Oh ik ook hoor, het is ook een verzameling wat zich opbouwt over de jaren heen, ik onderhoud alles ook wel redelijk. Behalve dan all-stars, die mogen wel verrot zijn voor het uitgaan etc.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Het interesseert me gewoon niet zo. Af en toe koop ik een paar als het echt nodig is, verder ben ik netjes op mijn schoenen, het is niet zo dat ik met afgetrapte zooi rondloop hoor.
quote:
Niks moet. Vind het nu al niet meer leuk.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vind dat we deze gewoon in de reeks moeten houden en aanpassen in de loop der tijd.
Wij staan open voor suggesties voor aanpassingenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Niks moet. Vind het nu al niet meer leuk.
Volgooien met shirtloze mannen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wij staan open voor suggesties voor aanpassingen
Wel wat oudere mannen dan graag.quote:
Geer&Goor eruit en jij hebt recht op 2 shirtloze mannen.quote:
1 Clint Eastwood voor jou.quote:
Ik zie ze nog niet in de OP. En een shirtloos plus wijf als vervanging van de huidige is geen optiequote:Op zondag 19 mei 2013 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
En shirtloze vrouwen voor de liefhebbers, oh wacht...
Er is genoeg ruimte tussen wat jij post en Clint Eastwoord.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
1 Clint Eastwood voor jou.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij was vroeger aantrekkelijker ja.
[ afbeelding ]
Channing dan maar?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:34 schreef hexje het volgende:
[..]
Er is genoeg ruimte tussen wat jij post en Clint Eastwoord.
Gay.quote:
Ah, gelukkig kijk jij dan nog wel naar Nederlandse tvquote:
Ja op TRT gaat moeilijk met al die verongelijkte snorremansen met hun kinderachtige boycott.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig kijk jij dan nog wel naar Nederlandse tv
Deze kan wel topless in de OP.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mooie vrouw dan maar:
[ afbeelding ]
Ik heb het gewoon met mijn vrienden gezien. En ik kijk vrijwel uitsluitend NL tv.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig kijk jij dan nog wel naar Nederlandse tv
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon met mijn vrienden gezien. En ik kijk vrijwel uitsluitend NL tv.
Behalve als er een relletje is met Turkije.
Sp3c disapproves, not enough tetten.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mooie vrouw dan maar:
[ afbeelding ]
Dus eigenlijk kijk je constant naar Turkse tv?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon met mijn vrienden gezien. En ik kijk vrijwel uitsluitend NL tv.
Behalve als er een relletje is met Turkije.
Wat doe jequote:Op zondag 19 mei 2013 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
1 Clint Eastwood voor jou.
[ afbeelding ]
Ja dat slaat wel nergens op.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja op TRT gaat moeilijk met al die verongelijkte snorremansen met hun kinderachtige boycott.
Boo-fucking-hoo Frankrijk & co. mogen direct door naar de finale, en er zoenen nog vrouwen ook!
Tussen NL en Turkije.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kijk je constant naar Turkse tv?
Het is weinig goede marketing voor hun EU-bid in ieder geval, dergelijke gedachtengang.quote:
quote:
TRT heeft wel gezegd dat zoenende vrouwen geen probleem is en dat ze het gewoon zouden uitzenden. Maar niemand gelooft ze.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is weinig goede marketing voor hun EU-bid in ieder geval, dergelijke gedachtengang.
Dan zouden ze aardig in de shit zijn gekomen met de laatste aanpassing van Zweden n.a.v. de rellen omtrent Finland in ieder geval, met die 2 zoenende mannen in het hommage.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
TRT heeft wel gezegd dat zoenende vrouwen geen probleem is en dat ze het gewoon zouden uitzenden. Maar niemand gelooft ze.
Nah dat valt mee. In de best bekeken Turkse series zijn gewoon personages die uit de kast komen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan zouden ze aardig in de shit zijn gekomen met de laatste aanpassing van Zweden n.a.v. de rellen omtrent Finland in ieder geval, met die 2 zoenende mannen in het hommage.
Heel Turkije op z'n kop, mooi mooi, ja zo'n goddeloos continent zijn we wel hier in 't Noorden.
quote:
Die strakke gestroomlijnde pakken hebben ook nadelen idd.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sp3c disapproves, not enough tetten.
Ja, of over al het andere opmerkelijke van het ESF.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:57 schreef De_Guidance het volgende:
Maar teveel politiek. Het moet over het zingen gaan toch?
Is dat niet enorm frustrerend dan zo'n regering? Kan me voorstellen dat de Turken dan echt zo'n facepalm moment hebben als de regering zeikt over die dingen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nah dat valt mee. In de best bekeken Turkse series zijn gewoon personages die uit de kast komen.
Er is ook een bedscene geweest.
Maar een conservatieve regering vindt dat allemaal niet zo fijn. Betekent niet dat het nieuw is of het land op zijn kop staat. Ze kijken daar ook gewoon al die Amerikaanse series en films.
Alcohol is Free!quote:Op zondag 19 mei 2013 16:57 schreef De_Guidance het volgende:
Maar teveel politiek. Het moet over het zingen gaan toch?
Er zijn recentelijk ook demonstraties tegen de regering geweest in Turkije. Ook op fok! zijn er meer tegengeluiden onder Turken dan voorheen. Heeft beide niets met het ESF en TRT te maken, maar het is wel opmerkelijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is dat niet enorm frustrerend dan zo'n regering? Kan me voorstellen dat de Turken dan echt zo'n facepalm moment hebben als de regering zeikt over die dingen.
Het is dan ook gewoon te merken, ook voor ons non-Turken, dat dat land een steeds vreemdere koers vaart. Om nog maar te zwijgen over hoe Erdogan politieke tegengeluiden aanpakt, steeds meer ageert tegen het Westen en Israel, de legertop gewoon uit de weg vaagt zonder proces of reden, etc. etc.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn recentelijk ook demonstraties tegen de regering geweest in Turkije. Ook op fok! zijn er meer tegengeluiden onder Turken dan voorheen. Heeft beide niets met het ESF en TRT te maken, maar het is wel opmerkelijk.
Ik heb er menig topic aan gewijdquote:Op zondag 19 mei 2013 17:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon te merken, ook voor ons non-Turken, dat dat land een steeds vreemdere koers vaart. Om nog maar te zwijgen over hoe Erdogan politieke tegengeluiden aanpakt, steeds meer ageert tegen het Westen en Israel, de legertop gewoon uit de weg vaagt zonder proces of reden, etc. etc.
En zijn opmerkingen dat democratie enkel een tijdelijk middel zijn tot een hoger doel.
De Turken moeten gewoon zorgen dat ze die mafkees kwijtraken, dan komt het wel weer goed. Want de Turkse bevolking an sich is helemaal niet zo. Maar goed, hoe langer Erdogan een vinger in de pap houdt en z'n gang kan gaan, hoe erger.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb er menig topic aan gewijd![]()
Erg inderdaad
Daarom ben ik ook blij dat meer Turken in gaan zien wat voor een persoon Erdogan eigenlijk is.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Turken moeten gewoon zorgen dat ze die mafkees kwijtraken, dan komt het wel weer goed. Want de Turkse bevolking an sich is helemaal niet zo. Maar goed, hoe langer Erdogan een vinger in de pap houdt en z'n gang kan gaan, hoe erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |