quote:Op zondag 19 mei 2013 19:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
he he een die ook eens kan zeggen hoe het vaak zit, veel vrouwen spelen de onschuld maar ga maar eens wat dieper op de zaak in.
Als man sta je vaak in Nederland machteloos tegen over een dame , zeker als er kinderen in het spel zijn ...
en dan vaak kan een vrouw de man van alles aansmeren en er wordt tegen de vrouw bijna niet op getreden maar een man moet zit maar bewijzen dat het niet zo is of juist wel zo ....
Te veel dames die van daderrol in een slachtofferrol gaan zitten en hopen dat ze medelijden krijgen.
Ben benieuwd wil wel wat foto's en zo zien je leest of ziet nauwelijks iets in de krant hier. AD staat al uren dezelfde foto.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:06 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ik zal na het eten even daarheen rijden. Heb toch niks te doen.
Komt goed, wordt geupdatet. Moet even betalingsregeling met de admins hier treffen.
Og een grappenmaker. Hoe weet het jeugdjournaal dat het echt een kennis is van de moederquote:Op zondag 19 mei 2013 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand zal wel zijn bek (per ongeluk) voorbij geluld hebben.
Kom je uit de richting van bunnik?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:06 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ik zal na het eten even daarheen rijden. Heb toch niks te doen.
Komt goed, wordt geupdatet. Moet even betalingsregeling met de admins hier treffen. (edit; als ze geinteresseerd zijn)
Nederlanders en nieuwsgierigheid...twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:25:08Dringend verzoek aan burgers om niet naar Cothen te komen. Politie zet het gebied af voor onderzoek. reageer retweet
Nou....ehmmmm.quote:
Wat voor foto?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd wil wel wat foto's en zo zien je leest of ziet nauwelijks iets in de krant hier. AD staat al uren dezelfde foto.
Hoezo moet het geheim blijven dan? Als de politie het aan de moeder heeft verteld dan staat het de moeder toch vrij om het publiekelijk te maken?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand zal wel zijn bek (per ongeluk) voorbij geluld hebben.
quote:
Uiteraard, maar je kunt niet uitsluiten dat dit mss een rol heeft gespeeld toen hij besloot om zijn kinderen te doden.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg veel speculatie hoor..
In mijn sportschool deelden ze laatst bonnen uit om een dagje gratis te sporten, werd mij ook zwart voor de ogen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Moet je bij mij in de stad komen, daar ziet het zwart van de culturen.
Ow? Dus de gevonden lichamen zijn 100% zeker de kinderen en 100% zeker door de vader vermoord?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Alles kan maar het blijft speculatie. Andersom is het inmiddels wel een feit.
maak jij hem aan?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:08 schreef Strani het volgende:
Die hele discussie over dat vaders minder rechten hebben is heel terecht, maar een apart topic lijkt me een stuk handiger voor die kwestie.
We weten niet of dat het geval was bij de vader, dus hou er over op.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:08 schreef Strani het volgende:
Die hele discussie over dat vaders minder rechten hebben is heel terecht, maar een apart topic lijkt me een stuk handiger voor die kwestie.
Dat was bij deze vader niet het geval. Die had al 5 jaar een 50/50 co-ouderschap.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:08 schreef Strani het volgende:
het is geen reden maar vaak bij dat soort "niet helder" denkende mannen , maar ook vrouwen zijn vaak dan toch met de mening van: ik de kinderen niet jij de kinderen ook niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Ja, wel een hele goede reden om dan maar je kinderen te vermoorden. Mocht het zo zijn.
Vrouwen kunnen heel gemeen zijn tegen hun ex-man. Ervoor zorgen dat ie z'n bloedeigen kinderen niet meer mag/kan zien. Wellicht heeft ze idd zijn leven verziekt en is hij daarom tot deze daad gekomen, puur om haar te straffen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Wait a minute, de vrouw heeft mogelijk het leven van de man verziekt?
Nee maar je kunt ook niet uitsluiten dat hij gewoon heel boos was omdat er teveel zout op de patat zat die avond. Sommige mensen hebben gewoon een gekke kronkel in de kop.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je kunt niet uitsluiten dat dit mss een rol heeft gespeeld toen hij besloot om zijn kinderen te doden.
O oké.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow? Dus de gevonden lichamen zijn 100% zeker de kinderen en 100% zeker door de vader vermoord?
Ook nog speculatie he, ondanks dat het er wel naar uit ziet.
Naar R&P ermee.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:08 schreef Strani het volgende:
Omdat het onderzoek nog bezig is. Het is nog niet zeker. Dus moeder kan niet meer gehoord hebben dan dat het waarschijnlijk zo is.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hoezo moet het geheim blijven dan? Als de politie het aan de moeder heeft verteld dan staat het de moeder toch vrij om het publiekelijk te maken?
Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef S95Sedan het volgende:
Laat ze eerst maar eens fatsoenlijk onderzoek doen.
Tevens is het nergens zeker door wie het is gebeurd dus bij voorkeur de vader daar de schuld van geven is ook wat makkelijk.
Is goed.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen heel gemeen zijn tegen hun ex-man. Ervoor zorgen dat ie z'n bloedeigen kinderen niet meer mag/kan zien. Wellicht heeft ze idd zijn leven verziekt en is hij daarom tot deze daad gekomen, puur om haar te straffen.
Dat bedoel ik dus: Ik zeg dat het niet in dít topic thuishoort. De discussie an sich is een ander verhaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
We weten niet of dat het geval was bij de vader, dus hou er over op.
Er wordt nu gedaan hier alsof de vader vals werd beschuldigd van mishandeling, en dat weten we niet.
Hoe triest ben je dan als je ernaartoe gaat, dan spoor je ook niet. Wat een volk, man manquote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef GurbbNL het volgende:
Nederlanders en nieuwsgierigheid...twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:25:08Dringend verzoek aan burgers om niet naar Cothen te komen. Politie zet het gebied af voor onderzoek. reageer retweet
Gooi gewoon Twitter en Fok! aan en je blijft ook op de hoogte van het nieuws....
alleen zou dat binnenkort wel veranderd worden, en nu zijn de kinderen dood. Niet heel gek natuurlijk dat mensen daar een verband zienquote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was bij deze vader niet het geval. Die had al 5 jaar een 50/50 co-ouderschap.
Daarom. Media bieden zgn. een live feed aan, maar er gebeurt helemaal niks. Tijd om zelf het heft in handen te nemen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd wil wel wat foto's en zo zien je leest of ziet nauwelijks iets in de krant hier. AD staat al uren dezelfde foto.
Ja. Kom je uit de buurt? Odijk toevallig?quote:
Daar ga je waarschijnlijk niet veel meer van horen (het achtergrondverhaal), aangezien al die media-aandacht voornamelijk om de vermissing ging. De rest van het verhaal is privé, lijkt mequote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
het is geen reden maar vaak bij dat soort "niet helder" denkende mannen , maar ook vrouwen zijn vaak dan toch met de mening van: ik de kinderen niet jij de kinderen ook niet.
en wat heeft die man te verliezen zijn zelfmoord stond al vast , dus het gevang hoeft hij niet in en wordt zeker ook niet in Nederland van het kastje naar de muur gestuurd
Want dat zal daarvoor al gebeurd zijn ...
maar ik wacht wel af wat het onder zoek nu gaat opleveren nu ze waarschijnlijk de kinderen hebben.
En daar blijvenquote:
Momenteel in werkhovenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:11 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Daarom. Media bieden zgn. een live feed aan, maar er gebeurt helemaal niks. Tijd om zelf het heft in handen te nemen.
[..]
Ja. Kom je uit de buurt? Odijk toevallig?
Echt zum kotzenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:11 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Daarom. Media bieden zgn. een live feed aan, maar er gebeurt helemaal niks. Tijd om zelf het heft in handen te nemen.
Ik heb niet alles meegekregen hoor, maar heeft die vader zelfmoord gepleegd? Of is hij vermoord?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow? Dus de gevonden lichamen zijn 100% zeker de kinderen en 100% zeker door de vader vermoord?
Ook nog speculatie he, ondanks dat het er wel naar uit ziet.
Als ik een mooie brand zag ging ik ook wel kijken hoe de brandweer naar binnen gingquote:Op zondag 19 mei 2013 19:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe triest ben je dan als je ernaartoe gaat, dan spoor je ook niet. Wat een volk, man man
tis mooi voor jou dat jouw leven over rozen gaat maar dat geldt niet voor iedereen. Onthoud je dan ook van een oordeel, iig voor je het volledige verhaal kent. Dit alles laat natuurlijk onverlet dat de jongetjes de ware slachtoffers zijn in dit geval.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Wait a minute, de vrouw heeft mogelijk het leven van de man verziekt?
Nee hoor. Vaak zijn er ook geldproblemen, of zijn de ouders helemaal niet gescheiden of dat er sprake was van huwelijksproblemen als een van de ouders de kinderen doodt.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
het is geen reden maar vaak bij dat soort "niet helder" denkende mannen , maar ook vrouwen zijn vaak dan toch met de mening van: ik de kinderen niet jij de kinderen ook niet.
en wat heeft die man te verliezen zijn zelfmoord stond al vast , dus het gevang hoeft hij niet in en wordt zeker ook niet in Nederland van het kastje naar de muur gestuurd
maar ik wacht wel af wat het onder zoek nu gaat opleveren nu ze waarschijnlijk de kinderen hebben.
Gewoon niet dit soort dingen zeggen, ik vind het niet leuk en het is onaardig en niet leuk want je weet niets, enzovoort.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar deze vader had na de scheiding geen achtergestelde positie.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:10 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
alleen zou dat binnenkort wel veranderd worden, en nu zijn de kinderen dood. Niet heel gek natuurlijk dat mensen daar een verband zien
Ja? Ontkent iemand dat? Er wordt alleen keer op keer stellig geclaimed dat die vrouw niet zijn leven verziekt kan hebben. Waar die gedachtegang vandaan komt ontgaat me. Waarbij het natuurlijk wel van de zotte is dat hij vervolgens zijn kinderen om zeep helpt.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:06 schreef moeke1 het volgende:
[..]
En wat heeft hij dan nu gedaan? De vrouw haar leven terug verziekt en dat van zijn kinderen.
Niets rechtvaardigt dit imho...quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen heel gemeen zijn tegen hun ex-man. Ervoor zorgen dat ie z'n bloedeigen kinderen niet meer mag/kan zien. Wellicht heeft ze idd zijn leven verziekt en is hij daarom tot deze daad gekomen, puur om haar te straffen.
Damn, lees de Op.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb niet alles meegekregen hoor, maar heeft die vader zelfmoord gepleegd? Of is hij vermoord?
Vermoedelijke doodsoorzaak wordt vastgesteld en daarna onderzoek gesloten of er moet nog iets vreemds boven water komen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar ga je waarschijnlijk niet veel meer van horen (het achtergrondverhaal), aangezien al die media-aandacht voornamelijk om de vermissing ging. De rest van het verhaal is privé, lijkt me
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb niet alles meegekregen hoor, maar heeft die vader zelfmoord gepleegd? Of is hij vermoord?
Ik verbaas mij echt over sommige menson. Dit is echt weer zo'n 'oohhhhhhhhquote:Op zondag 19 mei 2013 19:11 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
tis mooi voor jou dat jouw leven over rozen gaat maar dat geldt niet voor iedereen. Onthoud je dan ook van een oordeel, iig voor je het volledige verhaal kent. Dit alles laat natuurlijk onverlet dat de jongetjes de ware slachtoffers zijn in dit geval.
Wel lekker dichtbijquote:
Ik blijf gewoon op gepaste afstand. Beter dan hier vol spanning op een toetsenbordje typen en helemaal 'betrokken' en 'medelevend' zijn, BAHquote:
Eensch!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja? Ontkent iemand dat? Er wordt alleen keer op keer stellig geclaimed dat die vrouw niet zijn leven verziekt kan hebben. Waar die gedachtegang vandaan komt ontgaat me. Waarbij het natuurlijk wel van de zotte is dat hij vervolgens zijn kinderen om zeep helpt.
Hoe dan ook, enkele topics terug heb ik al gezegd dat het er naar uitziet dat ze BEIDE de kinderen als wraakmiddel hebben ingezet. Op hun eigen wijze. Daarbij is zijn methode overduidelijk niet gezond geweest voor die kinderen () maar je mag wel degelijk je vraagtekens zetten bij ELKE scheiding waarbij getracht wordt de kinderen de andere partner te onthouden.
Hij had ze misschien wel verdoofd ofzo of pilletjes gegeven.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef Elan het volgende:
Stel je de laatst minuten van die jongens hun leven eens voor brrrrr
Als je werkelijk gaat zou ik via de brug naar schalkwijk gaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:13 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Wel lekker dichtbij
[..]
Ik blijf gewoon op gepaste afstand. Beter dan hier vol spanning op een toetsenbordje typen en helemaal 'betrokken' en 'medelevend' zijn, BAH
Je buurman?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vermoedelijke doodsoorzaak wordt vastgesteld en daarna onderzoek gesloten of er moet nog iets vreemds boven water komen.
uhhhm Pellé-chick dit valt me beetje tegen van je! Hij heeft zelfmoord gepleegd en sinds ze hem vonden zijn ze op zoek naar die kinderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op welke manier zou die moeder de kids ingezet hebben als wraakmiddel dan in deze situatie?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? Ontkent iemand dat? Er wordt alleen keer op keer stellig geclaimed dat die vrouw niet zijn leven verziekt kan hebben. Waar die gedachtegang vandaan komt ontgaat me. Waarbij het natuurlijk wel van de zotte is dat hij vervolgens zijn kinderen om zeep helpt.
Hoe dan ook, enkele topics terug heb ik al gezegd dat het er naar uitziet dat ze BEIDE de kinderen als wraakmiddel hebben ingezet. Op hun eigen wijze. Daarbij is zijn methode overduidelijk niet gezond geweest voor die kinderen () maar je mag wel degelijk je vraagtekens zetten bij ELKE scheiding waarbij getracht wordt de kinderen de andere partner te onthouden.
Is dit serieus?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:12 schreef Strani het volgende:
Als Lindstrøm echt naar Cothen gaat, moet Yvonne ook die kant op zodat ze hem een Cothen-ban kan geven. Ik neem aan dat ze daar de juiste rechten voor heeft.
Wat wil je doen dan? Tweeten dat er weer een nieuwe auto met mensen erin komt aangereden?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:13 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Wel lekker dichtbij
[..]
Ik blijf gewoon op gepaste afstand. Beter dan hier vol spanning op een toetsenbordje typen en helemaal 'betrokken' en 'medelevend' zijn, BAH
Nog nergens gezien.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
twitter:zoekmee twitterde op zondag 19-05-2013 om 19:08:06@Captn_Caveman klopt maar er schijnen nog 2 broertjes vermist te zijn sinds 1 mei uit Zoetermeer vandaar reageer retweet
De politie zegt niet voor niets dat ze niet willen dat burgers die kant op gaanquote:Op zondag 19 mei 2013 19:13 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Wel lekker dichtbij
[..]
We verwachten wel dat je ons op de hoogte houdtquote:Op zondag 19 mei 2013 19:13 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Wel lekker dichtbij
[..]
Ah gevondenquote:
Ik ben het met je eens hoor. Waar twee vechten zijn vaak twee schuld.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
twitter:Marsmelloow twitterde op zondag 19-05-2013 om 19:06:18Het NOS #Jeugdjournaal meldt dat de vondst van de lichamen in #Cothen om de twee broers gaat. Dat heeft een contact van de familie gemeld. reageer retweet
Je weet wel dat er 2 jongetjes vermist zijn/waren?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die vraag was oerstom het staat letterlijk in de openingspost en is tot in den treuren op het nieuws geweest. Als je zoiets niet weet heb je je totaal niet verdiept in de zaak.quote:
Weet niet of de dijk al afgesloten is.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je werkelijk gaat zou ik via de brug naar schalkwijk gaan.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef Infection het volgende:
twitter:Marsmelloow twitterde op zondag 19-05-2013 om 19:06:18Het NOS #Jeugdjournaal meldt dat de vondst van de lichamen in #Cothen om de twee broers gaat. Dat heeft een contact van de familie gemeld. reageer retweet
Webmaster is dagje vrij.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:14 schreef Fer het volgende:
Niks te zien op de site van Jeugdjournaal, wat een onzin dus.
he bah....quote:Op zondag 19 mei 2013 19:14 schreef moeke1 het volgende:
twitter:zoekmee twitterde op zondag 19-05-2013 om 19:08:06@Captn_Caveman klopt maar er schijnen nog 2 broertjes vermist te zijn sinds 1 mei uit Zoetermeer vandaar reageer retweet
Er is verder ook niks feitelijks bewezen, alles is gebaseerd op 'speculatie'quote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ah gevonden
In de ochtend van 7 mei is de vader van de jongens dood aangetroffen in het recreatiegebied het Doornse Gat. Hij pleegde zelfmoord.
Kan toch zijn dat hij vermoord is? Ik zie nergens in de OP staan, dat er bewijs is van zelfmoord. Of lees ik daar ook overheen?
Dat hoop ik .quote:Op zondag 19 mei 2013 19:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hij had ze misschien wel verdoofd ofzo of pilletjes gegeven.
Lijkt me niet dat de brug zelf afgesloten is. en vanaf daar zul je ook wat kunnen zien.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Weet niet of de dijk al afgesloten is.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhhhm Pellé-chick dit valt me beetje tegen van je! Hij heeft zelfmoord gepleegd en sinds ze hem vonden zijn ze op zoek naar die kinderen.
Zou goed kunnen dat een familielid is gekomen om ze te identificeren.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef Infection het volgende:
ntwitter:zoekmee twitterde op zondag 19-05-2013 om 19:08:06@Captn_Caveman klopt maar er schijnen nog 2 broertjes vermist te zijn sinds 1 mei uit Zoetermeer vandaar reageer retweet
Hup terug je zolder op jij en gewoon braaf naar Oom agent luisteren.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:13 schreef Lindstrøm. het volgende:
Kan ze het toch wel vragen?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vraag was oerstom het staat letterlijk in de openingspost en is tot in den treuren op het nieuws geweest. Als je zoiets niet weet heb je je totaal niet verdiept in de zaak.
Lees anders ff de vorige 57 topics doorquote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ah gevonden
In de ochtend van 7 mei is de vader van de jongens dood aangetroffen in het recreatiegebied het Doornse Gat. Hij pleegde zelfmoord.
Kan toch zijn dat hij vermoord is? Ik zie nergens in de OP staan, dat er bewijs is van zelfmoord. Of lees ik daar ook overheen?
Hoe weet jij dit?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
beide ouders zijn net zo schuldig aan dit hele drama.
ja dat welquote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet wel dat er 2 jongetjes vermist zijn/waren?
moet dat dan? Ik ken ze nietquote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vraag was oerstom het staat letterlijk in de openingspost en is tot in den treuren op het nieuws geweest. Als je zoiets niet weet heb je je totaal niet verdiept in de zaak.
Er was toen in het nieuws gekomen dat zijn SCHOONVADER hem meerder malen voor mishandeling had aangegeven hetgeen herhaaldelijk als niet gegrond was verklaard/bevonden.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Op welke manier zou die moeder de kids ingezet hebben als wraakmiddel dan in deze situatie?
Verder wel eens met je post trouwens.
Joh?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef Infection het volgende:
kijk dat bedoel ikquote:Op zondag 19 mei 2013 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is verder ook niks feitelijks bewezen, alles is gebaseerd op 'speculatie'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |