Oh ik ook hoor, het is ook een verzameling wat zich opbouwt over de jaren heen, ik onderhoud alles ook wel redelijk. Behalve dan all-stars, die mogen wel verrot zijn voor het uitgaan etc.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Het interesseert me gewoon niet zo. Af en toe koop ik een paar als het echt nodig is, verder ben ik netjes op mijn schoenen, het is niet zo dat ik met afgetrapte zooi rondloop hoor.
quote:
Niks moet. Vind het nu al niet meer leuk.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vind dat we deze gewoon in de reeks moeten houden en aanpassen in de loop der tijd.
Wij staan open voor suggesties voor aanpassingenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Niks moet. Vind het nu al niet meer leuk.
Volgooien met shirtloze mannen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wij staan open voor suggesties voor aanpassingen
Wel wat oudere mannen dan graag.quote:
Geer&Goor eruit en jij hebt recht op 2 shirtloze mannen.quote:
1 Clint Eastwood voor jou.quote:
Ik zie ze nog niet in de OP. En een shirtloos plus wijf als vervanging van de huidige is geen optiequote:Op zondag 19 mei 2013 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
En shirtloze vrouwen voor de liefhebbers, oh wacht...
Er is genoeg ruimte tussen wat jij post en Clint Eastwoord.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
1 Clint Eastwood voor jou.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij was vroeger aantrekkelijker ja.
[ afbeelding ]
Channing dan maar?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:34 schreef hexje het volgende:
[..]
Er is genoeg ruimte tussen wat jij post en Clint Eastwoord.
Gay.quote:
Ah, gelukkig kijk jij dan nog wel naar Nederlandse tvquote:
Ja op TRT gaat moeilijk met al die verongelijkte snorremansen met hun kinderachtige boycott.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig kijk jij dan nog wel naar Nederlandse tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |