongezond lichaam. Tuurlijk kan je dat ook van de graatmagere modellen zeggen maar ik denk dat de gewone h&m modellen nog steeds gezonder zijn(veel sporten, (extreem) gezond eten).
ik zie anders ook genoeg afval-programmas op tv en ik hoor vaak genoeg dat dik zijn ongezond is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:58 schreef WRH het volgende:
natuurlijk is er een markt voor maar de laatste jaren wordt het echt als positief beoordeeld om maar dik te zijn. hoe vaak hoor je niet dat een dikkerd een 'echte vrouw ' is, dat dik zijn je recht is, dat dik zijn geaccepteerd moet worden, dat dik zijn realiteit is of zoals hier weer; 'de hedendaagse vrouw is nu eenmaal dikker'
nee, echt niet.
dik zijn is ongezond, dat iemand die dik is ook leuke kleding aan wil snap ik helemaal maar feitelijk hou je een ongezonde levensstijl juist in stand door er op deze manier aan tegemoet te komen.
als kleine kinderen te veel suiker eten en hun tanden uit hun mond vallen ga je toch niet all over the world nepgebitjes promoten, of complete reclame campagnes met 'kinderen met rotte tanden hebben ook rechten' of weet ik veel?
dan pak je het probleem toch bij de kern aan, nl het promoten van gezonde kinderen en tanden?
zoals de laatste jaren ronduit fel gepromoot wordt dat dik zijn de nieuwe standaard is en gewoon slanke gezonde mensen maar om de haverklap chagrijnig, lelijk, bottenpakhuis en lelijkerds met anorexia genoemd worden is er iets echt fundamenteel mis.
dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:19 schreef seto het volgende:
-edit: een mening prima, maar wel nuance graag, niet zo bot
Maar dik zijn is ook ongezond. Natuurlijk snap ik dat dikke vrouwen ook graag leuke bikini's willen en daar is ook niks mis mee. Maar dat hele "echte vrouwen hebben rondingen" "botten zijn voor honden, vlees is voor mannen" lees/hoor ik steeds vaker en dat vind ik zorgwekkend. Overgewicht is niet mooi/normaal/etc, het is ongelofelijk slecht voor je en niet iets wat je moet "accepteren". Google maar eens op "fat acceptance movement"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zie anders ook genoeg afval-programmas op tv en ik hoor vaak genoeg dat dik zijn ongezond is.
Het is maar net waar je je het meeste een stoort denk ik, want mij valt het niet overdreven op dat dik zijn gepromoot zou worden. Het stoort me ook niet. Wat me wél stoort is dat gezeik dat afvallen zo gemakkelijk zou zijn... Laat mensen in hun waarde, óók dikke mensen. Ik zie niet in waarom niet. Je hoeft het niet mooi te vinden, slank zijn ís gezonder, maar behandel dikke mensen niet als minderwaardig![]()
En dat valt míj dus juist op, dat dikke mensen als lui, dom en minderwaardig worden neergezet.
Het ligt dus maar net aan waar je het meest op let.
het is niet gezond nee, ik dacht dat ik dat ook zei, kennelijk schrijf ik Chinees...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar dik zijn is ook ongezond. Natuurlijk snap ik dat dikke vrouwen ook graag leuke bikini's willen en daar is ook niks mis mee. Maar dat hele "echte vrouwen hebben rondingen" "botten zijn voor honden, vlees is voor mannen" lees/hoor ik steeds vaker en dat vind ik zorgwekkend. Overgewicht is niet mooi/normaal/etc, het is ongelofelijk slecht voor je en niet iets wat je moet "accepteren". Google maar eens op "fat acceptance movement"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |