Ik mag donderdag gaan wegen en meten, maar hij is te groot voor maat 74. Maat 80 past nog prima.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:10 schreef bodpa09 het volgende:
@Tinu: ja hoor, dat mag!
@ Morretje: ze zijn allemaal 74-80
@Asy: ja het zijn hondjes.
Tinu/Asy: jullie jongens zijn toch ouder dan de mijne? Heb ik zo'n reus? (78 cm nu)
Dan sla ik over, in 74/80 heb ik genoeg, en daar zit ie niet lang meer in..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:10 schreef bodpa09 het volgende:
@Tinu: ja hoor, dat mag!
@ Morretje: ze zijn allemaal 74-80
@Asy: ja het zijn hondjes.
Tinu/Asy: jullie jongens zijn toch ouder dan de mijne? Heb ik zo'n reus? (78 cm nu)
stommerdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:34 schreef Soempie het volgende:
Laziness, zou ik de laatste drie shirtjes over mogen kopen? DPAM, gruffaloen het hert?
Dan moet je wel een vlakke tafel hebben..... hier werkt het dus niet.quote:
Ik kwam ze bij bol.com tegen van de week. Geen idee meer hoe en wat.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:04 schreef Tinuviel het volgende:
Iemand een achterfietszitje vanaf 5 jaar, Bobike oid te koop? Ik ben ook op zoek naar een etensbord/ schaal met zuignap aan de onderkant, wat je aan de tafel kunt vastzuigen. Iemand zoiets thuis of een idee waar ik het kan kopen?
Ik heb wel wat. Niet veel omdat de seizoenen niet helemaal matchen, maar misschien zit er wat voor je tussen?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:54 schreef Kwisted het volgende:
Heeft iemand meisjes zomerkleding in 74 of 80?
Edit: t liefst geschikt voor lange smalle babys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |