twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 22:29:02We bedanken ieder voor het geduld dat we vragen in deze situatie. Meer info zal vanavond volgen. @PolitieUtrecht #corthen #vermistebroertjes reageer retweet
ah, dan is meestal iets rustiger hier...quote:
Nou ja het is niet van levensbelang, maar het verbaasd me.quote:
Jammer, ik heb nergens gezegd dat ik een hekel heb aan vrouwen maar dit toont eigenlijk alleen maar weer mijn stelling aan dat er genoeg vrouwen zijn met dat misselijke trekje om direct op de man te spelen. Leer het jezelf af, je wordt er niet leuker op.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Inderdaad, dus ga in vrouwenhaat topics je gal spuien, dan kun je wat bijval verwachten van je mede-vrouwenhaters. Doei!
Heb je wel gekeken wat voor bron je post?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef Adolecens het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
Familie Jeroen Denis spreekt dank uit voor steun. Meer en meer twijfel over rol van Iris van der Schuit
Laat die jongen eens met rust, iedere dorpsidioot heeft recht op een mening. Ook al is deze mening zeer ridicuul of pikant. We moeten niet op basis van onderbuikgevoelens mensen wegjagen. Kapiteintje bedoelt het ook goed en is ook maar een mens. Als je vindt dat Kapiteintje een 'kutuser' is, dan moet je hem negeren en laten varen. Dat je op hem reageert is dan wel zeer treurig. Snap je dit?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Inderdaad, dus ga in vrouwenhaat topics je gal spuien, dan kun je wat bijval verwachten van je mede-vrouwenhaters. Doei!
volgens mij is dit mijn eerste reactie in dit topic?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja het is niet van levensbelang, maar het verbaasd me.
Ben je een beetje gespannen? Je reageert zo gebeten elke keer in dit topic.
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 22:29:02ze hebben dit topic niet gelezen denk ik
. @PolitieUtrecht #corthen #vermistebroertjes reageer retweet
Idd, wat kunnen we nog meer voor spannends zeggen over de spanbanden, rode onderbroek en helikopter die, god oh god, overvliegt om foto's te maken van de vindplaats.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jemig zeg, het niveau wordt nu wel erg bedroevend laag hier....
Zullen we nu allemaal ook echt eens ontopic?
23:00uur..quote:Op zondag 19 mei 2013 22:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Persco om 23.00? Dus niet nu al? (Las zoiets ook)
http://www.rtl.nl/compone(...)onden-bij-cothen.xmlquote:Op zondag 19 mei 2013 22:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Persco om 23.00? Dus niet nu al? (Las zoiets ook)
Ja, het ging mij dan ook om de bizarheid van het bericht en de site.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken wat voor bron je post?
Om te janken jaquote:Op zondag 19 mei 2013 22:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dit ja... gewoon feiten hier plaatsen en besprekingen erover?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
100% met je eens dat vaders gelijke rechten moeten hebben omdat er veel gemene moeders zijn maar hij heeft zijn kinderen om het leven gebracht! Probeer het je eens voor te stellen.!!quote:Op zondag 19 mei 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat ook maar. Lijkt me leuk om hier eens een apart topic over te openen met statistieken over voogdijzaken.
Achja, nu ben ik de mannenhater natuurlijk. Nog even en ik word voor pot uitgemaakt.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer, ik heb nergens gezegd dat ik een hekel heb aan vrouwen maar dit toont eigenlijk alleen maar weer mijn stelling aan dat er genoeg vrouwen zijn met dat misselijke trekje om direct op de man te spelen. Leer het jezelf af, je wordt er niet leuker op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |