abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126881634
quote:
7s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:07 schreef Descendent het volgende:
Stelletje onbenullen op de weg vandaag.... :(

Ik had vandaag op de A28 op de heenweg een idioot in een Fiat Punto (model rond 2005) die m wanneer ik er met 130 aan kom stuiven m rustig ff de linkerbaan opgooit om met 110 die vrachtwagen te gaan inhalen..... en het blijkbaar vreemd vind dat ik dan achter m zit te kleven..... want ja; ik moest opeens in de rem omdat hij m ervoor gooit en dan zit je ff dicht achter hem..
Meneer gaat heel zeikerig expres langzaam weer de rechterbaan op en heeft van mij een middelvinger gekregen... Sjappie.... o|O

Tsja... Je hebt niet het alleenrecht om een vrachtwagen in te halen... Iedereen die langzamer dan jou rijd moet dus bij elke vrachtwagen jou voor laten gaan? Ingewikkelde wereld wordt dat dan.
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:58:47 #52
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_126883015
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:

[..]

Tsja... Je hebt niet het alleenrecht om een vrachtwagen in te halen... Iedereen die langzamer dan jou rijd moet dus bij elke vrachtwagen jou voor laten gaan? Ingewikkelde wereld wordt dat dan.
Zucht; weer zo'n FOK autist blijkbaar.....

Als ie dat doet op t moment dat ik zo'n 10 m half achter / naast m zit en in de rem moet voor m???
Jah;l snappie??? :W
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_126892541
quote:
99s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
Gisteren, beetje donker en bewolkt, regen en mensen zonder hun lichten aan.. dat begrijp ik nooit.
Dit is voor mij ook een grote irritatie. Mensen zullen het wel nooit leren. Ik rijdt standaard met licht aan. Is gewoon een automatische handeling voordat ik mijn auto start.

Enige oplossing hiervoor is ervoor zorgen dat de verlichting al standaard aan gaat. Je ziet dat gelukkig steeds meer met die dagverlichtings leds.
pi_126892980
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:32 schreef Vlassie1980 het volgende:
Dit is voor mij ook een grote irritatie. Mensen zullen het wel nooit leren. Ik rijdt standaard met licht aan. Is gewoon een automatische handeling voordat ik mijn auto start.

Enige oplossing hiervoor is ervoor zorgen dat de verlichting al standaard aan gaat. Je ziet dat gelukkig steeds meer met die dagverlichtings leds.
Waar je dan weer geen achterlichten bij hebt. :').
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_126893425
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dus standaard licht aan. Ik doe het ook.. En niet eens dagrijverlichting maar gewoon BAM! dimlicht :P
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_126893474
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:06 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

Dus standaard licht aan. Ik doe het ook.. En niet eens dagrijverlichting maar gewoon BAM! dimlicht :P
Bij mij zit het in het riedeltje van instappen, gordel omdoen, koppeling intrappen, yadda yadda.
Zolang ik niet gestoord word tijdens dat proces (en daardoor dus iets vergeet), staat standaard inderdaad mijn verlichting aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anne op 23-05-2013 10:26:31 ]
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:17:09 #57
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_126893772
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat. Vooral link wanneer het mistig is
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_126893798
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:08 schreef Anne het volgende:

[..]

Mij zit het in het riedeltje van instappen, gordel omdoen, koppeling intrappen, yadda yadda.
Zolang ik niet gestoord word tijdens dat proces (en daardoor dus iets vergeet), staat standaard inderdaad mijn verlichting aan.
Ik geef toe, meestal doe ik het pas als ik al rij aan (in de straat nog wel). Soms word ik idd afgeleid en vergeet ik het wel eens. Maar bij ook maar een klein beetje slecht weer/schemering gaat ie aan.
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_126893824
Ik kan mijn schakelaar zo zetten dat hij altijd 100% van de tijd dimlicht aanzet bij de sleutel erin doen, maar ik doe het niet omdat het schijnbaar slecht is om de auto te starten met lichten aan.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_126893910
Bij gewoon daglicht je verlichting aan hebben is wat onzinnig. Worden anderen alleen maar luier van wat resulteert in het niet eens meer opmerken van zwakkere verkeersdeelnemers omdat die geen extra verlichting voeren. Bij mij gaat die bij goed zicht niet eerder aan dan op de snelweg en ook daar is het eigenlijk onzinnig in nederland.
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_126893989
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:19 schreef delano.888 het volgende:
Ik kan mijn schakelaar zo zetten dat hij altijd 100% van de tijd dimlicht aanzet bij de sleutel erin doen, maar ik doe het niet omdat het schijnbaar slecht is om de auto te starten met lichten aan.
Ik heb pas 1 koplamp stuk op 60k kilometers, en ik heb die schakelaar dus altijd op 'aan' staan. Schijnbaar is het helemaal niet slecht. Anders zou het systeem ook niet bestaan natuurlijk. ;)
pi_126894132
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:23 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik heb pas 1 koplamp stuk op 60k kilometers, en ik heb die schakelaar dus altijd op 'aan' staan. Schijnbaar is het helemaal niet slecht. Anders zou het systeem ook niet bestaan natuurlijk. ;)
Ik hoorde het van een Saab monteur, dat je altijd moet starten met de lampen uit, omdat tijdens het starten er minder stoom is voor de lamp (hij is dan ook minder fel) en dat is dus weer slecht ofzo.
Nouja zoveel moeite is het ook niet natuurlijk.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_126894392
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:28 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik hoorde het van een Saab monteur, dat je altijd moet starten met de lampen uit, omdat tijdens het starten er minder stoom is voor de lamp (hij is dan ook minder fel) en dat is dus weer slecht ofzo.
Het enige wat slecht is voor een lamp, is als je er meer "stroom" doorheen jaagt dan hij aan kan. Minder kan nooit kwaad bij een lamp, hij is dan alleen minder fel inderdaad.
pi_126897458
Je rijdt een woonwijk in en midden op de straat staat een auto stil en iemand met een fiets in de hand met elkaar te praten. Rechts een zee aan ruimte van lege parkeerplaatsen en inplaats dat men nu gewoon de auto rechts neerzet zodat de straat vrij blijft,staat men dus maar daar alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.

Gelukkig ging men opzij toen ik dichterbij kwam. :{
  donderdag 23 mei 2013 @ 13:57:22 #65
111843 Cassius
Something's fucky
pi_126901771
quote:

[..]

Lijkt me eerder slecht voor je accu, je startmotor geeft dat ding al flink op z'n flikker en dan heb je met de verlichting aan nog eens extra stroomverbruikers erbij.
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:02:16 #66
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_126925341
8-)
quote:

[..]

?? Nooit van gehoord; maarreh; lampje vervangen is bij een Saab een kwestie van 1 schroefje / 3 minuten.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_126925825
quote:
15s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:01 schreef Iwanius het volgende:
Je rijdt een woonwijk in en midden op de straat staat een auto stil en iemand met een fiets in de hand met elkaar te praten. Rechts een zee aan ruimte van lege parkeerplaatsen en inplaats dat men nu gewoon de auto rechts neerzet zodat de straat vrij blijft,staat men dus maar daar alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.

Gelukkig ging men opzij toen ik dichterbij kwam. :{
Zo, als dat je irriteert heb je wel een zwaar leven :')
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:36:35 #68
11102 knep
Mountainfreak
pi_126927861
Extreem veel linksplakkers vandaag en veel vrouwen die belachelijk hard door de bebouwde kom stuiven. Valt me sowieso op dat een hoop dames van doorrijden houden tegenwoordig O~).
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:39:52 #69
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_126928114
Wat doen jullie trouwens wanneer jullie verschillende auto's inhalen en er is geen achteropkomend verkeer:

- Links blijven rijden
- Na elke ingehaalde auto terug naar de rechter baan.

Ik ga zelf altijd terug naar rechts. Maakt het rijden wat minder eentonig :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_126928939
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef henkde_j het volgende:
Wat doen jullie trouwens wanneer jullie verschillende auto's inhalen en er is geen achteropkomend verkeer:

- Links blijven rijden

Waarom zouden de wetten niet tellen als er niemand in de buurt is? Gewoon naar rechts dus, hoef je ook niet continue achter je te kijken of er toch iets aan komt... :')
  vrijdag 24 mei 2013 @ 00:44:14 #71
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_126934253
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:52 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Waarom zouden de wetten niet tellen als er niemand in de buurt is? Gewoon naar rechts dus, hoef je ook niet continue achter je te kijken of er toch iets aan komt... :')
Op de A73 tussen Venlo en de A2 kan dat makkelijk, zeker buiten spitsuren, man, dan heb je net zoveel ruimte als op de autobahn, alleen het asfalt is 30 keer beter :+

Als ik niemand in de weg rijd en ik haal 8 vrachtwagens in met 300 meter tussen hen, hang ik gewoon lekker effe links met mijn 110km/u; als er wat aan komt fladderen achter me duik ik er wel effe tussen, maar anders lekker niet, slijten alleen je banden maar van :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_126935480
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef henkde_j het volgende:

- Links blijven rijden

Ligt eraan. Als ik rustig doortuf en moet een paar vrachtwagens inhalen blijf ik vaak links. Als ik zeg maar het volgende voertuig wat ik in ga halen al zie. Maar dan natuurlijk wel even op het verkeer van achteren letten. Komt er iemand achterop, zit je zo rechts.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_126936727
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 00:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Op de A73 tussen Venlo en de A2 kan dat makkelijk, zeker buiten spitsuren, man, dan heb je net zoveel ruimte als op de autobahn, alleen het asfalt is 30 keer beter :+

Als ik niemand in de weg rijd en ik haal 8 vrachtwagens in met 300 meter tussen hen, hang ik gewoon lekker effe links met mijn 110km/u; als er wat aan komt fladderen achter me duik ik er wel effe tussen, maar anders lekker niet, slijten alleen je banden maar van :+
300 meter met een verschil van 30 km/h. Daar doe je dan ruim 36 seconden over. Wat mij betreft meer dan ruitme en tijd genoeg om gewoon naar rechts te gaan. Dat rijd toch een stuk relaxter zonder dat je steeds achter je hoeft te kijken. ;)

Ik ga zelfs op de Autobahn naar rechts als ik boven de 180 km/h rijd, ook al zit er niets achter me.
pi_126937014
Morgen allemaal. Weer een nieuwe dag en nieuwe kansen en het was weer raak zojuist.

Controle door de Politie, wil de auto voor mij slim zijn door rechtsomkeert te maken en weg te rijden en zo de fuik proberen te ontlopen. Motoragent zag dat en zette de achtervolging in en die grapjas zag ik dus later aan de kant staan met een wat leek sip gezicht. :D

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2013 08:17:11 ]
  vrijdag 24 mei 2013 @ 08:35:03 #75
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_126937232
Haha wat dacht die vent dan. "oh ze laten me vast lopen!"
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')