Ik ben het met je eens hoor. Waar twee vechten zijn vaak twee schuld.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? Ontkent iemand dat? Er wordt alleen keer op keer stellig geclaimed dat die vrouw niet zijn leven verziekt kan hebben. Waar die gedachtegang vandaan komt ontgaat me. Waarbij het natuurlijk wel van de zotte is dat hij vervolgens zijn kinderen om zeep helpt.
Hoe dan ook, enkele topics terug heb ik al gezegd dat het er naar uitziet dat ze BEIDE de kinderen als wraakmiddel hebben ingezet. Op hun eigen wijze. Daarbij is zijn methode overduidelijk niet gezond geweest voor die kinderen () maar je mag wel degelijk je vraagtekens zetten bij ELKE scheiding waarbij getracht wordt de kinderen de andere partner te onthouden.
twitter:Marsmelloow twitterde op zondag 19-05-2013 om 19:06:18Het NOS #Jeugdjournaal meldt dat de vondst van de lichamen in #Cothen om de twee broers gaat. Dat heeft een contact van de familie gemeld. reageer retweet
Je weet wel dat er 2 jongetjes vermist zijn/waren?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb niet alles meegekregen hoor, maar heeft die vader zelfmoord gepleegd? Of is hij vermoord?
Die vraag was oerstom het staat letterlijk in de openingspost en is tot in den treuren op het nieuws geweest. Als je zoiets niet weet heb je je totaal niet verdiept in de zaak.quote:
Weet niet of de dijk al afgesloten is.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je werkelijk gaat zou ik via de brug naar schalkwijk gaan.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef Infection het volgende:
twitter:Marsmelloow twitterde op zondag 19-05-2013 om 19:06:18Het NOS #Jeugdjournaal meldt dat de vondst van de lichamen in #Cothen om de twee broers gaat. Dat heeft een contact van de familie gemeld. reageer retweet
Webmaster is dagje vrij.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:14 schreef Fer het volgende:
Niks te zien op de site van Jeugdjournaal, wat een onzin dus.
he bah....quote:Op zondag 19 mei 2013 19:14 schreef moeke1 het volgende:
twitter:zoekmee twitterde op zondag 19-05-2013 om 19:08:06@Captn_Caveman klopt maar er schijnen nog 2 broertjes vermist te zijn sinds 1 mei uit Zoetermeer vandaar reageer retweet
Er is verder ook niks feitelijks bewezen, alles is gebaseerd op 'speculatie'quote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ah gevonden
In de ochtend van 7 mei is de vader van de jongens dood aangetroffen in het recreatiegebied het Doornse Gat. Hij pleegde zelfmoord.
Kan toch zijn dat hij vermoord is? Ik zie nergens in de OP staan, dat er bewijs is van zelfmoord. Of lees ik daar ook overheen?
Dat hoop ik .quote:Op zondag 19 mei 2013 19:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hij had ze misschien wel verdoofd ofzo of pilletjes gegeven.
Lijkt me niet dat de brug zelf afgesloten is. en vanaf daar zul je ook wat kunnen zien.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Weet niet of de dijk al afgesloten is.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhhhm Pellé-chick dit valt me beetje tegen van je! Hij heeft zelfmoord gepleegd en sinds ze hem vonden zijn ze op zoek naar die kinderen.
Zou goed kunnen dat een familielid is gekomen om ze te identificeren.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef Infection het volgende:
ntwitter:zoekmee twitterde op zondag 19-05-2013 om 19:08:06@Captn_Caveman klopt maar er schijnen nog 2 broertjes vermist te zijn sinds 1 mei uit Zoetermeer vandaar reageer retweet
Hup terug je zolder op jij en gewoon braaf naar Oom agent luisteren.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:13 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik blijf gewoon op gepaste afstand. Beter dan hier vol spanning op een toetsenbordje typen en helemaal 'betrokken' en 'medelevend' zijn, BAH
Kan ze het toch wel vragen?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vraag was oerstom het staat letterlijk in de openingspost en is tot in den treuren op het nieuws geweest. Als je zoiets niet weet heb je je totaal niet verdiept in de zaak.
Lees anders ff de vorige 57 topics doorquote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ah gevonden
In de ochtend van 7 mei is de vader van de jongens dood aangetroffen in het recreatiegebied het Doornse Gat. Hij pleegde zelfmoord.
Kan toch zijn dat hij vermoord is? Ik zie nergens in de OP staan, dat er bewijs is van zelfmoord. Of lees ik daar ook overheen?
Hoe weet jij dit?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
beide ouders zijn net zo schuldig aan dit hele drama.
ja dat welquote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet wel dat er 2 jongetjes vermist zijn/waren?
twitter:zoekmee twitterde op zondag 19-05-2013 om 19:08:06@Captn_Caveman klopt maar er schijnen nog 2 broertjes vermist te zijn sinds 1 mei uit Zoetermeer vandaar reageer retweet
moet dat dan? Ik ken ze nietquote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vraag was oerstom het staat letterlijk in de openingspost en is tot in den treuren op het nieuws geweest. Als je zoiets niet weet heb je je totaal niet verdiept in de zaak.
Er was toen in het nieuws gekomen dat zijn SCHOONVADER hem meerder malen voor mishandeling had aangegeven hetgeen herhaaldelijk als niet gegrond was verklaard/bevonden.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Op welke manier zou die moeder de kids ingezet hebben als wraakmiddel dan in deze situatie?
Verder wel eens met je post trouwens.
Joh?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef Infection het volgende:
kijk dat bedoel ikquote:Op zondag 19 mei 2013 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is verder ook niks feitelijks bewezen, alles is gebaseerd op 'speculatie'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |