Dat is tactiek.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:10 schreef Monolith het volgende:
Was dat nou een subtiele sneer van Paul in de trant van 'straks echte muziek'?
gristenhond van het CDAquote:
Daar was niks mis mee inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:10 schreef golfer het volgende:
Mooi hoor, dat nummer door een groot orkest laten uitvoeren.
Zoeentje die gebruik wilde maken van zijn 5 minutes of Fame?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:12 schreef tralalala het volgende:
Die persconfro van hem gisteren, zeg gewoon gelijk of ze gevonden zijn.
Hij ging er 5 minuten omheen draaien.
Was al weken nerveus voor zijn eerste tv-optredenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze jongen heeft zich heel goed voorbereid zo te horen
En Utrecht aan de Rijn.quote:
Ze kunnen beter gewoon birds weer gaan spelenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het niet zo mooi eigenlijk. Beetje vals.
Dat is vaak bij stukken van hem zo.quote:
was stukken beter ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze kunnen beter gewoon birds weer gaan spelen
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:17 schreef Monolith het volgende:
Dat jochie aan tafel heeft wel wat weg van Joffrey uit GoT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:17 schreef Monolith het volgende:
Dat jochie aan tafel heeft wel wat weg van Joffrey uit GoT.
Ik wilde de flauwe opmerking dat die blonde strijkster mijn stok ook wel mag vasthouden achterwege laten.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:18 schreef tralalala het volgende:
Niets mis met de dames uit het orkest trouwens.
En na het spelen met mijn stok mag ze weer verder strijkenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wilde de flauwe opmerking dat die blonde strijkster mijn stok ook wel mag vasthouden achterwege laten.
Hij heeft het anti-semitisme ongeveer uitgevonden. Hitler was een groot fan van hem. Ook een Duitser Oostenrijker.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ook al een Duitser die Wagner. Hebben ze goed gedaan daar in Duitsland.
Toch was er vorig jaar een Wagner-concert in Israel. Maar het blijft pompeuze nazimuziek.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft het anti-semitisme ongeveer uitgevonden. Hitler was een groot fan van hem. Ook een Duitser Oostenrijker.
Dat dus en er zal nooit echt een opera van hem in Israel worden opgevoerd.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef Martinello het volgende:
Toch was er vorig jaar een Wagner-concert in Israel. Maar het blijft pompeuze nazimuziek.
Viel mij ook al op, niet zo'n stoned look als bij het ESFquote:Op maandag 20 mei 2013 23:25 schreef NightH4wk het volgende:
Anouk ziet er wel lekker uit. Veel make-up oid?
Eigenlijk is het verbannen van zijn werk net zoiets als het verbannen van boeken omdat de schrijver joods was.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus en er zal nooit echt een opera van hem in Israel worden opgevoerd.
Ze had 'm goed toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was gisteren nog bij 1 tegen 100.
Intellectueel topprogramma
Ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:27 schreef Monolith het volgende:
Ik krijg wel het idee dat Anouk iets gebruikt heeft.
Ik kon het niet meer horen daarna, wat irritant was dat.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:28 schreef Xaobotnik het volgende:
2001 A Space Odyssey is waar de meesten het van kennen, direct of indirect....
Mooi rond hoofd, zoals Vd Gijp het zo zeggen.... Al zijn er wel meer 37-jarigen die met de hulp van make-up er goed uit zien.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:27 schreef Monolith het volgende:
Ik krijg wel het idee dat Anouk iets gebruikt heeft.
Dat valt wel mee, voor zover ik weet us antisemitisme niet aangeboren.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Eigenlijk is het verbannen van zijn werk net zoiets als het verbannen van boeken omdat de schrijver joods was.
Nou ik denk toch echt van Apocalypes Now uit 1979quote:Op maandag 20 mei 2013 23:28 schreef Xaobotnik het volgende:
2001 A Space Odyssey is waar de meesten het van kennen, direct of indirect....
Dat mag, niet de mijne.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:30 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Skrillex is mijn favoriete componist. Don't hate.
Je moet werk ook puur inhoudelijk beoordelen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, voor zover ik weet us antisemitisme niet aangeboren.
Klopt, het is een beetje hetzelfde als Derrick niet meer uitzenden omdat hij bij de SS heeft gezeten.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Je moet werk ook puur inhoudelijk beoordelen.
Als je het afwijst puur en alleen wegens de achtergrond van de maker is er niet zo veel verschil.
Dit dus.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, het is een beetje hetzelfde als Derrick niet meer uitzenden omdat hij bij de SS heeft gezeten.
Mein Kampf lees je ook nog regelmatig?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Klopt, het is een beetje hetzelfde als Derrick niet meer uitzenden omdat hij bij de SS heeft gezeten.
Volledige onzinredenering.quote:
Ik weet niet of je dat moet. Je kunt het uitvoeren van dergelijke werken zien als een eerbetoon aan de maker. Ik kan me prima voorstellen dat ze in Israël niet de behoefte hebben om dit te doen bij een van de prominente Duitse antisemieten.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Je moet werk ook puur inhoudelijk beoordelen.
Als je het afwijst puur en alleen wegens de achtergrond van de maker is er niet zo veel verschil.
Denk je? Heb je het wel eens gelezen? Een broddelboekje wat nergens op slaat.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mein Kampf is verboden vanwege de inhoud, niet omdat Hitler het geschreven heeft.
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Kost meestal maar een paar tientjes om er een vinger achter te krijgen hoor.
Ja, gelezen. Ondanks een broddelboekje wel een boekje met halve gare verwerpelijke hersenspinsels.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk je? Heb je het wel eens gelezen? Een broddelboekje wat nergens op slaat.
Wel verboden vanwege de schrijver.
Ik zeg alleen dat het boekje wel degelijk verboden is vanwege de auteur en niet vanwege de inhoud ervan.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:39 schreef OProg het volgende:
Ja, gelezen. Ondanks een broddelboekje wel een boekje met halve gare verwerpelijke hersenspinsels.
Snap je echt het verschil niet met toch een redelijk integere televisieserie waar achteraf is gebleken dat de hoofdrolspeler fout was wat hij zelf dondersgoed wist?
Herman heeft een iets andere muzieksmaak.quote:
Drugs.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind d'r manager wel een vervelende kerel
Had ik ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is ze leuk![]()
Vond haar eerst niks eigenlijk.
quote:
Ik heb hetzelfde, ik vond haar altijd maar vervelend. Maar ze is leuk.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is ze leuk![]()
Vond haar eerst niks eigenlijk.
Vond haar echt een bitch, maar nu niet meer.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet dat ik nu ineens haar muziek ga luisteren. Maar een leuke vrouw.
Die schreef lang geleden nog reviews in de power unlimited.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind d'r manager wel een vervelende kerel
Dat is ze ook. Maar een leuke bitchquote:Op maandag 20 mei 2013 23:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vond haar echt een bitch, maar nu niet meer.
Nee hoor. Tenzij Jeroen in een neger verandert 's nachts.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:49 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]'
Geile wisselwerking van Anouk met Jeroen. Dat gaat neuken worden.
Het was een rare vogel dus.quote:
en dat is ze eigenlijk altijdquote:
Anouk is ook gewoon iedereen aan het afzeiken, ik geloof best dat mensen haar een bitch vindenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:53 schreef tralalala het volgende:
Emmelie is dus toch een vieze bitch![]()
Ze ziet er zo onschuldig en schattig uit.
Kutplaat.quote:
Of met die glitterpakjes van De Toppersquote:Op maandag 20 mei 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
Anouk topwijf hoor echt waar!
Vergelijk dit met Sieneke
Ja Anouk heeft toch net iets meer personality.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
Anouk topwijf hoor echt waar!
Vergelijk dit met Sieneke
die werden zelfs laatste in de halve finalequote:Op maandag 20 mei 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of met die glitterpakjes van De Toppers
Nee nooitquote:Op maandag 20 mei 2013 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
We kregen geen punten van Duitsland, of wel?
Nope.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik kende deze helemaal niet maar tijd voor plagiaat relletje.quote:
Nee, geen enkel punt van onze sympathieke oosterburenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Kut Wagnerquote:Op maandag 20 mei 2013 23:57 schreef Martinello het volgende:
[..]
Nee, geen enkel punt van onze sympathieke oosterburen
Pauw is dan ook de witte neger.quote:
mwah als je haar eerste interviews ziet is ze precies zo, nouja wat onstuimiger. Ze zoekt allemaal alleen niet zo op.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Ze wordt wel wat toegankelijker zie ik.
Anoukie
En het orkest was niet helemaaaaaaal zuiver op de graat
Ik kijk nu. Geweldig item. Leuke vrouw idd.quote:
quote:Van Abel en De Bourbon
Bespreken de eerste eerlijke mobiele telefoon ter wereld: de FairPhone.
Max Westerman
Oud-correspondent over zijn rol in het theaterstuk 'Tribute 2 Orfeu Negro'.
En verder:quote:
Dit wordt inderdaad weer een 'debat' waar de hele tafel het lekker eens is met elkaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:23 schreef OProg het volgende:
Jammer voor het debat dat er weer niemand van de pvv aan wil schuiven. Dan heb je tenminste een beetje actie.
Mja wellicht had een wat conservatieve VVDer oid het interessant kunnen maken. PVV kamerleden maken debatten voornamelijk infantiel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:23 schreef OProg het volgende:
Jammer voor het debat dat er weer niemand van de pvv aan wil schuiven. Dan heb je tenminste een beetje actie.
Maar bij de PVV mis je weer het debat aangezien die in systematische riedels blijven praten. Dit zag je ook al bij de global warming discussie. Drinkman zat toen aan tafel en hem werd gevraagd naar het standpunt van de PVV over GW, en het gegeven dat de generale wetenschap bevestigt dat het een gegeven is, waarop hij alleen maar aangaf dat ze er niet in geloven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Dit wordt inderdaad weer een 'debat' waar de hele tafel het lekker eens is met elkaar.
Oftewel, een prima onderwerp om me lekker bij te ergeren.
De conservatieve VVD-ers zijn vaak precies dat, conservatief in de originele zin van het woord. Duiden dus vooral op het behoud van de Nederlandse normen ipv het bespreken en beoordelen van andere normen. Denk aan een Van Baalen met zijn NVU-sympathieën die het liever allemaal ziet verdwijnen, of het nu moslims of hindoes zijn (zou me niets verbazen wanneer ze die laatste groep niet eens noemen). Wellicht ook de Joden, maar dat zullen ze niet zo snel zeggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja wellicht had een wat conservatieve VVDer oid het interessant kunnen maken. PVV kamerleden maken debatten voornamelijk infantiel.
De meeste PVV kamerleden hoef ik ook niet aan die tafel te zien nee. Je weet bij voorbaat dat ze niet verder komen dan het standaard PVV verhaal. Beter nodigen ze iemand uit die wel enige feitenkennis heeft, kan argumenteren en zijn mening durft te geven. En dan heb ik het dus niet over een allochtone SP politica.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:32 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar bij de PVV mis je weer het debat aangezien die in systematische riedels blijven praten. Dit zag je ook al bij de global warming discussie. Drinkman zat toen aan tafel en hem werd gevraagd naar het standpunt van de PVV over GW, en het gegeven dat de generale wetenschap bevestigt dat het een gegeven is, waarop hij alleen maar aangaf dat ze er niet in geloven.
Al kan ik me niet voorstellen dat ze echt inhoudelijk zullen praten over wat er in de Schilderswijk aan de hand is. Ik wed dat ze het alleen maar zullen hebben over de moslims...
Of iemand allochtoon is maakt me niet zo veel uit. Het gaat me meer om de inhoud. Al zijn het wel altijd dezelfde soort allochtonen, Marokkanen en Turken die alleen maar basis van hun etniciteit zich ergens op richten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:42 schreef Latert het volgende:
[..]
De meeste PVV kamerleden hoef ik ook niet aan die tafel te zien nee. Je weet bij voorbaat dat ze niet verder komen dan het standaard PVV verhaal. Beter nodigen ze iemand uit die wel enige feitenkennis heeft, kan argumenteren en zijn mening durft te geven. En dan heb ik het dus niet over een allochtone SP politica.
Hoe kom je daar eigenlijk op? Vroeger werd je automatisch doorverwezen, maar dat is niet meer zo...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef Latert het volgende:
Oja, dadelijk weer twittervragen op de livestream tijdens de reclame
Gister stond er een link naar de stream in de gastenlijst.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hoe kom je daar eigenlijk op? Vroeger werd je automatisch doorverwezen, maar dat is niet meer zo...
Eens. Maar kan zo vanuit bed wel vermakelijke tv opleveren voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja wellicht had een wat conservatieve VVDer oid het interessant kunnen maken. PVV kamerleden maken debatten voornamelijk infantiel.
Ja, gisteren.....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Gister stond er een link naar de stream in de gastenlijst.
Jammer, toch een foutje dan blijkbaar vorige week.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ja, gisteren.....
Anyway: Google: http://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.html
Zie echter gewoon reclame momenteel.....
Nee, dit staat op de site:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jammer, toch een foutje dan blijkbaar vorige week.
Denk het niet want bij het introotje keek hij voor de namen op z'n papiertjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:56 schreef Lindstrøm. het volgende:
Wat ik me afvraag, gebruiken P&W autocue?
Voor alleen die aankondiging? Lijkt me niet. Ze hoeven twee zinnen te zeggen....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:56 schreef Lindstrøm. het volgende:
Voor de reclame...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Voor alleen die aankondiging? Lijkt me niet. Ze hoeven twee zinnen te zeggen....
Pauw draagt zijn gladde praatjes zo uit het koppie voor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:56 schreef Lindstrøm. het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Pauw draagt zijn gladde praatjes zo uit het koppie voor.
Ja, Pauw heeft zich zwart geschminkt gisteren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:02 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik heb het gisteren gemist. Is Anouk nog op de boot geweest?
23:00 is official time.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:02 schreef Latert het volgende:
Ze beginnen nu gewoon 5 minuten te vroeg, ofniet?
Die lengte gelooft ze welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, Pauw heeft zich zwart geschminkt gisteren.
Pauw zat de hele uitzending lang te flirten, en Anouk deed vrolijk mee. Op het laatst zelfs een knipoog voor Pauw.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:02 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik heb het gisteren gemist. Is Anouk nog op de boot geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |