Ik heb nog zwangerschapsleggings van de lidl in die maat, ze zijn mij wat te ruim.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:32 schreef ymme het volgende:
Kleding drama.
Broeken zitten me echt niet lekker meer en de banden komen al vaak niet meer tot bovenaan.
Ik ben dus op zoek naar leuke jurken xxl of 46.
Iemand?
En 3/4 zwangerschapsleggings zwart/wit/grijs.
Ja de angelsounds is super!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:13 schreef Kyara het volgende:
Ymme, ik kan nog even kijken maar volgens mij is onze stijl niet hetzelfde.
Bevalt de angelsounds trouwens?
Ik ben aan de kleine kant (1.64). Zolang ze maar over mijn knieen vallen (ik haat mijn knieen).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:19 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik heb nog zwangerschapsleggings van de lidl in die maat, ze zijn mij wat te ruim.
Weet niet zeker of ze 3/4 zijn, ligt denk ik ook aan je eigen lengtebij mij komen ze tot net onder mijn kuit.
Ik heb ook nog zwart en grijs.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:28 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ben aan de kleine kant (1.64). Zolang ze maar over mijn knieen vallen (ik haat mijn knieen).
Welke kleuren heb je? Anders pm maar eventjes.
De leggings zijn 3/4. Heb je de fotosb geloof ik toen wel gestuurd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:10 schreef ymme het volgende:
2 leggings is wel voldoende voor nu denk ik.
Tenzij deze 3/4 zijn.
Toevallig nog jurken liggen? In xxl of 46
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
Bij Breda.quote:
Ik hoor het wel!quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:05 schreef hilliebillie het volgende:
Toch nog wat uit de richting. (Regio Eindhoven) maar ben ook nog steeds aan het twijfelen wat voor kinderwagen ik wil. Heb er nu een met drie wielen en heb dat ook altijd wel heel fijn gevonden.
Dus ik twijfel eerst nog even verder
Ik rij vrijdag van regio e'hoven naar regio Breda. Als ik hem mee moet nemen hoor ik het wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:05 schreef hilliebillie het volgende:
Toch nog wat uit de richting. (Regio Eindhoven) maar ben ook nog steeds aan het twijfelen wat voor kinderwagen ik wil. Heb er nu een met drie wielen en heb dat ook altijd wel heel fijn gevonden.
Dus ik twijfel eerst nog even verder
Nee ik ga écht voor de Manduca! Heb er net een besteldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:37 schreef Troel het volgende:
Geen Manduca, maar ik heb eventueel nog een mooie Yamo in de aanbieding?
Dat is lief.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik rij vrijdag van regio e'hoven naar regio Breda. Als ik hem mee moet nemen hoor ik het wel.
heb je een foto?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:57 schreef laziness het volgende:
Ik heb nog 5 korte mouwen rompers maat 98/104.
Iemand interesse?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier een stoere name it capri jeans in de aanbieding, mt 92. Bij interesse maak ik een foto.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier een stoere name it capri jeans in de aanbieding, mt 92. Bij interesse maak ik een foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |