Mja maar volgens mij is het nu pleite, het hele Drienerlo stationsplein wordt aangepast.quote:
Het lijkt Zwijndrecht wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
Sowieso staat half Enschede in de steigers of bouwput.
Ja de bouwsector moet niet zeuren.quote:
Hier wel. Hier zijn ze aan vanalles begonnen. Afgegraven, gesloopt, gekapt en noem maar op en toen was het geld op.quote:
Ja die braakliggende terreinen zien er altijd wel wat treurig uit inderdaad, maar goed dat hadden we in Enschede ook wel een tijd terug, maar daar kieperden ze dan gewoon een lading wit zand overheen en een houtje-toutje zwembad erin graven en een bar erbij en je hebt een poolbar voor in de zomer.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Hier wel. Hier zijn ze aan vanalles begonnen. Afgegraven, gesloopt, gekapt en noem maar op en toen was het geld op.
Langs de rivier ligt een stuk al 5 jaar braak wat een boulevard met wonen, horeca, theater en weet ik het allemaal had moeten worden. Her en der zijn er stukjes te vinden waar ooit sloop plaats vond om nooit meer wat neer te zetten waardoor er 5 meter hoog onkruid groeit met een metalen hek eromheen. Dat varieert van groot tot klein.
Ondertussen hebben ze wel het plein bij het station de afgelopen jaren al drie keer helemaal overhoop gesmeten omdat het anders moest en nu zijn ze de dijk weer aan het wijzigen met fietspaden, andere voorrangsituatie's en weet ik het wat alles.
Maar, zelfs na melding, binnen een maand een lantaarnpaal fixen ho maar.
Dat denk ik nou ook over RTL Boulevard, en alles van Rob Geus.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
Paragnosten... dat ze dat soort gasten zendtijd geven begrijp ik niet
Voor dat stuk langs het water is dat ook al geopperd. Dat is een behoorlijke oppervlakte.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja die braakliggende terreinen zien er altijd wel wat treurig uit inderdaad, maar goed dat hadden we in Enschede ook wel een tijd terug, maar daar kieperden ze dan gewoon een lading wit zand overheen en een houtje-toutje zwembad erin graven en een bar erbij en je hebt een poolbar voor in de zomer.
Volgens mij was het bij ons ook een ondernemersinitiatief, beetje leuk eruit laten zien, zwembad erin, barretje erbij, in ruil voor het mogen exploiteren ervan tijdens de zomer.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Voor dat stuk langs het water is dat ook al geopperd. Dat is een behoorlijke oppervlakte.
De boulevard ervoor is half af. Tegel dat dan tenminste naar paar meter breed en leg er desnoods gras voor de komende jaren maar dat zit er dus ook niet in want er is geen geld.
Ik zapte naar RTL en zag daar die Peter vd Hurk zitten...quote:Op zondag 19 mei 2013 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat denk ik nou ook over RTL Boulevard, en alles van Rob Geus.
Ja goede dingen vind ik dat wel, sowieso is Enschede eigenlijk steeds meer bezig met het "entertainen" van de inwoners, vind ik wel goed beleid. Er is nu veel meer te beleven, de stad is veel levendiger, en je merkt gewoon dat het meer publiek trekt, en ondernemers ook profiteren.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
Hier in Amsterdam heb je dat bij IJburg waar werd en wordt gebouwd. Elk jaar verschoof het strandje met bijbehorende strandtent een beetje, naarmate de bouw vorderde. Leuke plek in de zomer. Aan de ene kant het IJsselmeer, maar als je je omdraaide zag je de bouwkranen.
Het zou tijdelijk zijn, maar inmiddels bestaat het al weer tien jaar.
En bovendien geen zak aan.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar dat is wellicht voor jouw tijd.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
En niet haten op Rob Geus, die is gewoon grappig man.
De enige passende reactie.quote:
Kansloos kan ook grappig zijn man. Red mijn Vakantie is leuk. Vooral als hij Engels gaat pratenquote:
quote:
Prima hoor. Ik vind namelijk dat er niks mis is met dit soort leedvermaak en lachen om Rob zijn beperkingen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal ik even opnoemen naar welke programma's jij kijkt die daarop ook van toepassing zijn?
Vergeleken bij Rob is Peterrr een native speaker.quote:
Als Peter een native speaker is dan "eat I my shoes up".quote:Op zondag 19 mei 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Vergeleken bij Rob is Peterrr een native speaker.
Dat bedoel ik maar te zeggen. Het is gewoon grappig, ik zeg niet dat het hoogstaand is of dat Rob geweldig is.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Prima hoor. Ik vind namelijk dat er niks mis is met dit soort leedvermaak en lachen om Rob zijn beperkingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |