Hoezo? Die zijn ook hun kleinkinderen kwijt... Ze zullen geen nacht meer lekker slapen en geen ochtend meer vrolijk wakker worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:50 schreef vosss het volgende:
Overigens ook mooi kut voor de ouders van die vader (mochten ze nog leven, geen idee, gezien zijn leeftijd goeie kans in elk geval).
Die zullen ook wel met de nek aangekeken worden nu
Het is de natuur?! Meen je dat werkelijk? Ik denk dat het hoog tijd wordt dat je zelf in therapy gaat!quote:Op maandag 20 mei 2013 08:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Men kan vinden wat ze willen, hoe afscuwelijk en bizar het ook is, feit is dat vader ziels veel van zijn kinderen hield en uit wanhoop/angst 'neemt' een ouder zijn kind of kinderen mee naar het hiernamaals, als die ouder zelf besloten heeft ook niet verder meer te willen leven. Egoïstisch, ja dat is het ook, maar dit valt niet te verbieden of uit te sluiten. Het is de 'natuur'.
Omdat hun zoon zo een laffe poets gebakken heeft.quote:
Een grotere hel bestaat er niet? Wat dacht je dat moment voor de kindjes? Die hel is vele malen groter geweest dan voor die slapjanus die zijn vreselijk zware leven niet aankon boehoe.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:47 schreef FAUSTI het volgende:
Probeer eens na te denken dat jezelf suïcidaal bent, en geen uitweg ziet. Terwijl je in je auto zit met je 2 kinderen, welke je dus gaat doden. Grotere hel lijkt mij er dus niet op dat moment.
Soms
Ja maar hij was volkomen gestoord! En het erge is dat de instanties die moeder niet geloofden!quote:Op maandag 20 mei 2013 08:57 schreef Samson het volgende:
Ik zal nooit kunnen bevatten wat er in dit soort mensen omgaat opdat je zoiets uberhaupt kunt uitvoeren. OK, stel dat het allemaal klote is, fikse ruzies met je vrouw, kinderen niet vaak mogen zien, wat dan ook. Dan kun je toch beter je kinderen loslaten en proberen verder te gaan. Dan kunnen zowel jij als de kinderen verder met een andere en hopelijk betere toekomst. Hoe kun je nu je eigen leed zo zwaarwegend tellen dat je daarom iedereen maar moet afstraffen op deze walgelijke manier?
100% met je eensquote:Op maandag 20 mei 2013 08:58 schreef rever het volgende:
[..]
Een grotere hel bestaat er niet? Wat dacht je dat moment voor de kindjes? Die hel is vele malen groter geweest dan voor die slapjanus die zijn vreselijk zware leven niet aankon boehoe.
Ik hoor papa al zeggen:
Jongens ik houdt van jullie, jullie zijn onschuldige kleine mensjes maar papa heeft het zo zwaar dat hij jullie nu moet gaan doodmaken. Want mama heeft het leven van papa zo zuur gemaakt, ze heeft papa zo gepest dat jullie nu dood moeten.
Toen hij in de auto zat, had hij de KEUZE om ze te laten leven of niet. Hij heeft gekozen om ze te vermoorden. En het is waarschijnlijk geen opwelling gekocht want hij heeft weken daarvoor spullen aangschaft.
Vreselijk zeg: Hij was 'gezond', zijn kinderen waren gezond. Okee hij kreeg een regeling die vele papa's ook hebben (1 weekend per 2 weken) en misschien liep zijn bedrijf niet zoals hij gehoopt had. Hoeveel mensen zijn hun baan de laatste jaren niet kwijt geraakt? Hou toch op met je hel, hij heeft die hel zelf in zijn hoofd gecreeerd omdat hij zichzelf zielig vond.
Als je kind bijvoorbeeld ongenezelijk ziek is, dat is en hel. Die zouden er alles voor geven hun kinderen een weekend per 2 weken te zien.
Sorry maar dat moet ik even kwijt.
Als ik het een beetje goed gevolgd heb was bureau jeudgzorg enz wal met deze vader bezig. En het lijkt er op dat ze weer gefaald hebben zoals wel vaker in dit soort zaken.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:47 schreef FAUSTI het volgende:
Dat is de harde kant van de wereld, een beetje meer opletten naar andere mensen kan een hoop schelen. Nee bemoeien hoeft niet, maar als je ziet het gaat slecht met iemand kijk dan of je kunt helpen. De wereld is zoals je ziet al hard genoeg, doe ook zo mijn best. Nu is heel Nederland weer in afschuw...Sorry moest het even kwijt hoe ik erover denk.
Wat gescheiden vaders betreft geef ik je gelijk, wat de gescheiden moeders betreft niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 06:28 schreef Sparqq het volgende:
Alle gescheiden vaders van Nederland, succes de komende tijd. Alles wat je doet of zegt gaat onder een nog groter vergrootglas en als je ex wil dat jij je kinderen niet mag zien is dat een stuk makkelijker geworden.
+1quote:Op maandag 20 mei 2013 08:58 schreef rever het volgende:
[..]
Een grotere hel bestaat er niet? Wat dacht je dat moment voor de kindjes? Die hel is vele malen groter geweest dan voor die slapjanus die zijn vreselijk zware leven niet aankon boehoe.
Ik hoor papa al zeggen:
Jongens ik houd van jullie, jullie zijn onschuldige kleine mensjes maar papa heeft het zo zwaar dat hij jullie nu moet gaan doodmaken. Want mama heeft het leven van papa zo zuur gemaakt, ze heeft papa zo gepest dat jullie nu dood moeten.
Toen hij in de auto zat, had hij de KEUZE om ze te laten leven of niet. Hij heeft gekozen om ze te vermoorden. En het is waarschijnlijk geen opwelling gekocht want hij heeft weken daarvoor spullen aangschaft.
Vreselijk zeg: Hij was 'gezond', zijn kinderen waren gezond. Hij raakte ze niet kwijt. Okee hij kreeg een regeling die vele papa's ook hebben (1 weekend per 2 weken) en misschien liep zijn bedrijf niet zoals hij gehoopt had. Hoeveel mensen zijn hun baan de laatste jaren niet kwijt geraakt? Hou toch op met je hel, hij heeft die hel zelf in zijn hoofd gecreeerd omdat hij zichzelf zielig vond.
Als je kind bijvoorbeeld ongenezelijk ziek is, dat is en hel. Die zouden er alles voor geven hun kinderen een weekend per 2 weken te zien.
Ja en? Dat had hij toch zelf veroorzaakt door zijn gedrag.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:00 schreef klipper het volgende:
[..]
De vader is pas op tilt geslagen nadat duidelijk werd dat zijn bezoekregeling sterk versoberd zou worden.
Als je zoals jij het zegt een soort van rust wil vinden samen met je kinderen maak je niet eerst je kinderen af op een bepaalde plek om vervolgens ergens anders er zelf een eind aan te maken.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:00 schreef Bayswater het volgende:
Ik denk ook dat het allemaal zo complex is waar niemand echt bij kan. Als hij niet om de kinderen had gegeven had hij geen 50 % co ouderschap gehad en had een versobering van de omgangsregeling geen probleem voor hem geweest. Er moet ergens een intense haat naar zijn ex zijn ontstaan, vermoed ergens uit onrechtvaardigheid die dit heeft moeten bekopen met de ergste manier van onrechtvaardigheid die er bestaat, het gruwelijk afnemen van je kinderen. Hij heeft voor zijn gevoel rust gevonden in het hiernamaals met zijn kinderen voor eeuwig bij hem (waar mensen vlak voor de dood, hoe ongelovig ook, plots in kunnen gaan geloven).
Trieste egoïstische gedachtengang, zoveel levens zijn letterlijk en figuurlijk verwoest.
Waarschijnlijk waren er al mensen/instanties die zagen wat voor type het was. Type Kindermoordenaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:01 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Ja en? Dat had hij toch zelf veroorzaakt door zijn gedrag.
Vermoed ergens uit onrechtvaardigheid?.....maak toch geen excuses voor de dader!, hier bestaat geen excuus voor....het is vrouwenhaat....en staat op hetzelfde level als zeggen dat een verkrachter er niks aan kon doen want de vrouw droeg een kort rokje!quote:Op maandag 20 mei 2013 09:00 schreef Bayswater het volgende:
Ik denk ook dat het allemaal zo complex is waar niemand echt bij kan. Als hij niet om de kinderen had gegeven had hij geen 50 % co ouderschap gehad en had een versobering van de omgangsregeling geen probleem voor hem geweest. Er moet ergens een intense haat naar zijn ex zijn ontstaan, vermoed ergens uit onrechtvaardigheid die dit heeft moeten bekopen met de ergste manier van onrechtvaardigheid die er bestaat, het gruwelijk afnemen van je kinderen. Hij heeft voor zijn gevoel rust gevonden in het hiernamaals met zijn kinderen voor eeuwig bij hem (waar mensen vlak voor de dood, hoe ongelovig ook, plots in kunnen gaan geloven).
Trieste egoïstische gedachtengang, zoveel levens zijn letterlijk en figuurlijk verwoest.
Selectief gaan zitten quoten, heb ik een hekel aan.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:58 schreef rever het volgende:
[..]
Ik hoor papa al zeggen:
Jongens ik houdt van jullie, jullie zijn onschuldige kleine mensjes maar papa heeft het zo zwaar dat hij jullie nu moet gaan doodmaken. Want mama heeft het leven van papa zo zuur gemaakt, ze heeft papa zo gepest dat jullie nu dood moeten.
Vreselijk zeg: Hij was 'gezond', zijn kinderen waren gezond. Okee hij kreeg een regeling die vele papa's ook hebben (1 weekend per 2 weken) en misschien liep zijn bedrijf niet zoals hij gehoopt had. Hoeveel mensen zijn hun baan de laatste jaren niet kwijt geraakt? Hou toch op met je hel, hij heeft die hel zelf in zijn hoofd gecreeerd omdat hij zichzelf zielig vond.
Klopt, maar de familie dan de omstanders van de man waar zaten die? Heb al eens een vader gevonden die het ook niet meer trok. Zijn kind is nog steeds volledig naar de klote en snapt er niks meer van want inmiddels is er een nieuwe papa in het spel.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als ik het een beetje goed gevolgd heb was bureau jeudgzorg enz wal met deze vader bezig. En het lijkt er op dat ze weer gefaald hebben zoals wel vaker in dit soort zaken.
Hij had gedreigd met een familiedrama......als je dan nog niet door hebt hoe iemand is, gaat het niet meer gebeuren.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:03 schreef rever het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren er al mensen/instanties die zagen wat voor type het was. Type Kindermoordenaar.
Dit. Dan ben je in mijn ogen zelf ook niet helemaal 100% als je werkelijk 'dit is de natuur' denkt.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:56 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Het is de natuur?! Meen je dat werkelijk? Ik denk dat het hoog tijd wordt dat je zelf in therapy gaat!
Ik heb het nergens over excuus, dat maak jij ervan.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:03 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Vermoed ergens uit onrechtvaardigheid?.....maak toch geen excuses voor de dader!, hier bestaat geen excuus voor....het is vrouwenhaat....en staat op hetzelfde level als zeggen dat een verkrachter er niks aan kon doen want de vrouw droeg een kort rokje!
Kennelijk zag hij wel een uitweg, nl de uitweg die hij gekozen heeft.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:41 schreef ocho het volgende:
Niemand weet natuurlijk wat zich tussen de ouders van de kinderen allemaal heeft afgespeeld.
Als je je eigen kinderen ombrengt en daarna zelfmoord pleegt, dat kan je alleen maar doen als je totaal geen uitweg meer ziet. Sommige ouders maken van hun eigen leven een hel, en de kinderen zijn altijd de dupe.
Dat is niet bewezen.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:01 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Ik ben het er eigenlijk wel, op een bepaalde manier, mee eens. Wij denken (hopen) altijd dat 'de mensheid' een 'beschaving' is. Maar eigenlijk zijn mensen helemaal niet zo beschaafd. Kijk maar eens om je heen wat er allemaal gebeurt. Misbruik in kerk en andere instellingen, oorlogen, schoolkillings, de verkrachtingszaken in India, grootschalige fraude (ook door mensen met aanzien). Mensen zijn vaak erger dan beesten, maar doen zich beschaafder voor. Ik vraag me wel eens af wat er op de wereld zou gebeuren als er geen concequenties waren voor je handelen. Ik denk dat velen op één of andere manier de wet aan zijn laars zou lappen.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Egoïstisch, ja dat is het ook, maar dit valt niet te verbieden of uit te sluiten. Het is de 'natuur'.
Als dat is aangevoerd om de omgangsregeling te versoberen, terwijl het misschien niet zo is, kan hij hebben gedacht dan zal je er eentje krijgen als in je ergste dromen.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:05 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Hij had gedreigd met een familiedrama......als je dan nog niet door hebt hoe iemand is, gaat het niet meer gebeuren.
pesten is ook natuurlijk. Wil niet zeggen dat je er dan aan toe moet geven.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:56 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Het is de natuur?! Meen je dat werkelijk? Ik denk dat het hoog tijd wordt dat je zelf in therapy gaat!
Nee, daarom wordt de schuld bij moeder gelegd. Zij is immers degene die nog leeft. Zoals de moeder ook aangegeven heeft, ze werd van kastje naar de muur gestuurd en niemand begreep haar. Ik zit ook in zo'n situatie. Het is naar de buitenwereld moeilijk te verklaren, immers (naar de buitenwereld) is het zo'n vriendelijk man........... Wat er tussen de 4 muren is gebeurd weet niemand. Mijn ex speelt het ook verrekte goed om mij de kwaaie toe te spelen. Maar geloof me, niets is zoals het lijkt.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:31 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Slecht praten over de doden heeft weinig nut. Ze voelen er immers niets meer van, en ja nu heeft hij wel rust. God mag weten hoelang hij daar naar zocht, hij laat ook mensen achter zich.
En hoe herken je die types?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:03 schreef rever het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren er al mensen/instanties die zagen wat voor type het was. Type Kindermoordenaar.
Blijkbaar is nog niet alles gezegd. Dat merk je aan de reacties. Anders word je zelf even mod en gooi je het topic dicht?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:10 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
pesten is ook natuurlijk. Wil niet zeggen dat je er dan aan toe moet geven.
Verder snap ik niet zo goed waarom dit topic nu nog open is want alles is wel gezegd.
iedereen herkauwt wat al duizend keer gezegd is en loopt de amateurpsycholoog uit te hangen.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Blijkbaar is nog niet alles gezegd. Dat merk je aan de reacties. Anders word je zelf even mod en gooi je het topic dicht?
De opmerking was sarcastisch bedoeld.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:13 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Helaas niet, het lijken normale mensen. Kunnen zich ook heel mooi voor doen.
waar twee huilen...quote:Op maandag 20 mei 2013 09:13 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Helaas niet, het lijken normale mensen. Kunnen zich ook heel mooi voor doen.
Maar je moet wel even gepost hebben in het topic???quote:Op maandag 20 mei 2013 09:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
iedereen herkauwt wat al duizend keer gezegd is en loopt de amateurpsycholoog uit te hangen.
Kap nou toch eens met iedereen woorden in de mond te leggen, of woorden te verdraaien. Waar staat in heel die post van mij dat de moeder nu de schuld krijgt, nergens... helemaal nergens.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:11 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee, daarom wordt de schuld bij moeder gelegd. Zij is immers degene die nog leeft. Zoals de moeder ook aangegeven heeft, ze werd van kastje naar de muur gestuurd en niemand begreep haar. Ik zit ook in zo'n situatie. Het is naar de buitenwereld moeilijk te verklaren, immers (naar de buitenwereld) is het zo'n vriendelijk man........... Wat er tussen de 4 muren is gebeurd weet niemand. Mijn ex speelt het ook verrekte goed om mij de kwaaie toe te spelen. Maar geloof me, niets is zoals het lijkt.
En alleen jouw waarheid klopt natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:58 schreef rever het volgende:
[..]
Ik hoor papa al zeggen:
Jongens ik houd van jullie, jullie zijn onschuldige kleine mensjes maar papa heeft het zo zwaar dat hij jullie nu moet gaan doodmaken. Want mama heeft het leven van papa zo zuur gemaakt, ze heeft papa zo gepest dat jullie nu dood moeten.
Toen hij in de auto zat, had hij de KEUZE om ze te laten leven of niet. Hij heeft gekozen om ze te vermoorden. En het is waarschijnlijk geen opwelling geweest want hij heeft weken daarvoor spullen aangschaft.
Vreselijk zeg: Hij was 'gezond', zijn kinderen waren gezond. Hij raakte ze niet kwijt. Okee hij kreeg een regeling die vele papa's ook hebben (1 weekend per 2 weken) en misschien liep zijn bedrijf niet zoals hij gehoopt had. Hoeveel mensen zijn hun baan de laatste jaren niet kwijt geraakt? Hou toch op met je hel, hij heeft die hel zelf in zijn hoofd gecreeerd omdat hij zichzelf zielig vond.
ehm ik post al sinds gistermiddag mee? Toen was het nog enigszins nieuws.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:15 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar je moet wel even gepost hebben in het topic???
Wat zoek jij uberhaupt in een forum als je je aan zoiets stoort? Blijf dan weg uit het topic en laat het gaan lijkt me ipv anderen jouw regels op te leggen?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
iedereen herkauwt wat al duizend keer gezegd is en loopt de amateurpsycholoog uit te hangen.
Die vader heeft dit met een reden gedaan, zijn reden was zijn motivatie om dit te doen. Of dat onzinnig of wat dan ook was doet niet terzake want dat doet geen afbreuk aan het feit dat het zijn reden was.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:03 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Vermoed ergens uit onrechtvaardigheid?.....maak toch geen excuses voor de dader!, hier bestaat geen excuus voor....het is vrouwenhaat....en staat op hetzelfde level als zeggen dat een verkrachter er niks aan kon doen want de vrouw droeg een kort rokje!
Zegt de moeder.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:05 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Hij had gedreigd met een familiedrama.
Want ....omgang versoberen is een ergere misdaad dan je kinderen ombrengen?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als dat is aangevoerd om de omgangsregeling te versoberen, terwijl het misschien niet zo is, kan hij hebben gedacht dan zal je er eentje krijgen als in je ergste dromen.
zegt ie toch nergens? Mensen staan radicaal tegenover elkaar in dit topic. De een is zwart-wit, de ander grijs.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En alleen jouw waarheid klopt natuurlijk.
Het is de enige uitweg die die instanties nog hebben, dus zullen ze dat proberen. 100%. Het is of dat, of erkennen dat je fout zat. En in het laatste geval zouden er koppen moeten rollen, waar men geen zin in heeft.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:16 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Kap nou toch eens met iedereen woorden in de mond te leggen, of woorden te verdraaien. Waar staat in heel die post van mij dat de moeder nu de schuld krijgt, nergens... helemaal nergens.
Dat doet elke borderliner ook...quote:Op maandag 20 mei 2013 09:19 schreef rever het volgende:
[..]
Ze dreigen bijvoorbeeld zichzelf of anderen iets aan te doen als ze hun zin niet krijgen.
Met 'het is de natuur' wil ik het voorval niet bagataliseren, ik wil er alleen mee zeggen dat dit soort familiedrama's niet tegen gehouden kunnen worden. Dit blijft een fenomeen vol afschuw, ongeloof, verdriet en woede.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:56 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
jezusquote:Op maandag 20 mei 2013 09:19 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Want ....omgang versoberen is een ergere misdaad dan je kinderen ombrengen?
Dan klik je op stop volgen en ben je van het topic af. Het topic valt vanzelf dood als iedereen is uitgepraat.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
IDD, als ze de controle verliezen over hun "bezit". Als ze gekrenkt worden in hun eer.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:19 schreef rever het volgende:
[..]
Ze dreigen bijvoorbeeld zichzelf of anderen iets aan te doen als ze hun zin niet krijgen.
Wat hij schijnbaar in zijn afscheidsbrief heeft gezet, is dat zijn ex en ex-schoonvader een soort hetze tegen hem voerde bij oa. bureau jeugdzorg. En ook dat die schoonvader, op momenten dat hij zijn kinderen op kwam halen, ineens met kaartjes voor Ajax aan kwam zetten, zodat hij zijn kinderen niet mee kon nemen (anders zou hij ze Ajax afnemen) en meer van dat soort dingen.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:01 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |