Op 300+ mag ik hopen?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoeveel posts per pagina mensen hebben
In het vorige topic stond het ook al tig x voor jij het nog eens moest postenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:21 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik post dit net voor de tweede keer, in het geval mensen uit het vorige topic het gemist hebben. Ga lekker ergens anders lopen zeiken als je het niet aanstaat. Dit is een nieuws topic en dus post ik ook nieuws.
Op Amber Alert site wel een jongen en een meisje (broertje zusje) uit Zoetermeer vermist sinds 1 mei, dat zal wel bedoeld worden. Donkere kinderen dus dat zal gemakkelijk uit te sluiten zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ook niets vinden over vermiste broertjes uit Zoetermeer.
twitter:Honingpot twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:43:39@zoekmee Voorbereidingen van een maand of al langer? En zo doortrapt! Iemand had zo'n soort plek getwitterd maar niet de plek reageer retweet
Misschien heeft niet iedereen dat gezien.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In het vorige topic stond het ook al tig x voor jij het nog eens moest posten
Nee, dat waren twitterberichten over dat er nog 2 andere jongetjes vermist waren.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In het vorige topic stond het ook al tig x voor jij het nog eens moest posten
Maar zij was toch ook naar jeugdzorg geweest om te zeggen dat vader het oudste kind had mishandeld? We weten uiteraard niet of die mishandeling wel of niet heeft plaatsgevonden, maar het is wel mogelijk dat het een valse aangifte was.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus dan probeert eigenlijk die schoonvader hem het leven zuur te maken. Zij is toch niet de schoonvader of rechtstreeks verantwoordelijk voor zijn daden?
Al zou jouw verhaal van die valse aangiften kloppen dan nog, acties van schoonvader niet op haar credo.
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 19-05-2013 om 19:21:10De politie verwacht dat het zeker tot 21 uur duurt, voordat het forensisch onderzoek is afgerond en de lichamen worden geborgen. reageer retweet
Blijkbaarquote:Op zondag 19 mei 2013 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bijna 2 weken dus
Ow sorry, het was gezellig onder mijn steen
Het stond er wel. Meerdere keren. Goed scrollenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee, dat waren twitterberichten over dat er nog 2 andere jongetjes vermist waren.
Ze heeft hem aangemoedigd denk ikquote:Op zondag 19 mei 2013 19:23 schreef DaggerOne het volgende:
Ben benieuwd naar de rol van de moeder vóór de zelfmoord van de vader en de vermissing van de kinderen.
Als jullie toch zo graag de moeder de schuld geven en vader is het slachtoffer, dan is moeder bij deze genoeg gestraft! Er waren andere mogelijkheden je ex een hak te zetten, dat het vermoorden van je eigen vlees en bloed.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:23 schreef DaggerOne het volgende:
Ben benieuwd naar de rol van de moeder vóór de zelfmoord van de vader en de vermissing van de kinderen.
Ok, dan heb ik dat niet gezien. Overigens postte ik het hier voor de mensen die het nog niet gelezen hadden. De berichten waren overigens niet in de OP opgenomen, vandaar.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het stond er wel. Meerdere keren. Goed scrollen
Jij bent echt niet bij je kersenpitquote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
Eerst haar ex zwart praten en hem tot wanhoop drijven en nu de onschuld zelf spelen ...
( zo als ik al eerder zei: van Dader naar slachtofferrol gaan )
Dat is maar wat je al te vaak ziet , ja nu heeft ze met haar toedoen waarschijnlijk ook haar 2 eigen kinderen de dood in gejaagd.
Ze zal niet de eerste zijn en zeker ook niet de laatste.
wtf?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
Eerst haar ex zwart praten en hem tot wanhoop drijven en nu de onschuld zelf spelen ...
Dat is maar wat je al te vaak ziet , ja nu heeft ze met haar toedoen waarschijnlijk ook haar 2 eigen kinderen de dood in gejaagd.
Het lijkt er sterk op dat ze een behoorlijk aandeel heeft in dit drama.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:23 schreef DaggerOne het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dit is om te kotsen! Ook nog natrappen!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |