SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg het maar.
Dat zijn teksten, maar we moeten wel de respectregels hanteren zodat het niet uit de hand looptquote:
Uhm tsja. Niet iedereen kan verstand hebben zullen we maar zeggen.quote:
Iemand die de lapo geen ts maakt.quote:
Ik wist het alquote:
Dat doet Vermeulen juistquote:Op zondag 19 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Wijsneusje Gullit.Denkt dat hij alles weet.
Gullit kan het nog hebben met zijn ervaring. Arno doet het ook, maar dat is dan lachwekkend.quote:
Is dat Ginny?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan van Halst wordt enthousiast
[ afbeelding ]
Dat is een actrice, niet de echte.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de films gezien had.
Wat dan?quote:
Strootman hoort er niet thuisquote:Op zondag 19 mei 2013 22:46 schreef Grifte het volgende:
Maher (amc + kwaliteit) en Strootman (aanvoerder) zullen wel zeker zijn van hun plek, daarnaast dan Clasie/VGinkel/Fer. Hoop op Clasie, maar geen idee wat Pot gaat kiezen.
Hasselbaink in de spitsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:48 schreef Oliver23 het volgende:
Ik ben eens in de secretaresses gedoken en heb de ideale gevonden voor Arno Vermeulen, moet je eens kijken Rensie en johannes_vermeerIs dat die mevrouw die Johan ooit een brief schreef en zich steeds meer begon te ergeren aan het arrogante en betweterige gedrag van Wilfred Genee? Vervangen s'il vous plaît!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en hij is alweer verouderd ookquote:Op zondag 19 mei 2013 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je denkt steeds dat het voorbij is, komt er weer een nieuwe trainer
Melchiot weer rechtsback en Edje de Goey weer op de goalquote:
Je bent leuker als Arno Vermeulen.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:53 schreef tong80 het volgende:
Mooi hoe Gullit over Beckham spreekt. Gullit was zelf één van de meest charismatische voetballers ooit. Vergeten we wel eens. Voetballer van het jaar in europa in 87 terwijl ie bij PSV speelde.
leuker als.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent leuker als Arno Vermeulen.
niet*quote:Op zondag 19 mei 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bewust er in gelaten om randdebielen uit de tent te lokken. Het lukt nog neit.
Ik kon beter voetballen dan Arno Vermeulen.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent leuker als Arno Vermeulen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:48 schreef Oliver23 het volgende:
Ik ben eens in de secretaresses gedoken en heb de ideale gevonden voor Arno Vermeulen, moet je eens kijken Rensie en johannes_vermeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Sinds jij dat elke maand post vergeten we dat niet meer.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:53 schreef tong80 het volgende:
Mooi hoe Gullit over Beckham spreekt. Gullit was zelf één van de meest charismatische voetballers ooit. Vergeten we wel eens. Voetballer van het jaar in europa in 87 terwijl ie bij PSV speelde.
Deze is te duidelijkquote:Op zondag 19 mei 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bewust er in gelaten om randdebielen uit de tent te lokken. Het lukt nog neit.
Een familie bbqquote:Op zondag 19 mei 2013 22:56 schreef Evertjan het volgende:
nou dat zullen spannende analyses worden met Bart van Merwijk en Mark van Bommel
Terecht, pas als hij daar zit kan hij dingen moderniserenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Financial fair play is alleen maar gunstig voor de suikerooms. Van Praag roept veel, maar zit alleen maar te lobbyen voor een UEFA topman baan
Ze bekijken het maarquote:Op zondag 19 mei 2013 22:57 schreef Evertjan het volgende:
NWS / Twee kinderen dode man vermist #63 Persco 23:00 hier verder om 23.00
Hij heeft het geschreven.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is de rol van Louis van Gaal in dit concert?
VI Hooligans present! Wat die vader heeft gedaan is not dun.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:57 schreef Evertjan het volgende:
NWS / Twee kinderen dode man vermist #63 Persco 23:00 hier verder om 23.00
Zou je willen. Viespeuk.quote:
Handel - zadok the priest.quote:
Ik las net dat het niet ernstig is en dat hij waarschijnlijk kan spelenquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik las net dat het niet ernstig is en dat hij waarschijnlijk kan spelen
Ik vraag me dan gelijk af wie de foto is rechts naast hem. West-Duitsland WK-54 ?quote:
Dat moet je niet aan mij vragen. Dit zou jij moeten weten.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan gelijk af wie de foto is rechts naast hem. West-Duitsland WK-54 ?
Ik denk het namelijk welquote:Op zondag 19 mei 2013 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen. Dit zou jij moeten weten.
Jep, thnx. Serieuze reactie van mijn kant verwijderd. Toen ging ik beetje rellen en plof... Dicht topic. Kut mods daarquote:Op zondag 19 mei 2013 23:23 schreef Evertjan het volgende:
VBL hooligans hebben weer huis gehouden in NWS![]()
![]()
Is hij vanavond aanwezig?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:10 schreef Oliver23 het volgende:
Waterreus die als enigste voorspelde dat FC Utrecht de Play-Offs ging winnen
Ja. Beter dan Messi etc dat soort bullshitquote:Op zondag 26 mei 2013 18:53 schreef kurk_droog het volgende:
Jack gaat zich vanavond 'jacken' op Robben?
Jack weigert in te gaan op mijn stukje onderzoeksjournalistiekquote:Op zondag 26 mei 2013 18:52 schreef Evertjan het volgende:
wel de laatste van het seizoen vanavond. Hopelijk komt Jack een beetje slank de zomer door
Erg kinderachtig van hem.twitter:jvermeer3 twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 00:20:36@jackvangelder Heeft u zware botten of is er meer aan de hand? reageer retweet
Natte bende dan aan de ene kant van de tafel.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:06 schreef Oliver23 het volgende:
Willem Vissers, Ronald Waterreus, Jan Mulder en Jan van Halst
Dat is niet echt een gezelschap waar je vooraf met veel plezier naar uitkijkt.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:06 schreef Oliver23 het volgende:
Willem Vissers, Ronald Waterreus, Jan Mulder en Jan van Halst
Alleen Ronald Waterreus maakt het kijken nog waard, maar de rest ... ....quote:Op zondag 26 mei 2013 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is niet echt een gezelschap waar je vooraf met veel plezier naar uitkijkt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:37 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Alleen Ronald Waterreus maakt het kijken nog waard, maar de rest ... ....
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:37 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
quote:
Dit is waarom jij niet geslaagd bent als cabaretier. Je bent gewoon niet leuk!quote:Op zondag 26 mei 2013 22:37 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:52 schreef OverRated het volgende:
oh nee, die 2 gristenhonden komen weer op tv
Het was ook geen grapje.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is waarom jij niet geslaagd bent als cabaretier. Je bent gewoon niet leuk!
Samen met Bas van der Vliesquote:Op zondag 26 mei 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk komt Johan een paar keer langs
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jack weigert in te gaan op mijn stukje onderzoeksjournalistiekErg kinderachtig van hem.twitter:jvermeer3 twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 00:20:36@jackvangelder Heeft u zware botten of is er meer aan de hand? reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hummels
★★★
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Arjen 'Floppen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hummels
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hummels![]()
Ik denk Rutger Castricumquote:Op zondag 26 mei 2013 22:59 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop nog altijd dat Jan Mulder deze zomer weer aanschuift bij deMart tijdens de Avondetappe
Iemand van de Volkskrantquote:
2 limbo's aan tafel he.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:00 schreef Evertjan het volgende:
gaan wij nou over Limburgs voetbal praten? Studio Voetbal
Neuer was motm iddquote:Op zondag 26 mei 2013 23:00 schreef Sloggi het volgende:
Ik kijk niet vanavond. Hebben ze het ook over het feit dat Robben eigenlijk een slechte wedstrijd speelde, op die twee momenten na?
FC Onder Ons nodigt tenminste Aad300 uitquote:Op zondag 26 mei 2013 23:00 schreef Evertjan het volgende:
gaan wij nou over Limburgs voetbal praten? Studio Limburg
Azijnpisserquote:Op zondag 26 mei 2013 23:00 schreef Sloggi het volgende:
Ik kijk niet vanavond. Hebben ze het ook over het feit dat Robben eigenlijk een slechte wedstrijd speelde, op die twee momenten na?
Als je de winnende maakt in de 90e minuut ben je een held.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:00 schreef Sloggi het volgende:
wedstrijd duurt 90 min hequote:Op zondag 26 mei 2013 23:00 schreef Sloggi het volgende:
Het is me opgevallen dat hij iets tegen negers heeft ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lambiek is ook een racist wist je dat?
kale negers neem ik aan?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is me opgevallen dat hij iets tegen negers heeft ja.
Nou en?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet rullevant.
Hij generaliseert nogal als het om negers gaat, hij vindt ze dom en het zijn dieren volgens hem.quote:
quote:
Maar heb je hier een plaatje van?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij generaliseert nogal als het om negers gaat, hij vindt ze dom en het zijn dieren volgens hem.
Als trainer zou hij toch vaker op de tribune zitten dan op de bank.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
Verstandige keuze van Van Bommel om niet te gaan trainen.![]()
Ken je beperkingen.
Lijkt me echt een slechte trainer inderdaad.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
Verstandige keuze van Van Bommel om niet te gaan trainen.![]()
Ken je beperkingen.
Assist en matchwinner. In de cl finale.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar heb je hier een plaatje van?
Dat heeft hij vanmiddag op Fok! gelezen, daar kwam het ook al langs.quote:
Zou het een user zijn hier?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heeft hij vanmiddag op Fok! gelezen, daar kwam het ook al langs.
Ik gok InZanity of Rickazio.quote:
Dat klopt. Maar hij speelde matig. Er is volgend jaar geen plek voor hem denk ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Assist en matchwinner. In de cl finale.
De rest boeit dan echt niks.
Speelde eigenlijk alleen maar omdat Kroos geblesseerd wasquote:Op zondag 26 mei 2013 23:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar hij speelde matig. Er is volgend jaar geen plek voor hem denk ik.
inderdaad en een goede anchorman aantrekken zoals een Geneequote:Op zondag 26 mei 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn tip aan de Jupiler League: niet de samenvattingen zaterdag 18u. Niemand kijkt dan.
Ga jij mee?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
Jong Ajax. Denk dat Vak410 etc. wel wedstrijden gaan bezoeken.
LEKKER RELLEN BIJ MVV!!!!!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
Jong Ajax. Denk dat Vak410 etc. wel wedstrijden gaan bezoeken.
Watte?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rickazio is opgepakt wegens stickers plakken hoorde ik laatst....
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
In een ander programma net zei de trainer van Katwijk nog dat hij niks voor promotie voelde.
Niet iedereen denk. De heen-en-weer clubs zullen wel prof blijven.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Allemaal semi-prof dan zijn we af van failliete clubs en gezeik
Die kutkop van Sneijderquote:Op zondag 26 mei 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bovendien hebben ze er ranzige gerechten
Katwijks vispotje zo noemen ze daar hun lesbiennesquote:Op zondag 26 mei 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het poppetje van Kuyt niet lijken. Groeten.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volendam dusquote:Op zondag 26 mei 2013 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet iedereen denk. De heen-en-weer clubs zullen wel prof blijven.
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_Winschoten__.html
maar dat was een grapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |