quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Daar twijfel ik dus over. 86/92 klinkt zooooo groot ! Ik dm je even de kortingscode
Alleen op rompers?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:22 schreef kleinzusje het volgende:
Tinu, Ophelia en Twink bedankt voor de tips. GMK heeft deze week 20% korting op korte mouwtjes dus wie weet ! ga ook nog even MP afstruinen
Verkochtquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:23 schreef Vicky het volgende:
Ik heb een vlinderlamp te koop:
[ afbeelding ]
¤ 7,50
Nee, op alles met korte mouwenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Alleen op rompers?![]()
![]()
(mijn beer groeit uit 74/80)
Nee, ik heb alleen een jumpsuit besteldquote:
Ik heb deze in mt 80:quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:11 schreef Kersjes het volgende:
Lachen joh, zo'n buitenkruipende bijna-dreumes
In 3 weken tijd 5 broeken kapot!!
Wie o wie heeft er nog lange jongensboeken in maat 74/80 voor me liggen?
Even bij de Praxis knie/ beennbeschermers halen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:11 schreef Kersjes het volgende:
Lachen joh, zo'n buitenkruipende bijna-dreumes
In 3 weken tijd 5 broeken kapot!!
Wie o wie heeft er nog lange jongensboeken in maat 74/80 voor me liggen?
Tipquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:47 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Even bij de Praxis knie/ beennbeschermers halen?
Ik! en ik heb extra gecontroleerd of ze echt 74-80 zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef Tinuviel het volgende:
Heeft er hier iemand nog leuke rompers maat 74/80 of maat 80 met lange mouwen?
Oh wat zijn ze leuk. Mag ik alsjeblieft die met papa is de sterkste, de bruine en die met de voertuigen? Dat zou super zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:19 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik! en ik heb extra gecontroleerd of ze echt 74-80 zijn![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je ze nog hebt, zou ik graag eentje hebben met de hondjes (?) met de streepjesmouwen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:19 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik! en ik heb extra gecontroleerd of ze echt 74-80 zijn![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mag donderdag gaan wegen en meten, maar hij is te groot voor maat 74. Maat 80 past nog prima.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:10 schreef bodpa09 het volgende:
@Tinu: ja hoor, dat mag!
@ Morretje: ze zijn allemaal 74-80
@Asy: ja het zijn hondjes.
Tinu/Asy: jullie jongens zijn toch ouder dan de mijne? Heb ik zo'n reus? (78 cm nu)
Dan sla ik over, in 74/80 heb ik genoeg, en daar zit ie niet lang meer in..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:10 schreef bodpa09 het volgende:
@Tinu: ja hoor, dat mag!
@ Morretje: ze zijn allemaal 74-80
@Asy: ja het zijn hondjes.
Tinu/Asy: jullie jongens zijn toch ouder dan de mijne? Heb ik zo'n reus? (78 cm nu)
stommerdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:34 schreef Soempie het volgende:
Laziness, zou ik de laatste drie shirtjes over mogen kopen? DPAM, gruffaloen het hert?
Dan moet je wel een vlakke tafel hebben..... hier werkt het dus niet.quote:
Ik kwam ze bij bol.com tegen van de week. Geen idee meer hoe en wat.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:04 schreef Tinuviel het volgende:
Iemand een achterfietszitje vanaf 5 jaar, Bobike oid te koop? Ik ben ook op zoek naar een etensbord/ schaal met zuignap aan de onderkant, wat je aan de tafel kunt vastzuigen. Iemand zoiets thuis of een idee waar ik het kan kopen?
Ik heb wel wat. Niet veel omdat de seizoenen niet helemaal matchen, maar misschien zit er wat voor je tussen?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:54 schreef Kwisted het volgende:
Heeft iemand meisjes zomerkleding in 74 of 80?
Edit: t liefst geschikt voor lange smalle babys
Wat wil je voor de stoeltjes met accessoires hebben? En is het te verzenden?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:05 schreef Troel het volgende:
IN de aanbieding: Bobike stoeltje voorop, met slaaprol en scherm (en bevestigingsbeugel) en bobike MaxiPlus stoeltje voor achterop (met regenhoes (met paar sigarettengaatjes met dank aan fietshok=rokersruimte)) zonder bevestiging.
Van achterzitje kan eventueel een foto komen, voorzitje zit al tijden niet meer op de fietsVoorzitje is beduidend ouder, daar zijn de elastiekjes een beetje van aan het lubberen.
Oranje zittingen
Hmm ff kijken wat ik moet veranderen dan.quote:
Ok dank je. Nu als het goed is wel dus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:56 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album-E8HOTL43-Foto's-van-Baby's.html
deze moet je hebben
die grijze en paarse maillot, mag ik die ook?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:24 schreef NotTheSame het volgende:
Meisjeskleding!
Maat 44 tot en met 56
Maat 62 en 68 (met zomerkleding!)
Maat 74
Maat 80 (word regelmatig bijgewerkt!
Sokken/Maillots/Schoentjes
A@pies (ferrari_rood heeft voorrang!)
Slaapzakken (zomer en winter!)
Girasol Chi Chi Red en Beco Butterfly II Foxy
Die sokjes zijn maat 62/68 lieve schat, mijn minipoot met maat 19/20 kan ze al niet meer aanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:26 schreef bitterend het volgende:
NTS ik wil de sokken of zijn ze te klein voor mijne reus met maat 21?
Komt goed! Prop ik erbijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die grijze en paarse maillot, mag ik die ook?
Prima, staat gereserveerd, stuur je me ff een PM?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:40 schreef MeNicole2 het volgende:
Mag ik de kniekousen, het gestipte vest van prenatal, de 3 gekleurde zeeman broekjes, en het prenatal setje met dat rokje?
En van maat 74 het h&m overgooiertje, de grijze, het salopette van h&m.
hema.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:32 schreef bitterend het volgende:
Ow stom.
Wie heeft sokken voor mijn dreumes?
Ik ken wel iemand, ik weet niet ofdat ze nog zwangerschapskleding heeft in die maat, maar ik kan het wel even navragen als je wilt?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:32 schreef ymme het volgende:
Kleding drama.
Broeken zitten me echt niet lekker meer en de banden komen al vaak niet meer tot bovenaan.
Ik ben dus op zoek naar leuke jurken xxl of 46.
Iemand?
En 3/4 zwangerschapsleggings zwart/wit/grijs.
Graag, heel graag!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:50 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand, ik weet niet ofdat ze nog zwangerschapskleding heeft in die maat, maar ik kan het wel even navragen als je wilt?
Ik heb nog zwangerschapsleggings van de lidl in die maat, ze zijn mij wat te ruim.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:32 schreef ymme het volgende:
Kleding drama.
Broeken zitten me echt niet lekker meer en de banden komen al vaak niet meer tot bovenaan.
Ik ben dus op zoek naar leuke jurken xxl of 46.
Iemand?
En 3/4 zwangerschapsleggings zwart/wit/grijs.
Ja de angelsounds is super!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:13 schreef Kyara het volgende:
Ymme, ik kan nog even kijken maar volgens mij is onze stijl niet hetzelfde.
Bevalt de angelsounds trouwens?
Ik ben aan de kleine kant (1.64). Zolang ze maar over mijn knieen vallen (ik haat mijn knieen).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:19 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik heb nog zwangerschapsleggings van de lidl in die maat, ze zijn mij wat te ruim.
Weet niet zeker of ze 3/4 zijn, ligt denk ik ook aan je eigen lengtebij mij komen ze tot net onder mijn kuit.
Ik heb ook nog zwart en grijs.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:28 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ben aan de kleine kant (1.64). Zolang ze maar over mijn knieen vallen (ik haat mijn knieen).
Welke kleuren heb je? Anders pm maar eventjes.
De leggings zijn 3/4. Heb je de fotosb geloof ik toen wel gestuurd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:10 schreef ymme het volgende:
2 leggings is wel voldoende voor nu denk ik.
Tenzij deze 3/4 zijn.
Toevallig nog jurken liggen? In xxl of 46
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
Bij Breda.quote:
Ik hoor het wel!quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:05 schreef hilliebillie het volgende:
Toch nog wat uit de richting. (Regio Eindhoven) maar ben ook nog steeds aan het twijfelen wat voor kinderwagen ik wil. Heb er nu een met drie wielen en heb dat ook altijd wel heel fijn gevonden.
Dus ik twijfel eerst nog even verder
Ik rij vrijdag van regio e'hoven naar regio Breda. Als ik hem mee moet nemen hoor ik het wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:05 schreef hilliebillie het volgende:
Toch nog wat uit de richting. (Regio Eindhoven) maar ben ook nog steeds aan het twijfelen wat voor kinderwagen ik wil. Heb er nu een met drie wielen en heb dat ook altijd wel heel fijn gevonden.
Dus ik twijfel eerst nog even verder
Nee ik ga écht voor de Manduca! Heb er net een besteldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:37 schreef Troel het volgende:
Geen Manduca, maar ik heb eventueel nog een mooie Yamo in de aanbieding?
Dat is lief.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik rij vrijdag van regio e'hoven naar regio Breda. Als ik hem mee moet nemen hoor ik het wel.
heb je een foto?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:57 schreef laziness het volgende:
Ik heb nog 5 korte mouwen rompers maat 98/104.
Iemand interesse?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier een stoere name it capri jeans in de aanbieding, mt 92. Bij interesse maak ik een foto.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier een stoere name it capri jeans in de aanbieding, mt 92. Bij interesse maak ik een foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |