Mja kwestie van vinden dat ze jouw 'eigendom' zijn, dus in de letterlijke betekenis van "het zijn mijn kinderen"quote:Op zondag 19 mei 2013 20:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet normaal en ellendig voor alle partijen.
Maar nooit geen reden om zo door te slaan als nu gebeurd is. Ik kan me gewoon zo niet voorstellen dat je dit doet, dat je je kinderen iets aan zou doen. Dat je hen de kans ontneemt om te leven omdat jij geen genoegen kunt nemen met de tijd die je met ze hebt.
Ja dat is bijna hetzelfde als een toewijzing door de rechter...quote:Op zondag 19 mei 2013 20:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ken in mijn omgeving verschillende gevallen, oa mijn schoonzusje heeft bij haar vader gewoond na de scheiding van ouders.
Vaak gaat moeder dan weg en wilt vader in het huis blijven en zeker als de kinderen ouder zijn (niet meerderjarig, maar tieners) willen ze ook blijven.
Ok, ze mogen dan wel zelf kiezen.
Maar dat weten we toch helemaal niet? Of die beschuldigingen vals waren? En de meningen zijn over mishandeling ook al enorm verdeeld. De één vind dat kinderen tegenwoordig te weinig schoppen onder hun kont krijgen en de ander vind dat een kind bij zijn arm pakken al mishandeling is.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat denk ik ook ...
want dan is het toch in het voordeel van de moeder beslist en terwijl hij ook weet dat hij steeds vals beschuldigt is wegens mishandelingen
en we weten nog niet wat die moeder nog meer gezegd heb en gedaan.
Want wij krijgen alleen maar de dingen te lezen die de media naar buiten brengt en die doen het ook alleen maar als het hun uit komt ..
Wat studeer je en wat voor stage?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ben ook niet deskundig als student zijnde. Pas 8 maanden stage-ervaring, maar wel een leuke ervaring. Dat is een veel te grote eer die je mij hier aandoet. Ik houd het op het ene en andere weten. Misschien is dat nog te veel van het goede. Weet wel weer meer dan de meeste mensen als het op dit soort zaken aankomt.
Ik zie nu dat het een beetje raar stond, het rare gespeculeer sloeg niet zo zeer op jouw spankabel maar op het algemene gespeculeer. Sorry, wilde je niet aanvallen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Alles is gespeculeer.
Ik voel een D... en een P. En ik zie vaag op de achtergrond een S.
dat is tegenwoordig eigenlijk standaard tenzij je dit expliciet aangeeft. Althans, bij mijn trouwen moest ik (of wij) kiezen. Deze naam was dan voor alle kinderen ( je kan niet kiezen voor een his and hersquote:Op zondag 19 mei 2013 20:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom hebben de kinderen de achternaam van de moeder?
Mja, is zeker zo. Alleen lijkt het wel zo dat de moeder en schoondvader wilden dat de kinderen nooit bij de vader zouden zijn. En dat hoort ook niet, mits pa 'normaal' is.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
En veel mannen vinden het wel prima hun kinderen na een scheiding 1 maal per twee weken te zien, immers blijven ze fulltime werken enz enz.
We moeten nu niet ineens doen alsof de meeste mannen het niet er mee eens zijn dat het zo gaat.
En hoe veel mannen kijken wel niet helemaal niet om naar de kinderen en leven er vrolijk op los?
Die kennen we ook allemaal wel...
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:38 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het een beetje raar stond, het rare gespeculeer sloeg niet zo zeer op jouw spankabel maar op het algemene gespeculeer. Sorry, wilde je niet aanvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Definieer normaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Mja, is zeker zo. Alleen lijkt het wel zo dat de moeder en schoondvader wilden dat de kinderen nooit bij de vader zouden zijn. En dat hoort ook niet, mits pa 'normaal' is.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:40 schreef Messina het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook een beetje een rotbui. Ik ken die jochies niet, maar ik ben wel een moeder en denk automatisch aan mijn eigen kind. Ik zat in de auto toen ik hoorde dat er twee lichamen waren gevonden en heb sindsdien een knoop in mijn maag.Ik ben papa, ik begrijp je gevoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiequote:Op zondag 19 mei 2013 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig eigenlijk standaard tenzij je dit expliciet aangeeft. Althans, bij mijn trouwen moest ik (of wij) kiezen. Deze naam was dan voor alle kinderen ( je kan niet kiezen voor een his and hers)
Als mijn naam klonk als Penis zou ik ook die andere naam kiezen.
Kom nou toch. Eerste de dooddoener dat heel veel kinderen tegenwoordig standaard aan de vader worden toegewezen, nu weer dat de meeste vaders het wel prima vinden... erken gewoon dat in het familierecht vaders meestal aan het kortste eind trekken wanneer de ex-partners lijnrecht tegenover elkaar staan.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
En veel mannen vinden het wel prima hun kinderen na een scheiding 1 maal per twee weken te zien, immers blijven ze fulltime werken enz enz.
We moeten nu niet ineens doen alsof de meeste mannen het niet er mee eens zijn dat het zo gaat.
En hoe veel mannen kijken wel niet helemaal niet om naar de kinderen en leven er vrolijk op los?
Die kennen we ook allemaal wel...
Paar rot klappen krijgen noem ik geen mishandelingquote:Op zondag 19 mei 2013 20:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar dat weten we toch helemaal niet? Of die beschuldigingen vals waren? En de meningen zijn over mishandeling ook al enorm verdeeld. De één vind dat kinderen tegenwoordig te weinig schoppen onder hun kont krijgen en de ander vind dat een kind bij zijn arm pakken al mishandeling is.
We weten het gewoon niet.
Hence de aanhalingstekens (ofzoquote:
Hoe kom je er bij dat ik zeg dat veel kinderen standaard aan de man worden toegewezen? Echt, ruk het allemaal niet zo uit zijn verband.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kom nou toch. Eerste de dooddoener dat heel veel kinderen tegenwoordig standaard aan de vader worden toegewezen, nu weer dat de meeste vaders het wel prima vinden... erken gewoon dat in het familierecht vaders meestal aan het kortste eind trekken wanneer de ex-partners lijnrecht tegenover elkaar staan.
En ja er zijn zat mannen die het wel prima vinden. Misschien omdat die geen zin hebben in maandenlange rechtzaken en toch aan het kortste eind trekken....
Ik zal niet zeggen dat de vader het vaak wel 'prima' vindt, maar soms is het wel zo logisch. Papa heeft een drukke baan en zo. Vaker dan moeder. Op die manier kan de vader het dus wel "prima" vinden, maar dat wil niet zeggen dat papa niet baalt dat hij zijn kinderen niet een kus kan geven als hij 's avonds thuis komt.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kom nou toch. Eerste de dooddoener dat heel veel kinderen tegenwoordig standaard aan de vader worden toegewezen, nu weer dat de meeste vaders het wel prima vinden... erken gewoon dat in het familierecht vaders meestal aan het kortste eind trekken wanneer de ex-partners lijnrecht tegenover elkaar staan.
En ja er zijn zat mannen die het wel prima vinden. Misschien omdat die geen zin hebben in maandenlange rechtzaken en toch aan het kortste eind trekken....
Houd ik liever privé. Sorry. Wel leuk dat je interesse toont. Harstikke lief van je.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat studeer je en wat voor stage?
Gewoon nieuwsgierig, mag ook via dm
Ik weet het niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hence de aanhalingstekens (ofzo). De kindermishandeling beschuldiging was naar wat ik begreep 1 van de middel om hem te 'treiteren'. Maar goed, dat zou ik ook tegen mn omgeving zeggen ;')..
Er zijn zat kinderen die hun vader ook maar 15% van de tijd zien, terwijl hun ouders nog gewoon bij elkaar zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:26 schreef hugecooll het volgende:
Wel typisch overigens dat het hier voornamelijk de vrouwen zijn die het wel 'normaal' vinden dat één ouder zijn kinderen maar 15% van de tijd ziet. Niet geheel toevallig behoren zij doorgaans tot de groep die hun kinderen 85% van de tijd ziet
huh? Je quote mij, je zegt letterlijk dat je regelmatig zie dat kinderen aan vaders worden toegewezen en je zegt letterlijk dat veel vaders het wel prima vinden in die quotes.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik zeg dat veel kinderen standaard aan de man worden toegewezen? Echt, ruk het allemaal niet zo uit zijn verband.
En ik dacht al: die Swetsenegger zal wel weer happen hoor. En ja hoor. Voel je toch eens niet zo aangevallen.
Ook dat. Mijn vader ging heel vroeg de deur uit, kwam laat in de avond thuis, was vaak op zakenreis enz enz.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:45 schreef rever het volgende:
[..]
Er zijn zat kinderen die hun vader ook maar 15% van de tijd zien, terwijl hun ouders nog gewoon bij elkaar zijn.
dat is heel wat anders.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ook dat. Mijn vader ging heel vroeg de deur uit, kwam laat in de avond thuis, was vaak op zakenreis enz enz.
En als hij vrij was was hij moe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |