Bronnetje dan.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef eight het volgende:
[..]
De familie van Jeroen heeft dit inmiddels ook bevestigd:
[..]
Ik dacht dat ontbinding in het water altijd een stuk sneller gaat. Zeker de temperatuur is sterk van invloed.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe snel ontbinding gaat, maar met warmer weer duurt het nog maanden in ieder geval.
Want de moeder heeft de vader eerst vermoord en maanden later de kinderen?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Orealo het volgende:
Dit krijgt toch een hoog "Dear Zachery"-gehalte hoor..
Had je me niet kunnen waarschuwen?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Toekito het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik dit topic gemeden heb de afgelopen dagen......Troll 1 t/m 68 zitten hier allemaal
Je mist meer als je gaat dan dat je thuisblijft denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt, ik heb het recht om daar te komen (evenals iedereen die daar wil komen). Ik hoor op RTL dat er eventueel extra uitzendingen komen bij brekend nieuws.
Dat is dikke nonsens van een site gelieerd aan die van Kat.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Nooit een lijk gezien dat in het water heeft gelegen? Je ziet helemaal niks meer.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Want je ziet een gezicht dan niet meer, of zo?
Mensen die gaan roepen dat ze het 'recht' hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt, ik heb het recht om daar te komen (evenals iedereen die daar wil komen). Ik hoor op RTL dat er eventueel extra uitzendingen komen bij brekend nieuws.
Viel reuze mee hoor...tot pak um beet...2 uur geleden.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Toekito het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik dit topic gemeden heb de afgelopen dagen......Troll 1 t/m 68 zitten hier allemaal
Meelezen en af en toe een beetje grinniken.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Toekito het volgende:
Jij wel?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:35 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Nooit een lijk gezien dat in het water heeft gelegen? Je ziet helemaal niks meer.
Die was op het journaalquote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Twittert ie elke seconde dan?
Ik denk persoonlijk dat ze het zelf nu echt al wel weten of het de broertjes zijn.
En dat ze zéggen dat het nog loopt, het onderzoek (al loopt het ook nog, maar ik denk dus zelf niet de identificatie, puur de rest van het onderzoek) om hen zelf tijd te geven het eerst zelf aan de moeder te vertellen.
Hoog gehalte betekent niet 100% hetzelfde?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:35 schreef Messina het volgende:
[..]
Want de moeder heeft de vader eerst vermoord en maanden later de kinderen?
Wha?
quote:
Dit is zooo fok hèquote:
je vindt vast wel wat als je even googlet op dead body waterquote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Nee, in een duiker meen ik. Dat is zo'n waterbuis onder de weg die sloten met elkaar verbindt.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
De lijken zijn toch gevonden in een weiland ofzo?
Jijquote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
sorry troll 69, ik had je ff moeten waarschuwen.quote:
Wat een premature conclusie weer, wie zegt dat ik ze in de weg ga lopen? Ik kom gewoon even in de buurt kijken. Jeetje.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je mist meer als je gaat dan dat je thuisblijft denk ik.
Waarom zou je mensen die onderzoek doen in de weg gaan lopen?
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
nee ik heb het niet zo op lijkenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:35 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Nooit een lijk gezien dat in het water heeft gelegen? Je ziet helemaal niks meer.
Ja, een rechtspsycholoog begeleidt mij na de zomer tijdens mijn stage. Weet wel ongeveer hoe het er aan toe gaat in dat soort zaken.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar wel op de kijk hoe ik tegen dames aan kijkt en dat is toch even iets anders dan alleen maar uitgaan wat hun vertellen en dat er natuurlijk altijd TWEE fout zijn bij een scheiding en niet 1
Al willen ze dat vaak wel doen geloven
Normale vraag dat meer toevoegt dan de meeste nutteloze posts die in 59 topics zijn geplaatst.quote:
Het is totaal niet hetzelfde.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:35 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hoog gehalte betekent niet 100% hetzelfde?
Nee mensen die denken dat ze er kennis van hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
sorry troll 69, ik had je ff moeten waarschuwen.
Maar wist je dat er zoveel mensen met kennis van zaken op FOK! zaten?
Als het gaat over lijken in het water, ik weet het nou eenmaal niet. Het lijkt mij dat de huid enigszins verrimpeld ofzo. Maar verder.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sommigen hier zijn ook echt te dom om te poepen.
Politie is helder. Ga ze niet voor de voeten lopen en blijf gewoon weg.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gelukkig leven we in een vrij land.
Preciesquote:Op zondag 19 mei 2013 19:35 schreef blanket het volgende:
[..]
Viel reuze mee hoor...tot pak um beet...2 uur geleden.
Je mag hier niks zeggen over de staat van de lichamen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Normale vraag dat meer toevoegt dan de meeste nutteloze posts die in 59 topics zijn geplaatst.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Messina het volgende:
[..]Ach gosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Gelieve even een bordje FOK! vasthouden en zwaaien als je live op de camera komtquote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks, misschien was hij wel ontzettend manipulatief. Ik vond het wel veelzeggend dat de moeder niet wilde dat instanties werden ingeschakeld omdat ze bang was voor een familiedrama, want daar dreigde hij altijd mee.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
waarom zou je in hemelsnaam naar een kaal stuk weiland willen kijken waar politiemensen aan het werk zijn? Om een glimp op te vangen van twee jongetjes die al twee weken dood zijn?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gelukkig leven we in een vrij land.
Voor de familie en vrienden vooral. Geen afscheid meer kunnen nemen. Godverdomme.quote:
niet meer. regeling was sinds enkele weken versoberd.quote:
ben je nou nog niet weg dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Wat een premature conclusie weer, wie zegt dat ik ze in de weg ga lopen? Ik kom gewoon even in de buurt kijken. Jeetje.
Geen idee, ik ga ook niet. Maar hij moet zelf weten of hij gaat.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarom zou je in hemelsnaam naar een kaal stuk weiland willen kijken waar politiemensen aan het werk zijn? Om een glimp op te vangen van twee jongetjes die al twee weken dood zijn?
Dat.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarom zou je in hemelsnaam naar een kaal stuk weiland willen kijken waar politiemensen aan het werk zijn? Om een glimp op te vangen van twee jongetjes die al twee weken dood zijn?
Nee, zo eentje ben ik niet. Ik blijf liever uit de aandacht.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef Starm het volgende:
[..]
Gelieve even een bordje FOK! vasthouden en zwaaien als je live op de camera komt
Echt als sommige van hier nou eens zichzelf nuttig maken en o.a. ook hun licht over de dood van Nicky Verstappen laten schijnen.Wordt dat tenminste ook een x opgelost.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee mensen die denken dat ze er kennis van hebben
Huh, want?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je mag hier niks zeggen over de staat van de lichamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |