PM gestuurdquote:Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef pessie het volgende:
Ik zou een paar meisjesjumpsuits in 62/68 of 68 leuk vinden voor Lauren. Heeft iemand die misschien nog liggen?
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:02 schreef geppie het volgende:
Voor de meiden die wat kleertjes van mij overnemen; sorry het is er nog niet van gekomen om het op te sturen...morgen gaat alles op de post.
Nog niet. Maar duurt niet lang meer voordat hij (= zwarte zapp) de deur uit gaat.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:41 schreef Sandous het volgende:
Iemand hier toevallig een quinny zapp te koop?
Of een chicco liteway
In mt 62 is veel overgenomen door mijn zusje. Maar in mijn album mt 68 staan ook jurkjes. Misschien zit er wat voor je tussen. Laat maar weten!quote:
Goodmoodkids?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:08 schreef kleinzusje het volgende:
Zoek rompers maat 74/80 met korte mouw. Paars/zwart/bruin/groen/rood............. geen roze![]()
Iemand ? Of tip website ?
Hema heeft een jip & janneke set rompers, daar zit een uni rode bij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:08 schreef kleinzusje het volgende:
Zoek rompers maat 74/80 met korte mouw. Paars/zwart/bruin/groen/rood............. geen roze![]()
En h&m heeft een groene.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:08 schreef kleinzusje het volgende:
Oeh, die korting wist ik niet, thnx. De jumpsuits vallen klein, geen idee of dat voor de rompers ook zo is. (Maat 74/80 zit Otje (niet dik, twee weken geleden 66cm) niet heel veel te ruim)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:22 schreef kleinzusje het volgende:
Tinu, Ophelia en Twink bedankt voor de tips. GMK heeft deze week 20% korting op korte mouwtjes dus wie weet ! ga ook nog even MP afstruinen
Hier precies hetzelfde. Daar twijfel ik dus over. 86/92 klinkt zooooo groot ! Ik dm je even de kortingscodequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oeh, die korting wist ik niet, thnx. De jumpsuits vallen klein, geen idee of dat voor de rompers ook zo is. (Maat 74/80 zit Otje (niet dik, twee weken geleden 66cm) niet heel veel te ruim)
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Daar twijfel ik dus over. 86/92 klinkt zooooo groot ! Ik dm je even de kortingscode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |