Die intro is echt magistraal ja. Briljante act. Donderdag in Bimhuis, zaterdag in Lantarenvenster.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:53 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nooit (van) gehoord, maar ze hadden me al bij het intro
Briljant albumquote:Op maandag 24 maart 2014 17:51 schreef Inkomen het volgende:
(Her)ontdekte deze in mijn collectie; had 'm al tijden niet gehoord, maar wat is ie goed!
Klonk mij in de oren als een wat toegankelijkere variant van deze prachtplaat...quote:Op maandag 24 maart 2014 18:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die intro is echt magistraal ja. Briljante act. Donderdag in Bimhuis, zaterdag in Lantarenvenster.
Met Wayne Shorter kun je eigenlijk nooit miszitten, maar dit is wel één van mijn favorieten ja! Gruwelijk album.quote:Briljant album
Niet perse. Vaak per ongelukquote:Op maandag 31 maart 2014 22:47 schreef Trollscience het volgende:
Luisteren jullie eigenlijk de alt. takes?
Thanks, ik heb nog veel fijne uren te gaan zo te zien!quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:23 schreef Norrage het volgende:
Werk die OP-lijst maar af nu (uit het plaatje dus)!
Vrije geluiden ook niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:22 schreef De_existentialist het volgende:
Nu op de VTR: Nacht van de Jazz. 4 (!!!!) uur lang non stop jazz optredens van o.a. Chick Corea, Sonny Rollins, Don Cherry & Cecil Taylor.
Dat is toch andere koek dan hier in Nederland, waar Jazz zo goed als "non-existent" op de publieke zender blijkt te zijn.
Bij Vrije geluiden wil idd nog wel eens wat Jazz voorbijkomen. Maar goed, dat programma staat op zondagochtend om 10:30 (zo uit mijn hoofd) geprogrammeerd. Dat is natuurlijk nog iets anders dan vier uur lang op prime time aandacht aan Jazz besteden.quote:
Tof album idd, het 'jamt' soms ook behoorlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 10:52 schreef On het volgende:
Niet per sé pure jazz, maar de nieuwe Innercity Ensemble is heerlijk atmosferisch. Een wat occulte esthetiek, avant-garde blazers en free folk.
II, an album by Innercity Ensemble on Spotify
Vet hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 10:52 schreef On het volgende:
Niet per sé pure jazz, maar de nieuwe Innercity Ensemble is heerlijk atmosferisch. Een wat occulte esthetiek, avant-garde blazers en free folk.
wat een oeverloos gewaaiquote:Op maandag 16 juni 2014 10:52 schreef On het volgende:
oeverloos gewaai, een paar lange tonen en af en toe op een drumstel slaanquote:
Wat mij betreft wel. Goede Art Ensemble of Chicago vibes ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:15 schreef Norrage het volgende:
Godver die nieuwe Fire! Orchestra is gaaf zeg(jazz)plaat van het jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |