Ik ook niet maar dat is het meeste niet dat ik zie op TV.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar te zeggen. Het is gewoon grappig, ik zeg niet dat het hoogstaand is of dat Rob geweldig is.
Ach Corrie vermaakt zich er wel mee, al boontjes doppend met de voetjes in sodawater op de camping voor de straaltelevisie.quote:
Nederland houdt gewoon van leedvermaak, anders waren die kanslozen ook niet op TV, en waren idioten als de Stoopjes en Rinus ook niet daadwerkelijk populair.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:16 schreef OProg het volgende:
Het is trouwens wel erg is het een bepaalde grens over gaat. Dat de 'b-sterren' in kwestie te veel bezig zijn met pogingen grappig te zijn. Alles van Oh Oh Cherso bijvoorbeeld.
Nee want dan laten ze hem gewoon niet binnen he? En ik zou trots zijn als mijn restaurant zijn sticker kreegquote:Op zondag 19 mei 2013 19:16 schreef Specularium het volgende:
Is Rob weleens in elkaar geslagen omdat iemand die gare sticker op de deur niet wilde?
Welk restaurant?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want dan laten ze hem gewoon niet binnen he? En ik zou trots zijn als mijn restaurant zijn sticker kreeg
Uh ik haat camperen, boontjes en mijn voeten hebben geen soda nodigquote:Op zondag 19 mei 2013 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach Corrie vermaakt zich er wel mee, al boontjes doppend met de voetjes in sodawater op de camping voor de straaltelevisie.
Ik zou gewoon hem pas binnenlaten nadat ik alles overhoop getrokken had, zodat hij in ieder geval die grafsticker niet op m'n mooie etalage zou pleuren.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want dan laten ze hem gewoon niet binnen he? En ik zou trots zijn als mijn restaurant zijn sticker kreeg
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik haat camperen, boontjes en mijn voeten hebben geen soda nodig
SBI code bordelen?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken he? Corrie's snacks voor de lekkere treks!
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest even denken wat bordelen wasik las het als een werkwoord, borde len.
Ik vind alles prima, maar dan moet je wel Eurokok Martin aannemen als chef.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
Oh god ze hebben weer wat nieuws verzonnen hoor ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |