En in dit vehaal heeft de vader eigenhandig, zonder dwang van buitenaf, zijn kinderen vermoord.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
waar twee huilen...
Elk verhaal heeft twee kanten
3. Het zijne, het hare, maar de waarheid zit er ergens tusseninquote:Op maandag 20 mei 2013 09:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
waar twee huilen...
Elk verhaal heeft twee kanten
Had zij het even bij het verkeerde eind, zeg. Met haar al dan niet valse aantijgingen.quote:
Had er meer over, dat wanneer je hier iets schrijft het gelijk omgedraaid word. Al zit in je post veel waarheid, hoop dat men er van leert zodat het niet weer gebeurt. Maar ja... dat zal nimmer gebeuren.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:19 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het is de enige uitweg die die instanties nog hebben, dus zullen ze dat proberen. 100%. Het is of dat, of erkennen dat je fout zat. En in het laatste geval zouden er koppen moeten rollen, waar men geen zin in heeft.
Zoals ik in eerdere topics al zei; Terecht of een self fulfilling prophecy. We weten het niet he.quote:
In dit geval waarschijnlijk wel. Tenzij de politie straks met het verhaal naar buiten komt dat de vader vermoord blijkt te zijn en de kinderen door een ander vermoord zijn. Maar die kans acht ik nihil.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En alleen jouw waarheid klopt natuurlijk.
Idd, hij had nog steeds omgang, dus moeder heeft hem niet de kinderen ontnomen. Daarbij is het voor gescheiden ouders een normale regeling, om het weekend de kinderen. Daardoor snap ik jullie commotie niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:19 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Want ....omgang versoberen is een ergere misdaad dan je kinderen ombrengen?
In de natuur is de algemene trend dat ouders goed voor hun nageslacht zorgen. Daarnaast is het denk ik ook best te te beargumenteren dat moord in onze maatschappij niet als een daad van liefde wordt gezien.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:20 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het blijft triest, maar het relativeert ergens dat hij dit 'hoogstwaarschijnlijk' uit liefde voor de jongens deed en niet uit haat !
I see what you did therequote:Op maandag 20 mei 2013 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had zij het even bij het verkeerde eind, zeg. Met haar al dan niet valse aantijgingen.
Er staat nog steeds dat de identificatie niet is afgerond.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:48 schreef Doodloper het volgende:
Volgens nu.nl is bevestigd dat het daadwerkelijk om de broertjes gaat.
Klopt dat?
quote:De identificatie van de twee lichaampjes is officieel nog niet afgerond. Op basis van een aangetroffen camouflageshirt en spanbanden gaat de politie ervan uit dat de lichamen van Ruben en Julian zijn.
Nou, dit vind ik eigenlijk wel verschrikkelijk. Omdat het voor veel ouders realiteit is, moet het maar normaal zijn dat 1 van de ouders zijn kinderen in keer in de 2 weken een weekend ziet.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:23 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Idd, hij had nog steeds omgang, dus moeder heeft hem niet de kinderen ontnomen. Daarbij is het voor gescheiden ouders een normale regeling, om het weekend de kinderen. Daardoor snap ik jullie commotie niet.
Je empathisch vermogen is niet erg hoog begrijp ik. Het gaat dan uiteindelijk niet om de ernst van de daad, dat deze in dit geval extreem gruwelijk en buiten proporties is staat buiten kijf.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:19 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Want ....omgang versoberen is een ergere misdaad dan je kinderen ombrengen?
quote:Op maandag 20 mei 2013 09:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als dat is aangevoerd om de omgangsregeling te versoberen, terwijl het misschien niet zo is, kan hij hebben gedacht dan zal je er eentje krijgen als in je ergste dromen.
Dat zijn onmogelijke situaties inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, dit vind ik eigenlijk wel verschrikkelijk. Omdat het voor veel ouders realiteit is, moet het maar normaal zijn dat 1 van de ouders zijn kinderen in keer in de 2 weken een weekend ziet.
In zijn hoofd had hij heus rechtvaardiging voor zijn daad, dat geloof ik direct.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
I see what you did there
Maar je bent toch met me eens dat ALS alle aantijgingen van mishandeling vals waren en dat WEL leidde tot versobering van de omgangsregeling (van 50% van de tijd naar < 15% van de tijd) dit mede bijgedragen kan hebben aan zijn doordraaien?
En zoals ook al eerder gezegd, dat is natuurlijk geen rechtvaardiging van wat hij gedaan heeft.
Sommige mensen worden wel erg snel "tot het uiterste gedreven" tbh.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:31 schreef FAUSTI het volgende:
Word maar eens tot het uiterst gedreven, eens zien wat jij zou doen. Dan zul je nu zeggen ik doe niks maar als alles tegen zit, dan flip je en God beware wat jij zult doen.
Of wanhopig.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:28 schreef rever het volgende:
[..]Inderdaad, en dat is nu precies waaruit blijkt dat hij knettergek was.
En dan kom je toch bij de instanties terecht die dit ook zouden moeten weten, en er naar zouden moeten handelen. Hun vooringenomenheid en arrogantie staat dat kennelijk vaak in de weg.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:31 schreef FAUSTI het volgende:
Word maar eens tot het uiterst gedreven, eens zien wat jij zou doen. Dan zul je nu zeggen ik doe niks maar als alles tegen zit, dan flip je en God beware wat jij zult doen.
Dat klopt, niet iedereen is hetzelfde he. In oorlog situaties worden sommige helden, anderen monsters. Terwijl ze zonder die extreme situaties gewoon allemaal tamme huisvaders en moeders geweest zouden zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Sommige mensen worden wel erg snel "tot het uiterste gedreven" tbh.
Duizenden ouders in dezelfde situatie, soms nog veel erger, die hun kinderen níet omleggen.
iemand die het snaptquote:Op maandag 20 mei 2013 09:31 schreef FAUSTI het volgende:
Hoho, ik zal NOOIT mijn eigen kinderen ombrengen als ik tot het uiterste gedreven wordt. Zeker zelf geen kinderen hè?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:31 schreef FAUSTI het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |