is het noppies pakje 50 of 56? als het 56 is heb ik wel interessequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:26 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb een boel in mijn album staan en Rosalie is ook langzaam uit 50 aan het groeien.
Linkje:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG
Er staat dus nog het een en ander niet in het album maar ligt in dr kast. Als je kan vertellen waarnaar ke op zoek bent kan ik nog ff foto's voor je maken.
Heb iig ook nog een stapeltje mouwloze rompers. Wit met een klein beestje. Unisex in principe. Van de hema mt 50/56
Het shirtje (van Frendz overigens) is donker roze en niet rood (slechte foto kennelijk, sorry) maar nog wel heel mooi, als nieuw eigenlijk. Samen voor 6 euro inclusief verzenden? (verzenden zal wel 2,15 worden, ik moet ook nog nieuwe enveloppen kopen)quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat wil je voor het bovenste jasje + het rode shirtje op dezelfde foto incl verzenden?
Ik pm je evenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:39 schreef Roos2010 het volgende:
[..]
Het shirtje (van Frendz overigens) is donker roze en niet rood (slechte foto kennelijk, sorry) maar nog wel heel mooi, als nieuw eigenlijk. Samen voor 6 euro inclusief verzenden? (verzenden zal wel 2,15 worden, ik moet ook nog nieuwe enveloppen kopen)
Dat is 56 idd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
is het noppies pakje 50 of 56? als het 56 is heb ik wel interesse
ik zoek niks specifieks eigenlijk..gewoon leuke dingetjes
en rompers eventueel, maar dan wel met mouw, kort of lang..dus niet mouwloos.
Ik heb alles pas in november nodigquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:16 schreef danic het volgende:
[..]
Dat is 56 idd.
Rompers met korte en lange mouw zijn hier nog in gebruik.
Wanneer heb je het nodig? Want dan kan ik het noppies setje apart leggen voor je en een seintje geven als Rosalie uit 56 is.
Of zal ik het setje opsturen alvast?
Ik heb iig ook nog deze:quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik heb alles pas in november nodig![]()
dus geef maar een gil als ze eruit is ja en leg het noppies setje maar voor me aan de kant
Ik ga straks voor je kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:18 schreef pessie het volgende:
Heeft iemand witte lange mouwenrompers in 62-68? Iets met zomerkleren terwijl het nog winter is
oh dat onderste setjequote:Op donderdag 23 mei 2013 17:10 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb iig ook nog deze:
[ afbeelding ]
Mt 50 van de h&m. Vestje van velours en broekje met een klein wit hartje. Heb ik ook in 56 maar dat gaat ze nu pas dragen. Kan ik eventueel wel voor je apart leggen als je hrm leuk vindt.
En deze:
[ afbeelding ]
Setjevan de zeeman. Staat 56 in, maar valt meer als 50.
Ja hoor. En dan een maillootje eronder. Is echt geweldig setje, maar niet te lang wachten met aantrekken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
oh dat onderste setje![]()
zou dat werken met een lange mouwen romper eronder in de winter?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja graagvindt het echt enorm schattig
Dank! Fijn dat het binnen is en bevaltquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:25 schreef Marrije het volgende:
Spewey, thanks, de kleertjes zijn in hele mooie staat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Lamb29 op 23-05-2013 21:31:48 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Van mij! Ik vond ze ook heerlijk, lekker elastisch en sluiten fantastisch aan. Ik zal eens kijken of ik nog wat heb liggen. Ze blijven ook echt supermooi he.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:29 schreef Suikertante het volgende:
Van wie heb ik die isi mini rompertjes in 56-62 overgenomen? Witte, grijze en grijs gestreepte met korte mouwen waren het. Ik vroeg me af of ik de volgende maat ook mag reserveren (als je die hebt), ze zijn zo fijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |