O oké.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow? Dus de gevonden lichamen zijn 100% zeker de kinderen en 100% zeker door de vader vermoord?
Ook nog speculatie he, ondanks dat het er wel naar uit ziet.
Naar R&P ermee.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:08 schreef Strani het volgende:
Die hele discussie over dat vaders minder rechten hebben is heel terecht, maar een apart topic lijkt me een stuk handiger voor die kwestie.
Omdat het onderzoek nog bezig is. Het is nog niet zeker. Dus moeder kan niet meer gehoord hebben dan dat het waarschijnlijk zo is.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hoezo moet het geheim blijven dan? Als de politie het aan de moeder heeft verteld dan staat het de moeder toch vrij om het publiekelijk te maken?
Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef S95Sedan het volgende:
Laat ze eerst maar eens fatsoenlijk onderzoek doen.
Tevens is het nergens zeker door wie het is gebeurd dus bij voorkeur de vader daar de schuld van geven is ook wat makkelijk.
Is goed.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen heel gemeen zijn tegen hun ex-man. Ervoor zorgen dat ie z'n bloedeigen kinderen niet meer mag/kan zien. Wellicht heeft ze idd zijn leven verziekt en is hij daarom tot deze daad gekomen, puur om haar te straffen.
Dat bedoel ik dus: Ik zeg dat het niet in dít topic thuishoort. De discussie an sich is een ander verhaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
We weten niet of dat het geval was bij de vader, dus hou er over op.
Er wordt nu gedaan hier alsof de vader vals werd beschuldigd van mishandeling, en dat weten we niet.
Hoe triest ben je dan als je ernaartoe gaat, dan spoor je ook niet. Wat een volk, man manquote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef GurbbNL het volgende:
Nederlanders en nieuwsgierigheid...twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:25:08Dringend verzoek aan burgers om niet naar Cothen te komen. Politie zet het gebied af voor onderzoek. reageer retweet
Gooi gewoon Twitter en Fok! aan en je blijft ook op de hoogte van het nieuws....
alleen zou dat binnenkort wel veranderd worden, en nu zijn de kinderen dood. Niet heel gek natuurlijk dat mensen daar een verband zienquote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was bij deze vader niet het geval. Die had al 5 jaar een 50/50 co-ouderschap.
Daarom. Media bieden zgn. een live feed aan, maar er gebeurt helemaal niks. Tijd om zelf het heft in handen te nemen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd wil wel wat foto's en zo zien je leest of ziet nauwelijks iets in de krant hier. AD staat al uren dezelfde foto.
Ja. Kom je uit de buurt? Odijk toevallig?quote:
Daar ga je waarschijnlijk niet veel meer van horen (het achtergrondverhaal), aangezien al die media-aandacht voornamelijk om de vermissing ging. De rest van het verhaal is privé, lijkt mequote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
het is geen reden maar vaak bij dat soort "niet helder" denkende mannen , maar ook vrouwen zijn vaak dan toch met de mening van: ik de kinderen niet jij de kinderen ook niet.
en wat heeft die man te verliezen zijn zelfmoord stond al vast , dus het gevang hoeft hij niet in en wordt zeker ook niet in Nederland van het kastje naar de muur gestuurd
Want dat zal daarvoor al gebeurd zijn ...
maar ik wacht wel af wat het onder zoek nu gaat opleveren nu ze waarschijnlijk de kinderen hebben.
En daar blijvenquote:
Momenteel in werkhovenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:11 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Daarom. Media bieden zgn. een live feed aan, maar er gebeurt helemaal niks. Tijd om zelf het heft in handen te nemen.
[..]
Ja. Kom je uit de buurt? Odijk toevallig?
Echt zum kotzenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:11 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Daarom. Media bieden zgn. een live feed aan, maar er gebeurt helemaal niks. Tijd om zelf het heft in handen te nemen.
Ik heb niet alles meegekregen hoor, maar heeft die vader zelfmoord gepleegd? Of is hij vermoord?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow? Dus de gevonden lichamen zijn 100% zeker de kinderen en 100% zeker door de vader vermoord?
Ook nog speculatie he, ondanks dat het er wel naar uit ziet.
Als ik een mooie brand zag ging ik ook wel kijken hoe de brandweer naar binnen gingquote:Op zondag 19 mei 2013 19:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe triest ben je dan als je ernaartoe gaat, dan spoor je ook niet. Wat een volk, man man
tis mooi voor jou dat jouw leven over rozen gaat maar dat geldt niet voor iedereen. Onthoud je dan ook van een oordeel, iig voor je het volledige verhaal kent. Dit alles laat natuurlijk onverlet dat de jongetjes de ware slachtoffers zijn in dit geval.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Wait a minute, de vrouw heeft mogelijk het leven van de man verziekt?
Nee hoor. Vaak zijn er ook geldproblemen, of zijn de ouders helemaal niet gescheiden of dat er sprake was van huwelijksproblemen als een van de ouders de kinderen doodt.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
het is geen reden maar vaak bij dat soort "niet helder" denkende mannen , maar ook vrouwen zijn vaak dan toch met de mening van: ik de kinderen niet jij de kinderen ook niet.
en wat heeft die man te verliezen zijn zelfmoord stond al vast , dus het gevang hoeft hij niet in en wordt zeker ook niet in Nederland van het kastje naar de muur gestuurd
maar ik wacht wel af wat het onder zoek nu gaat opleveren nu ze waarschijnlijk de kinderen hebben.
Gewoon niet dit soort dingen zeggen, ik vind het niet leuk en het is onaardig en niet leuk want je weet niets, enzovoort.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar deze vader had na de scheiding geen achtergestelde positie.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:10 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
alleen zou dat binnenkort wel veranderd worden, en nu zijn de kinderen dood. Niet heel gek natuurlijk dat mensen daar een verband zien
Ja? Ontkent iemand dat? Er wordt alleen keer op keer stellig geclaimed dat die vrouw niet zijn leven verziekt kan hebben. Waar die gedachtegang vandaan komt ontgaat me. Waarbij het natuurlijk wel van de zotte is dat hij vervolgens zijn kinderen om zeep helpt.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:06 schreef moeke1 het volgende:
[..]
En wat heeft hij dan nu gedaan? De vrouw haar leven terug verziekt en dat van zijn kinderen.
Niets rechtvaardigt dit imho...quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen heel gemeen zijn tegen hun ex-man. Ervoor zorgen dat ie z'n bloedeigen kinderen niet meer mag/kan zien. Wellicht heeft ze idd zijn leven verziekt en is hij daarom tot deze daad gekomen, puur om haar te straffen.
Damn, lees de Op.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb niet alles meegekregen hoor, maar heeft die vader zelfmoord gepleegd? Of is hij vermoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |