Ik denk voor de moeder. Als moeder wil je tot de laatste minuut weten wat er met je kinderen is gebeurd, hoe vreselijk ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 07:20 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Doel?
Linkje naar de autopsie ?
Ze zijn vermoord ,ze zijn gevonden.
Waarom is er beeldvorming nodig bij o.a het publiek?
de dader ligt ook al met een begonia op zijn buik.
Dus in het belang van het onderzoek of om tot een strafmaat te komen is ook vrij zinloos.
ja maar er zit een verschil tussen de moeder uitleg geven en FOK!kers informeren.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:17 schreef rever het volgende:
[..]
Ik denk voor de moeder. Als moeder wil je tot de laatste minuut weten wat er met je kinderen is gebeurd, hoe vreselijk ook.
Eens !!quote:Op maandag 20 mei 2013 07:20 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Doel?
Linkje naar de autopsie ?
Ze zijn vermoord ,ze zijn gevonden.
Waarom is er beeldvorming nodig bij o.a het publiek?
de dader ligt ook al met een begonia op zijn buik.
Dus in het belang van het onderzoek of om tot een strafmaat te komen is ook vrij zinloos.
Stond dat er dan? Oh daar heb ik dan overheen gelezen, dat er stond dat er gehoopt werd dat het voor Fokkers snel duidelijk zou worden...Ik hoef zeker niet te weten hoe het zit, ik weet genoeg Bah.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar er zit een verschil tussen de moeder uitleg geven en FOK!kers informeren.
Maar ook Jeroen heeft familie, ouders. En die zijn hun zoon en twee kleinkinderen kwijt.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:21 schreef rever het volgende:
Even OT. Ik snap niet dat er een condoleance geopend is voor de vader is op condoleanceregister. Volgens mij komt dit niet van zijn familie, dus ik vind het totaal ongepast gezien de situatie. Rust zacht Jeroen?? Mag ie branden in de hel (mocht deze bestaan). Want hij heeft hiermee ook zijn familie groot verdriet gedaan.
Na Robert M. was er ook een hetze tegen kinderdagverblijven.quote:Op maandag 20 mei 2013 07:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Overdrijven is ook een vak. Omdat er ééntje doordraait wil niet zeggen dat ze dat allemaal doen.
![]()
Maar hebben zij dit dan ook geopend op CR? Of heeft een onbekende dit zomaar gedaan?quote:Op maandag 20 mei 2013 08:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar ook Jeroen heeft familie, ouders. En die zijn hun zoon en twee kleinkinderen kwijt.
En terecht. Maar is dit nou de plek om ff zielig te gaan lopen doen...?quote:Op maandag 20 mei 2013 06:28 schreef Sparqq het volgende:
Alle gescheiden vaders van Nederland, succes de komende tijd. Alles wat je doet of zegt gaat onder een nog groter vergrootglas en als je ex wil dat jij je kinderen niet mag zien is dat een stuk makkelijker geworden.
Ja, precies, hij heeft zijn zin.quote:Op maandag 20 mei 2013 07:40 schreef Marrije het volgende:
Ondanks dat ze zijn gevonden heeft de vader zijn zin. De moeder zal haar kinderen nooit meer zien.
Omdat het je niet genoeg interesseert om topics door te lezen moeten anderen de tijd maken om dat voor jou samen te vatten?quote:Op maandag 20 mei 2013 08:15 schreef Toekito het volgende:
Ik heb geen zin om 3 topics door te lezen maar hoe kwam het jeugdjournaal nou aan die info dat het om die jochies ging? Gelekt door iemand rond de familie toch?
wat maakt dat uit? Die familie mag ook gecondoleerd worden met hun verdriet.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:24 schreef rever het volgende:
[..]
Maar hebben zij dit dan ook geopend op CR? Of heeft een onbekende dit zomaar gedaan?
Dat is waar, het verdriet en onbegrip bij die familie zal ontzettend zijn. Berichtjes met sterkte voor de familie vind ik gepast, maar toch als je de berichten leest: Nu heb je rust, rust zacht... dat verdient HIJ niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:26 schreef capricia het volgende:
[..]
wat maakt dat uit? Die familie mag ook gecondoleerd worden met hun verdriet.
Slecht praten over de doden heeft weinig nut. Ze voelen er immers niets meer van, en ja nu heeft hij wel rust. God mag weten hoelang hij daar naar zocht, hij laat ook mensen achter zich.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:29 schreef rever het volgende:
[..]
Dat is waar, het verdriet en onbegrip bij die familie zal ontzettend zijn. Berichtjes met sterkte voor de familie vind ik gepast, maar toch als je de berichten leest: Nu heb je rust, rust zacht... dat verdient HIJ niet.
nee hoor. Maar zit mobiel dus is niet zo handigquote:Op maandag 20 mei 2013 08:25 schreef iteejer het volgende:
Omdat het je niet genoeg interesseert om topics door te lezen moeten anderen de tijd maken om dat voor jou samen te vatten?
Dat was waarschijnlijk inderdaad zijn plan. Zelf rust en iedereen die van hem hield achterlaten in verdriet en onmacht. Zodat zij de rest van hun leven kunnen zoeken naar de rust die hij nu heeft, en welke ze nooit zullen vinden. Dispicable.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:31 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Slecht praten over de doden heeft weinig nut. Ze voelen er immers niets meer van, en ja nu heeft hij wel rust. God mag weten hoelang hij daar naar zocht, hij laat ook mensen achter zich.
Over ongepast gesproken. Deze is ook gepost op de condoleance site... Ik meen hier het verhaal van een Fokker te herkennen met 'de grootste troef'. Dat kun je op een forum schrijven maar bij een condoleance, straks begint daar nog een discussie. OMG.quote:Jeroen, door wat voor een hel op aarde ben jij gegaan totdat je deed wat je hebt gedaan? Moeders hebben, bij een scheiding, met de kinderen de grootste troef in handen en heel veel moeders buiten deze "macht" uit, door hun exen uiteindelijk tot wanhoop te drijven.Vaders,die evenveel de ouder van hun kinderen zijn, die net als de moeders, ook zielsveel van hun kinderen houden, zijn overgeleverd aan de grillen en soms leugens van hun exen. Dat leidt, té vaak, tot dit soort familiedrama's. Waarom zijn het zelden moeders, die dit soort dingen doen? Omdat zij, met hun kinderen, denken in een positie te zijn, de vader te kunnen "gunnen", maar vaker te misgunnen, wat zij het liefste willen: gewoon voor hun kinderen kunnen zorgen en een fijne band met ze te hebben. Díe moeders zijn de daders en niet de slachtoffers! Ik weet absoluut niet of dit hier ook allemaal speelt, maar ik weet wel, dat wat er in de media naar buiten komt, niet meer door Jeroen verdedigt kan worden en weleens een eenzijdig verhaal zou kunnen zijn.
Ik denk eerder dat de vader zijn kinderen als bezit heeft gezien. I.p.v leven wat gerespecteerd moet worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:19 schreef Meike26 het volgende:
Men kan vinden wat ze willen, hoe afschuwelijk en bizar het ook is, feit is dat vader ziels veel van zijn kinderen hield en uit wanhoop/angst 'neemt' een ouder zijn kind of kinderen mee naar het hiernamaals, als die ouder zelf besloten heeft ook niet verder meer te willen leven. Egoïstisch, ja dat is het ook, maar dit valt niet te verbieden of uit te sluiten. Het is de 'natuur'.
Ook goedemorgenquote:Op maandag 20 mei 2013 08:48 schreef Doodloper het volgende:
Volgens nu.nl is bevestigd dat het daadwerkelijk om de broertjes gaat.
Klopt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |