is het noppies pakje 50 of 56? als het 56 is heb ik wel interessequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:26 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb een boel in mijn album staan en Rosalie is ook langzaam uit 50 aan het groeien.
Linkje:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG
Er staat dus nog het een en ander niet in het album maar ligt in dr kast. Als je kan vertellen waarnaar ke op zoek bent kan ik nog ff foto's voor je maken.
Heb iig ook nog een stapeltje mouwloze rompers. Wit met een klein beestje. Unisex in principe. Van de hema mt 50/56
Het shirtje (van Frendz overigens) is donker roze en niet rood (slechte foto kennelijk, sorry) maar nog wel heel mooi, als nieuw eigenlijk. Samen voor 6 euro inclusief verzenden? (verzenden zal wel 2,15 worden, ik moet ook nog nieuwe enveloppen kopen)quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat wil je voor het bovenste jasje + het rode shirtje op dezelfde foto incl verzenden?
Ik pm je evenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:39 schreef Roos2010 het volgende:
[..]
Het shirtje (van Frendz overigens) is donker roze en niet rood (slechte foto kennelijk, sorry) maar nog wel heel mooi, als nieuw eigenlijk. Samen voor 6 euro inclusief verzenden? (verzenden zal wel 2,15 worden, ik moet ook nog nieuwe enveloppen kopen)
Dat is 56 idd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
is het noppies pakje 50 of 56? als het 56 is heb ik wel interesse
ik zoek niks specifieks eigenlijk..gewoon leuke dingetjes
en rompers eventueel, maar dan wel met mouw, kort of lang..dus niet mouwloos.
Ik heb alles pas in november nodigquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:16 schreef danic het volgende:
[..]
Dat is 56 idd.
Rompers met korte en lange mouw zijn hier nog in gebruik.
Wanneer heb je het nodig? Want dan kan ik het noppies setje apart leggen voor je en een seintje geven als Rosalie uit 56 is.
Of zal ik het setje opsturen alvast?
Ik heb iig ook nog deze:quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik heb alles pas in november nodig![]()
dus geef maar een gil als ze eruit is ja en leg het noppies setje maar voor me aan de kant
Ik ga straks voor je kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:18 schreef pessie het volgende:
Heeft iemand witte lange mouwenrompers in 62-68? Iets met zomerkleren terwijl het nog winter is
oh dat onderste setjequote:Op donderdag 23 mei 2013 17:10 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb iig ook nog deze:
[ afbeelding ]
Mt 50 van de h&m. Vestje van velours en broekje met een klein wit hartje. Heb ik ook in 56 maar dat gaat ze nu pas dragen. Kan ik eventueel wel voor je apart leggen als je hrm leuk vindt.
En deze:
[ afbeelding ]
Setjevan de zeeman. Staat 56 in, maar valt meer als 50.
Ja hoor. En dan een maillootje eronder. Is echt geweldig setje, maar niet te lang wachten met aantrekken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
oh dat onderste setje![]()
zou dat werken met een lange mouwen romper eronder in de winter?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja graagvindt het echt enorm schattig
Dank! Fijn dat het binnen is en bevaltquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:25 schreef Marrije het volgende:
Spewey, thanks, de kleertjes zijn in hele mooie staat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Lamb29 op 23-05-2013 21:31:48 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Van mij! Ik vond ze ook heerlijk, lekker elastisch en sluiten fantastisch aan. Ik zal eens kijken of ik nog wat heb liggen. Ze blijven ook echt supermooi he.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:29 schreef Suikertante het volgende:
Van wie heb ik die isi mini rompertjes in 56-62 overgenomen? Witte, grijze en grijs gestreepte met korte mouwen waren het. Ik vroeg me af of ik de volgende maat ook mag reserveren (als je die hebt), ze zijn zo fijn!
Hier ook, voornamelijk 110 dan....quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef geppie het volgende:
Is er behoefte aan meisjeskleding in de maat 92 t/m 104/110 dan zet ik wat op de foto, anders ben ik daar te lui voor
mag ik de gmk jurkjes? Wat wil je daar voor? En de bovenste 2 shirtjes van je eerste foto? Heb al te veel shirtjes...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:23 schreef geppie het volgende:
Meidenkleding maat 98 t/m 110 (vnl 104)
http://www.mijnalbum.nl/Album=VYSBFPFW
Vraagprijzen:
shirtjes 1,50
rokjes 2,50
tuniekjes/blousjes 3,50
tuniekje Kikkid 5 euro
nepleren jasje 5 euro
Jurkje Zara 4 euro
broeken 3 euro
Verzendkosten voor koper, ik strijk nooit en er loopt een poes rond
3,50 per stuk? Had ze (in gedachten) onder de tuniekjes geschaardquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:31 schreef Cathmar het volgende:
[..]
mag ik de gmk jurkjes? Wat wil je daar voor? En de bovenste 2 shirtjes van je eerste foto? Heb al te veel shirtjes...
ik ga straks even tellen hoeveel ik heb er heb. volgens mij nl te veel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:24 schreef Kuukske het volgende:
Heeft iemand rompers (mouwloos, korte mouw) 86/92? Ik ben vast een beetje aan het sprokkelen.
Doe ik maar Ean slaapt nu en ze liggen in haar kastquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:59 schreef Kuukske het volgende:
Effen wit is oké. Mouwloos gaat toch onder een shirt/trui
.
Wil je PM'en over prijs enzo als je wat hebt? Ik ben niet zo veel op Fok atm.
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Meisje zomerkleding.
maat 50 t/m 74Ik probeer het nog 1xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen zijn vraagprijzen zonder verzendkosten (tnt/dhl/ophalen is mogelijk)
Wij hebben katten en niet alles is even glad gestreken uit de krat gekomen.
Volgens mij heb ik ook heel veel witte korte mouw en mouwloze rompers in maat 50/56 en 62/68 en 74/80 is daar interesse in? Dan wil ik het wel uitzoeken hoeveel ik heb en wat weg mag.
Ja ik, voor een meisje! 6 stuks, met spagettibandjes. Twee witte, twee lichtroze en twee multicolor. Zien er nog heel mooi uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:24 schreef Kuukske het volgende:
Heeft iemand rompers (mouwloos, korte mouw) 86/92? Ik ben vast een beetje aan het sprokkelen.
Ik heb een zoontjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:59 schreef Roos2010 het volgende:
Ja ik, voor een meisje! 6 stuks, met spagettibandjes. Twee witte, twee lichtroze en twee multicolor. Zien er nog heel mooi uit.
Kik kid tuniekje valt vrij groot ja, ze heeft hem tot voor kort gedragen en ze zit nu in 110/116.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:56 schreef Lamb29 het volgende:
Geppie hoe valt het Kik Kid tuniekje? Ik heb nu een jurk maat 98 maar die valt heel groot en past ze dus nog niet... Als hij inderdaad groot valt wil ik hem graag
En het linker shirtje & middelste van de tshirtjes
Oh en het japan shirtje
En als cathmar de jurkjes niet wil vind ik die blauwe ook wel erg leuk!
Je hebt een dm van me over maat 62 en 68 kleding. Wat heb je daar nog van?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:58 schreef danic het volgende:
Als iemand nog witte strechrompers van de hema heeft in mt 86/92, dan hou ik me aanbevolen!
+1quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat,tweede pakket vind ik echt onwijs leuk, maar heb al zoveel in die maat
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:03 schreef innepin het volgende:
Nou en?
En als ik er nou een paar schoentjes en een jasje of 2 bij stop?
Toen was ze er nog niet uitgegroeidquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Je had,t gewoon een paar maanden eerder moeten plaatsen
Ohh zo in het mini is 'ie ookquote:Op zondag 26 mei 2013 14:39 schreef laziness het volgende:
Dat pakje was zo leuk. Ik had hem in 56 en 68 daarom
[ afbeelding ]
Ik ga even kijken wat ik nog heb liggen.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:31 schreef kaatjejannie het volgende:
iemand nog zachte/soepele broekjes maat 74 of jumpsuits maat 74/80 of longsleeves maat 74 voor Luuk in de aanbieding? Luuk groeit uit zijn kleren.
Ik had ook al gereageerd in 't andere topic, maar zie hier dat je andere jumpsuits ook 2e hands zijn, al aan MP gedacht?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:24 schreef Sam1993 het volgende:
Mijn geld komt over een paar dagen. Ik heb gemerkt dat jumpsuits Lisa echt leuk staan. Heeft iemand er nog in maat 86/92 of 92/98? Of waar kan ik die kopen want heb ze nu gehad van iemand.
ow en is er iemand in omgeving maastricht/heerlen met een goedkope duotandem?
PM gestuurdquote:Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef pessie het volgende:
Ik zou een paar meisjesjumpsuits in 62/68 of 68 leuk vinden voor Lauren. Heeft iemand die misschien nog liggen?
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:02 schreef geppie het volgende:
Voor de meiden die wat kleertjes van mij overnemen; sorry het is er nog niet van gekomen om het op te sturen...morgen gaat alles op de post.
Nog niet. Maar duurt niet lang meer voordat hij (= zwarte zapp) de deur uit gaat.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:41 schreef Sandous het volgende:
Iemand hier toevallig een quinny zapp te koop?
Of een chicco liteway
In mt 62 is veel overgenomen door mijn zusje. Maar in mijn album mt 68 staan ook jurkjes. Misschien zit er wat voor je tussen. Laat maar weten!quote:
Goodmoodkids?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:08 schreef kleinzusje het volgende:
Zoek rompers maat 74/80 met korte mouw. Paars/zwart/bruin/groen/rood............. geen roze![]()
Iemand ? Of tip website ?
Hema heeft een jip & janneke set rompers, daar zit een uni rode bij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:08 schreef kleinzusje het volgende:
Zoek rompers maat 74/80 met korte mouw. Paars/zwart/bruin/groen/rood............. geen roze![]()
En h&m heeft een groene.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:08 schreef kleinzusje het volgende:
Oeh, die korting wist ik niet, thnx. De jumpsuits vallen klein, geen idee of dat voor de rompers ook zo is. (Maat 74/80 zit Otje (niet dik, twee weken geleden 66cm) niet heel veel te ruim)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:22 schreef kleinzusje het volgende:
Tinu, Ophelia en Twink bedankt voor de tips. GMK heeft deze week 20% korting op korte mouwtjes dus wie weet ! ga ook nog even MP afstruinen
Hier precies hetzelfde. Daar twijfel ik dus over. 86/92 klinkt zooooo groot ! Ik dm je even de kortingscodequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oeh, die korting wist ik niet, thnx. De jumpsuits vallen klein, geen idee of dat voor de rompers ook zo is. (Maat 74/80 zit Otje (niet dik, twee weken geleden 66cm) niet heel veel te ruim)
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Daar twijfel ik dus over. 86/92 klinkt zooooo groot ! Ik dm je even de kortingscode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |