vandaar die onderzoeken nu, denk ikquote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef poepa het volgende:
Is een lichaam dat twee weken in het water ligt nog wel te herkennen?
Je hele verhaal over die moeder die hem zou tiranniseren of het leven zuur maken was eigenlijk al een aanname maar nu ga je nog een stap verder door te beweren dat zij haar schoonvader opdracht zou hebben gegeven daar in te participeren.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja die zou dat vast zonder haar mede weten hebben gedaan
En daarnaast het gaat erom dat HIJ het zo zou ervaren.
Ze worden niet ineens 1.80 lang in ieder geval.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef poepa het volgende:
Ik heb geen idee hoe snel ontbinding gaat, maar met warmer weer duurt het nog maanden in ieder geval.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef poepa het volgende:
De lijken zijn toch gevonden in een weiland ofzo?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef poepa het volgende:
Klopt maar vermoorden al die andere ouders die uit elkaar gaan ook hun kinderen?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar wel op de kijk hoe ik tegen dames aan kijkt en dat is toch even iets anders dan alleen maar uitgaan wat hun vertellen en dat er natuurlijk altijd TWEE fout zijn bij een scheiding en niet 1
Al willen ze dat vaak wel doen geloven
Gelukkig leven we in een vrij land.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De politie vraagt publiek om WEG TE BLIJVEN
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:29 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik ga er toch maar heen. Houd jullie up2date!
Ja mensen vermoorden mag ook niet, toch doen ze hetquote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De politie vraagt publiek om WEG TE BLIJVEN
Twee weken in water = geen gedag meer zeggen voor familie en vrienden. Ik zal verder geen details geven.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe snel ontbinding gaat, maar met warmer weer duurt het nog maanden in ieder geval.
Tandarts.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef poepa het volgende:
nee, in een duikerquote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
De lijken zijn toch gevonden in een weiland ofzo?
het is twee weken verder, ze lagen in t water. Die worden écht niet door de moeder geidentificeerd.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de politie dit aan de moeder verteld heeft, ze moeten de lichamen immers nog identificeren. Ze kunnen het vermoeden uitgesproken hebben maar zeker weten doen ze het toch niet?
Ik vrees het ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vandaar die onderzoeken nu, denk ik
De familie van Jeroen heeft dit inmiddels ook bevestigd:quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hier is heel veel onderzoek naar gedaan. Het is bekend dat als ouders in scheiding zijn, dat er dan veel valse aangiften worden gedaan. Het is bekend bij hoogleraren, rechtspsychologen en bij nog meer gerenommeerde instanties.
quote:Jeroen was verbijsterd over het gemak waarmee op basis van leugen en bedrog een rechter kinderen op afstand van een vader zet. Geen bewijzen, niets.
Dat... Wat móét je daar?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom? Er wordt op nos.nl o.a. opgeroepen NIET die kant op te komen.
Echt
Waarheen?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:29 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik ga er toch maar heen. Houd jullie up2date!
De lengte zal niet veel veranderen, en kleding lijkt me ook nog wel te herkennen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Messina het volgende:
[..]
Ze worden niet ineens 1.80 lang in ieder geval.
Twittert ie elke seconde dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens politiewoordvoerder is het nog niet duidelijk
Ze hadden toch 50/50 co ouderschap?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef eight het volgende:
[..]
De familie van Jeroen heeft dit inmiddels ook bevestigd:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |