Dat is tactiek.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:10 schreef Monolith het volgende:
Was dat nou een subtiele sneer van Paul in de trant van 'straks echte muziek'?
gristenhond van het CDAquote:
Daar was niks mis mee inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:10 schreef golfer het volgende:
Mooi hoor, dat nummer door een groot orkest laten uitvoeren.
Zoeentje die gebruik wilde maken van zijn 5 minutes of Fame?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:12 schreef tralalala het volgende:
Die persconfro van hem gisteren, zeg gewoon gelijk of ze gevonden zijn.
Hij ging er 5 minuten omheen draaien.
Was al weken nerveus voor zijn eerste tv-optredenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze jongen heeft zich heel goed voorbereid zo te horen
En Utrecht aan de Rijn.quote:
Ze kunnen beter gewoon birds weer gaan spelenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het niet zo mooi eigenlijk. Beetje vals.
Dat is vaak bij stukken van hem zo.quote:
was stukken beter ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze kunnen beter gewoon birds weer gaan spelen
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:17 schreef Monolith het volgende:
Dat jochie aan tafel heeft wel wat weg van Joffrey uit GoT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:17 schreef Monolith het volgende:
Dat jochie aan tafel heeft wel wat weg van Joffrey uit GoT.
Ik wilde de flauwe opmerking dat die blonde strijkster mijn stok ook wel mag vasthouden achterwege laten.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:18 schreef tralalala het volgende:
Niets mis met de dames uit het orkest trouwens.
En na het spelen met mijn stok mag ze weer verder strijkenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wilde de flauwe opmerking dat die blonde strijkster mijn stok ook wel mag vasthouden achterwege laten.
Hij heeft het anti-semitisme ongeveer uitgevonden. Hitler was een groot fan van hem. Ook een Duitser Oostenrijker.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ook al een Duitser die Wagner. Hebben ze goed gedaan daar in Duitsland.
Toch was er vorig jaar een Wagner-concert in Israel. Maar het blijft pompeuze nazimuziek.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft het anti-semitisme ongeveer uitgevonden. Hitler was een groot fan van hem. Ook een Duitser Oostenrijker.
Dat dus en er zal nooit echt een opera van hem in Israel worden opgevoerd.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef Martinello het volgende:
Toch was er vorig jaar een Wagner-concert in Israel. Maar het blijft pompeuze nazimuziek.
Viel mij ook al op, niet zo'n stoned look als bij het ESFquote:Op maandag 20 mei 2013 23:25 schreef NightH4wk het volgende:
Anouk ziet er wel lekker uit. Veel make-up oid?
Eigenlijk is het verbannen van zijn werk net zoiets als het verbannen van boeken omdat de schrijver joods was.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus en er zal nooit echt een opera van hem in Israel worden opgevoerd.
Ze had 'm goed toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was gisteren nog bij 1 tegen 100.
Intellectueel topprogramma
Ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:27 schreef Monolith het volgende:
Ik krijg wel het idee dat Anouk iets gebruikt heeft.
Ik kon het niet meer horen daarna, wat irritant was dat.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:28 schreef Xaobotnik het volgende:
2001 A Space Odyssey is waar de meesten het van kennen, direct of indirect....
Mooi rond hoofd, zoals Vd Gijp het zo zeggen.... Al zijn er wel meer 37-jarigen die met de hulp van make-up er goed uit zien.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:27 schreef Monolith het volgende:
Ik krijg wel het idee dat Anouk iets gebruikt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |