Ja die zou dat vast zonder haar mede weten hebben gedaanquote:Op zondag 19 mei 2013 19:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus dan probeert eigenlijk die schoonvader hem het leven zuur te maken. Zij is toch niet de schoonvader of rechtstreeks verantwoordelijk voor zijn daden?
Al zou jouw verhaal van die valse aangiften kloppen dan nog, acties van schoonvader niet op haar credo.
Dat weet je niet. Kan best zijn dat ze eerst nog verder willen zoeken naar sporen enzo van de moord, ook op de lichamen (dat het daarom nog langer duurt) maar dat inmiddels al wel duidelijk is dat het ze zijn. Dat ze dat dan eerst aan de moeder vertellen is alleen maar logisch.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan niet. Onderzoek is nog bezig. Ze weet hooguit dat het waarschijnlijk is.
Mensen die blijkbaar in geen twee weken een krant hebben opengeslagen, trolls en gekkies.. Jup, goed planquote:Op zondag 19 mei 2013 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Zondagavond op Fok! , het lijkt wel het klootjesverkeer op de weg op zondag
Kneusquote:Op zondag 19 mei 2013 19:29 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik ga er toch maar heen. Houd jullie up2date!
Nee, maar het idee was leuk.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef capricia het volgende:
Hebben al die zoektochten van de burgers eigenlijk nog iets opgeleverd?
Je zegt dat haar zekerheid ten einde is!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Er drijven nog 30 kinderparen rond in Nederland zeker?
hij gaat journalistje spelenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom? Er wordt op nos.nl o.a. opgeroepen NIET die kant op te komen.
Echt
Ik hoop dat hij wordt opgepakt door de politie (zal wel niet)quote:
Ben ik blij dat ik gewoon digi verslaafd ben.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:29 schreef Lindstrøm. het volgende:
Daar heb ik het zelfs niet over gehadquote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je zegt het raar.
Maar je bedoelt dat vrouwen altijd gelijk krijgen bij voogdijzaken en je ziet die vrouw al schreeuwen, net als in films en series "ik zorg ervoor dat je ze nooit meer ziet klootzak' ?
Volgens politiewoordvoerder is het nog niet duidelijkquote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Kan best zijn dat ze eerst nog verder willen zoeken naar sporen enzo van de moord, ook op de lichamen, maar dat al wel duidelijk is dat het ze zijn. Dat ze dat dan eerst aan de moeder vertellen is alleen maar logisch.
Dat het onderzoek nog bezig is hoeft, bedoel ik, niet persé 100% zeker te zeggen dat het nog niet op dit moment bekend is bij ze dat het de jongetjes zijn. Ik denk dat ze dat nu al wel weten namelijk.
Ah, of ik heb het verkeerd gelezen, of je had het al aangepast.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je zegt dat haar zekerheid ten einde is!
Dat roept ie al een uur, puur voor de reacties hier.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt
Ik heb niets aangepastquote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, of ik heb het verkeerd gelezen, of je had het al aangepast.
Doe eens normaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef poepa het volgende:
Is een lichaam dat twee weken in het water ligt nog wel te herkennen?
Hier is heel veel onderzoek naar gedaan. Het is bekend dat als ouders in scheiding zijn, dat er dan veel valse aangiften worden gedaan. Het is bekend bij hoogleraren, rechtspsychologen en bij nog meer gerenommeerde instanties. De komende jaren zal er worden getracht om aparte procedures te stellen voor zedenzaken en mishandelingen wat betreft kinderen, maar het heeft tijd nodig, heel veel tijd.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Als jullie toch zo graag de moeder de schuld geven en vader is het slachtoffer, dan is moeder bij deze genoeg gestraft! Er waren andere mogelijkheden je ex een hak te zetten, dat het vermoorden van je eigen vlees en bloed.
Neequote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef capricia het volgende:
Hebben al die zoektochten van de burgers eigenlijk nog iets opgeleverd?
Nogmaals:quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
Eerst haar ex zwart praten en hem tot wanhoop drijven en nu de onschuld zelf spelen ...
( zo als ik al eerder zei: van Dader naar slachtofferrol gaan )
Dat is maar wat je al te vaak ziet , ja nu heeft ze met haar toedoen waarschijnlijk ook haar 2 eigen kinderen de dood in gejaagd.
Ze zal niet de eerste zijn en zeker ook niet de laatste.
De politie vraagt publiek om WEG TE BLIJVENquote:
vandaar die onderzoeken nu, denk ikquote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef poepa het volgende:
Je hele verhaal over die moeder die hem zou tiranniseren of het leven zuur maken was eigenlijk al een aanname maar nu ga je nog een stap verder door te beweren dat zij haar schoonvader opdracht zou hebben gegeven daar in te participeren.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja die zou dat vast zonder haar mede weten hebben gedaan
En daarnaast het gaat erom dat HIJ het zo zou ervaren.
Ze worden niet ineens 1.80 lang in ieder geval.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef poepa het volgende:
Ik heb geen idee hoe snel ontbinding gaat, maar met warmer weer duurt het nog maanden in ieder geval.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef poepa het volgende:
De lijken zijn toch gevonden in een weiland ofzo?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef poepa het volgende:
Klopt maar vermoorden al die andere ouders die uit elkaar gaan ook hun kinderen?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar wel op de kijk hoe ik tegen dames aan kijkt en dat is toch even iets anders dan alleen maar uitgaan wat hun vertellen en dat er natuurlijk altijd TWEE fout zijn bij een scheiding en niet 1
Al willen ze dat vaak wel doen geloven
Gelukkig leven we in een vrij land.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De politie vraagt publiek om WEG TE BLIJVEN
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:29 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ja mensen vermoorden mag ook niet, toch doen ze hetquote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De politie vraagt publiek om WEG TE BLIJVEN
Twee weken in water = geen gedag meer zeggen voor familie en vrienden. Ik zal verder geen details geven.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe snel ontbinding gaat, maar met warmer weer duurt het nog maanden in ieder geval.
Tandarts.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef poepa het volgende:
nee, in een duikerquote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
De lijken zijn toch gevonden in een weiland ofzo?
het is twee weken verder, ze lagen in t water. Die worden écht niet door de moeder geidentificeerd.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de politie dit aan de moeder verteld heeft, ze moeten de lichamen immers nog identificeren. Ze kunnen het vermoeden uitgesproken hebben maar zeker weten doen ze het toch niet?
Ik vrees het ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vandaar die onderzoeken nu, denk ik
De familie van Jeroen heeft dit inmiddels ook bevestigd:quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hier is heel veel onderzoek naar gedaan. Het is bekend dat als ouders in scheiding zijn, dat er dan veel valse aangiften worden gedaan. Het is bekend bij hoogleraren, rechtspsychologen en bij nog meer gerenommeerde instanties.
quote:Jeroen was verbijsterd over het gemak waarmee op basis van leugen en bedrog een rechter kinderen op afstand van een vader zet. Geen bewijzen, niets.
Dat... Wat móét je daar?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt
Waarheen?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:29 schreef Lindstrøm. het volgende:
De lengte zal niet veel veranderen, en kleding lijkt me ook nog wel te herkennen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Messina het volgende:
[..]
Ze worden niet ineens 1.80 lang in ieder geval.
Twittert ie elke seconde dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens politiewoordvoerder is het nog niet duidelijk
Ze hadden toch 50/50 co ouderschap?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef eight het volgende:
[..]
De familie van Jeroen heeft dit inmiddels ook bevestigd:
[..]
Ik woon in de buurt, ik heb het recht om daar te komen (evenals iedereen die daar wil komen). Ik hoor op RTL dat er eventueel extra uitzendingen komen bij brekend nieuws.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt
Want je ziet een gezicht dan niet meer, of zo?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Twee weken in water = geen gedag meer zeggen voor familie en vrienden. Ik zal verder geen details geven.
Bronnetje dan.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat ontbinding in het water altijd een stuk sneller gaat. Zeker de temperatuur is sterk van invloed.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe snel ontbinding gaat, maar met warmer weer duurt het nog maanden in ieder geval.
Want de moeder heeft de vader eerst vermoord en maanden later de kinderen?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Orealo het volgende:
Dit krijgt toch een hoog "Dear Zachery"-gehalte hoor..
Had je me niet kunnen waarschuwen?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Toekito het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik dit topic gemeden heb de afgelopen dagen......Troll 1 t/m 68 zitten hier allemaal
Je mist meer als je gaat dan dat je thuisblijft denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt, ik heb het recht om daar te komen (evenals iedereen die daar wil komen). Ik hoor op RTL dat er eventueel extra uitzendingen komen bij brekend nieuws.
Dat is dikke nonsens van een site gelieerd aan die van Kat.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Nooit een lijk gezien dat in het water heeft gelegen? Je ziet helemaal niks meer.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Want je ziet een gezicht dan niet meer, of zo?
Mensen die gaan roepen dat ze het 'recht' hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt, ik heb het recht om daar te komen (evenals iedereen die daar wil komen). Ik hoor op RTL dat er eventueel extra uitzendingen komen bij brekend nieuws.
Viel reuze mee hoor...tot pak um beet...2 uur geleden.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Toekito het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik dit topic gemeden heb de afgelopen dagen......Troll 1 t/m 68 zitten hier allemaal
Meelezen en af en toe een beetje grinniken.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Toekito het volgende:
Jij wel?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:35 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Nooit een lijk gezien dat in het water heeft gelegen? Je ziet helemaal niks meer.
Die was op het journaalquote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Twittert ie elke seconde dan?
Ik denk persoonlijk dat ze het zelf nu echt al wel weten of het de broertjes zijn.
En dat ze zéggen dat het nog loopt, het onderzoek (al loopt het ook nog, maar ik denk dus zelf niet de identificatie, puur de rest van het onderzoek) om hen zelf tijd te geven het eerst zelf aan de moeder te vertellen.
Hoog gehalte betekent niet 100% hetzelfde?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:35 schreef Messina het volgende:
[..]
Want de moeder heeft de vader eerst vermoord en maanden later de kinderen?
Wha?
quote:
Dit is zooo fok hèquote:
je vindt vast wel wat als je even googlet op dead body waterquote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Nee, in een duiker meen ik. Dat is zo'n waterbuis onder de weg die sloten met elkaar verbindt.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
De lijken zijn toch gevonden in een weiland ofzo?
Jijquote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
sorry troll 69, ik had je ff moeten waarschuwen.quote:
Wat een premature conclusie weer, wie zegt dat ik ze in de weg ga lopen? Ik kom gewoon even in de buurt kijken. Jeetje.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je mist meer als je gaat dan dat je thuisblijft denk ik.
Waarom zou je mensen die onderzoek doen in de weg gaan lopen?
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
nee ik heb het niet zo op lijkenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:35 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Nooit een lijk gezien dat in het water heeft gelegen? Je ziet helemaal niks meer.
Ja, een rechtspsycholoog begeleidt mij na de zomer tijdens mijn stage. Weet wel ongeveer hoe het er aan toe gaat in dat soort zaken.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar wel op de kijk hoe ik tegen dames aan kijkt en dat is toch even iets anders dan alleen maar uitgaan wat hun vertellen en dat er natuurlijk altijd TWEE fout zijn bij een scheiding en niet 1
Al willen ze dat vaak wel doen geloven
Normale vraag dat meer toevoegt dan de meeste nutteloze posts die in 59 topics zijn geplaatst.quote:
Het is totaal niet hetzelfde.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:35 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hoog gehalte betekent niet 100% hetzelfde?
Nee mensen die denken dat ze er kennis van hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
sorry troll 69, ik had je ff moeten waarschuwen.
Maar wist je dat er zoveel mensen met kennis van zaken op FOK! zaten?
Als het gaat over lijken in het water, ik weet het nou eenmaal niet. Het lijkt mij dat de huid enigszins verrimpeld ofzo. Maar verder.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sommigen hier zijn ook echt te dom om te poepen.
Politie is helder. Ga ze niet voor de voeten lopen en blijf gewoon weg.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gelukkig leven we in een vrij land.
Preciesquote:Op zondag 19 mei 2013 19:35 schreef blanket het volgende:
[..]
Viel reuze mee hoor...tot pak um beet...2 uur geleden.
Je mag hier niks zeggen over de staat van de lichamen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Normale vraag dat meer toevoegt dan de meeste nutteloze posts die in 59 topics zijn geplaatst.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Messina het volgende:
[..]Ach gosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Gelieve even een bordje FOK! vasthouden en zwaaien als je live op de camera komtquote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks, misschien was hij wel ontzettend manipulatief. Ik vond het wel veelzeggend dat de moeder niet wilde dat instanties werden ingeschakeld omdat ze bang was voor een familiedrama, want daar dreigde hij altijd mee.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
waarom zou je in hemelsnaam naar een kaal stuk weiland willen kijken waar politiemensen aan het werk zijn? Om een glimp op te vangen van twee jongetjes die al twee weken dood zijn?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gelukkig leven we in een vrij land.
Voor de familie en vrienden vooral. Geen afscheid meer kunnen nemen. Godverdomme.quote:
niet meer. regeling was sinds enkele weken versoberd.quote:
ben je nou nog niet weg dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Wat een premature conclusie weer, wie zegt dat ik ze in de weg ga lopen? Ik kom gewoon even in de buurt kijken. Jeetje.
Geen idee, ik ga ook niet. Maar hij moet zelf weten of hij gaat.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarom zou je in hemelsnaam naar een kaal stuk weiland willen kijken waar politiemensen aan het werk zijn? Om een glimp op te vangen van twee jongetjes die al twee weken dood zijn?
Dat.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarom zou je in hemelsnaam naar een kaal stuk weiland willen kijken waar politiemensen aan het werk zijn? Om een glimp op te vangen van twee jongetjes die al twee weken dood zijn?
Nee, zo eentje ben ik niet. Ik blijf liever uit de aandacht.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef Starm het volgende:
[..]
Gelieve even een bordje FOK! vasthouden en zwaaien als je live op de camera komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |