Nee, daarom wordt de schuld bij moeder gelegd. Zij is immers degene die nog leeft. Zoals de moeder ook aangegeven heeft, ze werd van kastje naar de muur gestuurd en niemand begreep haar. Ik zit ook in zo'n situatie. Het is naar de buitenwereld moeilijk te verklaren, immers (naar de buitenwereld) is het zo'n vriendelijk man........... Wat er tussen de 4 muren is gebeurd weet niemand. Mijn ex speelt het ook verrekte goed om mij de kwaaie toe te spelen. Maar geloof me, niets is zoals het lijkt.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:31 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Slecht praten over de doden heeft weinig nut. Ze voelen er immers niets meer van, en ja nu heeft hij wel rust. God mag weten hoelang hij daar naar zocht, hij laat ook mensen achter zich.
En hoe herken je die types?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:03 schreef rever het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren er al mensen/instanties die zagen wat voor type het was. Type Kindermoordenaar.
Blijkbaar is nog niet alles gezegd. Dat merk je aan de reacties. Anders word je zelf even mod en gooi je het topic dicht?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:10 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
pesten is ook natuurlijk. Wil niet zeggen dat je er dan aan toe moet geven.
Verder snap ik niet zo goed waarom dit topic nu nog open is want alles is wel gezegd.
iedereen herkauwt wat al duizend keer gezegd is en loopt de amateurpsycholoog uit te hangen.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Blijkbaar is nog niet alles gezegd. Dat merk je aan de reacties. Anders word je zelf even mod en gooi je het topic dicht?
De opmerking was sarcastisch bedoeld.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:13 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Helaas niet, het lijken normale mensen. Kunnen zich ook heel mooi voor doen.
waar twee huilen...quote:Op maandag 20 mei 2013 09:13 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Helaas niet, het lijken normale mensen. Kunnen zich ook heel mooi voor doen.
Maar je moet wel even gepost hebben in het topic???quote:Op maandag 20 mei 2013 09:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
iedereen herkauwt wat al duizend keer gezegd is en loopt de amateurpsycholoog uit te hangen.
Kap nou toch eens met iedereen woorden in de mond te leggen, of woorden te verdraaien. Waar staat in heel die post van mij dat de moeder nu de schuld krijgt, nergens... helemaal nergens.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:11 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee, daarom wordt de schuld bij moeder gelegd. Zij is immers degene die nog leeft. Zoals de moeder ook aangegeven heeft, ze werd van kastje naar de muur gestuurd en niemand begreep haar. Ik zit ook in zo'n situatie. Het is naar de buitenwereld moeilijk te verklaren, immers (naar de buitenwereld) is het zo'n vriendelijk man........... Wat er tussen de 4 muren is gebeurd weet niemand. Mijn ex speelt het ook verrekte goed om mij de kwaaie toe te spelen. Maar geloof me, niets is zoals het lijkt.
En alleen jouw waarheid klopt natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:58 schreef rever het volgende:
[..]
Een grotere hel bestaat er niet? Wat dacht je dat moment voor de kindjes? Die hel is vele malen groter geweest dan voor die slapjanus die zijn vreselijk zware leven niet aankon boehoe.
Ik hoor papa al zeggen:
Jongens ik houd van jullie, jullie zijn onschuldige kleine mensjes maar papa heeft het zo zwaar dat hij jullie nu moet gaan doodmaken. Want mama heeft het leven van papa zo zuur gemaakt, ze heeft papa zo gepest dat jullie nu dood moeten.
Toen hij in de auto zat, had hij de KEUZE om ze te laten leven of niet. Hij heeft gekozen om ze te vermoorden. En het is waarschijnlijk geen opwelling geweest want hij heeft weken daarvoor spullen aangschaft.
Vreselijk zeg: Hij was 'gezond', zijn kinderen waren gezond. Hij raakte ze niet kwijt. Okee hij kreeg een regeling die vele papa's ook hebben (1 weekend per 2 weken) en misschien liep zijn bedrijf niet zoals hij gehoopt had. Hoeveel mensen zijn hun baan de laatste jaren niet kwijt geraakt? Hou toch op met je hel, hij heeft die hel zelf in zijn hoofd gecreeerd omdat hij zichzelf zielig vond.
Als je kind bijvoorbeeld ongenezelijk ziek is, dat is en hel. Die zouden er alles voor geven hun kinderen een weekend per 2 weken te zien.
Sorry maar dat moet ik even kwijt.
ehm ik post al sinds gistermiddag mee? Toen was het nog enigszins nieuws.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:15 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar je moet wel even gepost hebben in het topic???
Wat zoek jij uberhaupt in een forum als je je aan zoiets stoort? Blijf dan weg uit het topic en laat het gaan lijkt me ipv anderen jouw regels op te leggen?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
iedereen herkauwt wat al duizend keer gezegd is en loopt de amateurpsycholoog uit te hangen.
Die vader heeft dit met een reden gedaan, zijn reden was zijn motivatie om dit te doen. Of dat onzinnig of wat dan ook was doet niet terzake want dat doet geen afbreuk aan het feit dat het zijn reden was.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:03 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Vermoed ergens uit onrechtvaardigheid?.....maak toch geen excuses voor de dader!, hier bestaat geen excuus voor....het is vrouwenhaat....en staat op hetzelfde level als zeggen dat een verkrachter er niks aan kon doen want de vrouw droeg een kort rokje!
Zegt de moeder.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:05 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Hij had gedreigd met een familiedrama.
Want ....omgang versoberen is een ergere misdaad dan je kinderen ombrengen?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als dat is aangevoerd om de omgangsregeling te versoberen, terwijl het misschien niet zo is, kan hij hebben gedacht dan zal je er eentje krijgen als in je ergste dromen.
zegt ie toch nergens? Mensen staan radicaal tegenover elkaar in dit topic. De een is zwart-wit, de ander grijs.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En alleen jouw waarheid klopt natuurlijk.
Het is de enige uitweg die die instanties nog hebben, dus zullen ze dat proberen. 100%. Het is of dat, of erkennen dat je fout zat. En in het laatste geval zouden er koppen moeten rollen, waar men geen zin in heeft.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:16 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Kap nou toch eens met iedereen woorden in de mond te leggen, of woorden te verdraaien. Waar staat in heel die post van mij dat de moeder nu de schuld krijgt, nergens... helemaal nergens.
Dat doet elke borderliner ook...quote:Op maandag 20 mei 2013 09:19 schreef rever het volgende:
[..]
Ze dreigen bijvoorbeeld zichzelf of anderen iets aan te doen als ze hun zin niet krijgen.
Met 'het is de natuur' wil ik het voorval niet bagataliseren, ik wil er alleen mee zeggen dat dit soort familiedrama's niet tegen gehouden kunnen worden. Dit blijft een fenomeen vol afschuw, ongeloof, verdriet en woede.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:56 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Het is de natuur?! Meen je dat werkelijk? Ik denk dat het hoog tijd wordt dat je zelf in therapy gaat!
jezusquote:Op maandag 20 mei 2013 09:19 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Want ....omgang versoberen is een ergere misdaad dan je kinderen ombrengen?
Dan klik je op stop volgen en ben je van het topic af. Het topic valt vanzelf dood als iedereen is uitgepraat.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
IDD, als ze de controle verliezen over hun "bezit". Als ze gekrenkt worden in hun eer.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:19 schreef rever het volgende:
[..]
Ze dreigen bijvoorbeeld zichzelf of anderen iets aan te doen als ze hun zin niet krijgen.
Wat hij schijnbaar in zijn afscheidsbrief heeft gezet, is dat zijn ex en ex-schoonvader een soort hetze tegen hem voerde bij oa. bureau jeugdzorg. En ook dat die schoonvader, op momenten dat hij zijn kinderen op kwam halen, ineens met kaartjes voor Ajax aan kwam zetten, zodat hij zijn kinderen niet mee kon nemen (anders zou hij ze Ajax afnemen) en meer van dat soort dingen.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:01 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Ja en? Dat had hij toch zelf veroorzaakt door zijn gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |