Hier ook, voornamelijk 110 dan....quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef geppie het volgende:
Is er behoefte aan meisjeskleding in de maat 92 t/m 104/110 dan zet ik wat op de foto, anders ben ik daar te lui voor
mag ik de gmk jurkjes? Wat wil je daar voor? En de bovenste 2 shirtjes van je eerste foto? Heb al te veel shirtjes...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:23 schreef geppie het volgende:
Meidenkleding maat 98 t/m 110 (vnl 104)
http://www.mijnalbum.nl/Album=VYSBFPFW
Vraagprijzen:
shirtjes 1,50
rokjes 2,50
tuniekjes/blousjes 3,50
tuniekje Kikkid 5 euro
nepleren jasje 5 euro
Jurkje Zara 4 euro
broeken 3 euro
Verzendkosten voor koper, ik strijk nooit en er loopt een poes rond
3,50 per stuk? Had ze (in gedachten) onder de tuniekjes geschaardquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:31 schreef Cathmar het volgende:
[..]
mag ik de gmk jurkjes? Wat wil je daar voor? En de bovenste 2 shirtjes van je eerste foto? Heb al te veel shirtjes...
ik ga straks even tellen hoeveel ik heb er heb. volgens mij nl te veel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:24 schreef Kuukske het volgende:
Heeft iemand rompers (mouwloos, korte mouw) 86/92? Ik ben vast een beetje aan het sprokkelen.
Doe ik maar Ean slaapt nu en ze liggen in haar kastquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:59 schreef Kuukske het volgende:
Effen wit is oké. Mouwloos gaat toch onder een shirt/trui
.
Wil je PM'en over prijs enzo als je wat hebt? Ik ben niet zo veel op Fok atm.
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Meisje zomerkleding.
maat 50 t/m 74Ik probeer het nog 1xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen zijn vraagprijzen zonder verzendkosten (tnt/dhl/ophalen is mogelijk)
Wij hebben katten en niet alles is even glad gestreken uit de krat gekomen.
Volgens mij heb ik ook heel veel witte korte mouw en mouwloze rompers in maat 50/56 en 62/68 en 74/80 is daar interesse in? Dan wil ik het wel uitzoeken hoeveel ik heb en wat weg mag.
Ja ik, voor een meisje! 6 stuks, met spagettibandjes. Twee witte, twee lichtroze en twee multicolor. Zien er nog heel mooi uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:24 schreef Kuukske het volgende:
Heeft iemand rompers (mouwloos, korte mouw) 86/92? Ik ben vast een beetje aan het sprokkelen.
Ik heb een zoontjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:59 schreef Roos2010 het volgende:
Ja ik, voor een meisje! 6 stuks, met spagettibandjes. Twee witte, twee lichtroze en twee multicolor. Zien er nog heel mooi uit.
Kik kid tuniekje valt vrij groot ja, ze heeft hem tot voor kort gedragen en ze zit nu in 110/116.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:56 schreef Lamb29 het volgende:
Geppie hoe valt het Kik Kid tuniekje? Ik heb nu een jurk maat 98 maar die valt heel groot en past ze dus nog niet... Als hij inderdaad groot valt wil ik hem graag
En het linker shirtje & middelste van de tshirtjes
Oh en het japan shirtje
En als cathmar de jurkjes niet wil vind ik die blauwe ook wel erg leuk!
Je hebt een dm van me over maat 62 en 68 kleding. Wat heb je daar nog van?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:58 schreef danic het volgende:
Als iemand nog witte strechrompers van de hema heeft in mt 86/92, dan hou ik me aanbevolen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |