SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Ohja, en dan nog even dit:
Uit totale act-of-randomness is het idee om te gaan discobowlen ontstaan. Kortom: Binnenkort in een bowlingbaan near you:
Radio 49 Discobowlen! We've got fun and games, we got everything you want honey, we know the names.
Maar dat is verder irrelevant. Wel relevant is dat we zoveel banen gaan huren als we kunnen vullen en als je écht niet kan bowlen ben je van harte welkom om jezelf bij Kally & consorten aan de bar zo erg te laten bezatten dat je aan het eind van de avond soepeler rolt dan de bowlingballen.
Wil je mee? Top! Stem dan hieronder als eerste waar we heen gaan!
Wanneer?
Poll: Wanneer gaan we chillen
• weekend van 1 juni
• weekend van 8 juni
• weekend van 15 juni
• weekend van 22 juni
• maakt me niet uit
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Maar, eerst willen we graag weten waar we dat het beste kunnen doen. Liefst iets wat een beetje centraal ligt en de meningen verschillen daarbij een beetje tussen Amsterdam en Utrecht. Wat is voor jou het makkelijkst?
UTRECHT
Bownlingbaan is vlakbij het station naast de stairway.
Amsterdam of Utrecht? Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat jaag ik er ook zo doorheen op een avondje weg hoor.
Kindje toch, je weet de helft nog niet.quote:
Ik denk dat ze daar d'r vriend wel even voor aan z'n kraag trektquote:Op zondag 19 mei 2013 16:30 schreef hosselaar.woensel het volgende:
lola gefeliciteerd als je verjaardsbeurt wilt moet je ff pmen
Okequote:Op zondag 19 mei 2013 16:30 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Is dat nou lekker, neuken tijdens je psychose?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:30 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Alleen als je een lekker wijf bent met goede tietenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:30 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Dat kan mijn moeder ook, ook patronen, mehh ik snap er de ballen van, heb ooit wel van een spijkerbroek een rokje weten te makenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:30 schreef Uccie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 19 mei 2013 16:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo leuk (en handig), je eigen kleding kunnen maken.
[/quote
Mijn moeder kan het heel goed, alleen kunnen we allebei geen patronen tekenen dus vanuit die boekjes en dan wat aanpassen hier en daar.
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat nou lekker, neuken tijdens je psychose?
Whehehequote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen als je een lekker wijf bent met goede tieten
Dat ben ikquote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen als je een lekker wijf bent met goede tieten
Ik heb echt een hele goede naaimachine, mijn moeder heeft dezelfde en die maakt echt heel veel voor mij. Ik kom er zelf nooit aan toe.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan mijn moeder ook, ook patronen, mehh ik snap er de ballen van, heb ooit wel van een spijkerbroek een rokje weten te maken
Met een naaimachine kan ik wel overweg ja, alleen patronen en alles, ik heb er geen geduld voorquote:Op zondag 19 mei 2013 16:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele goede naaimachine, mijn moeder heeft dezelfde en die maakt echt heel veel voor mij. Ik kom er zelf nooit aan toe.
Heeft bij mij ook even geduurd hoor, ik zou nog weleens willen kunnen haken vanaf een patroon, maar die dingen zien er russisch uit voor mijquote:Op zondag 19 mei 2013 16:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Met een naaimachine kan ik wel overweg ja, alleen patronen en alles, ik heb er geen geduld voor
Iedere keer weerquote:
kom maar ff langs de jellinek kliniek kan je het zelf proberenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat nou lekker, neuken tijdens je psychose?
Okequote:Op zondag 19 mei 2013 16:37 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
kom maar ff langs de jellinek kliniek kan je het zelf proberen
Sorry ze is van mijquote:Op zondag 19 mei 2013 16:37 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
kom maar ff langs de jellinek kliniek kan je het zelf proberen
Ik wil het niet weten hoor.quote:
Sorry ik deel haar niet graagquote:Op zondag 19 mei 2013 16:41 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
jullie kunnen ook wel samen langskomen hoor
Ik wel, ik heb thuis Perception binnengehaald, schijnt heel leuk te zijn.quote:
Dus dit zijn jouw hossel technieken? Ik zou zeggen blijven oefenen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:41 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
jullie kunnen ook wel samen langskomen hoor
Da Vinci's Demonsquote:Op zondag 19 mei 2013 16:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb thuis Perception binnengehaald, schijnt heel leuk te zijn.
Ohja die zag ik net ook ergens op een lijstje staan...ik ga eens kijkenquote:
lol net coke gesnoven word gekke tydquote:Op zondag 19 mei 2013 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus dit zijn jouw hossel technieken? Ik zou zeggen blijven oefenen.
Oh die had ik al in mijn lijstje staan, je komt er dus goed mee weg.quote:
Enjoy, verder begin je me nu weer te vervelen dusquote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
lol net coke gesnoven word gekke tyd
*pfew*quote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh die had ik al in mijn lijstje staan, je komt er dus goed mee weg.
Lekker...ik sla even een weekje over, want zonder sambal etc vind ik het niet lekkerquote:
eensquote:Op zondag 19 mei 2013 16:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lekker...ik sla even een weekje over, want zonder sambal etc vind ik het niet lekker
oke is goed 068398834 bel mequote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Enjoy, verder begin je me nu weer te vervelen dus
Hup ga iemand anders eens lastig vallenquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:53 schreef Kally het volgende:
Discussie via wa met zoonlief, hij heeft patat gehaald, ik zeg dus je eet niet thuis? Ja wel om half 4 al op
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:53 schreef Kally het volgende:
Discussie via wa met zoonlief, hij heeft patat gehaald, ik zeg dus je eet niet thuis? Ja wel om half 4 al op
Echt niet normaalquote:
Beide?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
First world problems.. Ik weet niet of ik het overhemd met 200 of het overhemd met 199 kreukels moet strijken
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus dit zijn jouw hossel technieken? Ik zou zeggen blijven oefenen.
Kan er toch maar 1 tegelijk aanquote:
Ik loop zover achter met Games of Thrones dat ik maar eens opnieuw ga beginnen denk ikquote:Op zondag 19 mei 2013 17:06 schreef Kally het volgende:
Ik hou van draken, zeker als ze klein zijn, GoT
GoT is zeker tof.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:06 schreef Kally het volgende:
Ik vind Khaleesi zo geweldigquote:
Ik ben nu bijna bij tot heden gelukkigquote:Op zondag 19 mei 2013 17:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik loop zover achter met Games of Thrones dat ik maar eens opnieuw ga beginnen denk ik
Echt een aanraderquote:Op zondag 19 mei 2013 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moet er ooit eens een keer aan beginnen...
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Laatste nummer en dan zit er dik 3 uur en 30 minuten op
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:06 schreef Kally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dankjequote:
Ik heb idd, niet geluisterd maar dan alsnog bedanktquote:Op zondag 19 mei 2013 17:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dankjealleen waren er weinig luisteraars volgens mij
Ik was zelf aan het klussen enzulks, maar met de muziek aan!quote:Op zondag 19 mei 2013 17:18 schreef Watertornado het volgende:
Thanks broertje, ik ben hier weinig te zien geweest maar ik heb alles gehoord! Heerlijke muziek!
quote:
Kun je niet beter van de hak op de zool gaan?quote:
Heyquote:Op zondag 19 mei 2013 17:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je niet beter van de hak op de zool gaan?![]()
Er is ook een versie van David Hasselhoffquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er is ook een versie van David Hasselhoffen ik heb die een keer gedraaid (al was dat wel op verzoek)
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er is ook een versie van David Hasselhoffen ik heb die een keer gedraaid (al was dat wel op verzoek)
Die is echt niet veel beter dan ditquote:
JIJ wil die niet horen....heb ik nou een plaatje dat te fout is voor DJ VOUT??????quote:
Er is voor mij een verschil, tussen slecht en Vout.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
JIJ wil die niet horen....heb ik nou een plaatje dat te fout is voor DJ VOUT??????
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Er is voor mij een verschil, tussen slecht en Vout.
Dat heb je, of dat heb je niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]dat onderscheid moet je ons misschien nog eens leren dan.
Rob is ook een groot fan van David Hasselhof zijn zangcarričre, met name dat nummer.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]dat onderscheid moet je ons misschien nog eens leren dan.
Hij zingt helemaal niet zo slecht, het is meer de beeldvorming rond die manquote:Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rob is ook een groot fan van David Hasselhof zijn zangcarričre, met name dat nummer.
Ik wil helemaal niet bij je aan de muur.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef Watertornado het volgende:
Zo, net wat posters besteld voor aan de muur.
Ik etenquote:
Ik zit te wachten op Asperges, die gaan zo de pan in.quote:
Ik totdat de aardappelen gaar zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op Asperges, die gaan zo de pan in.
Asperges!quote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op Asperges, die gaan zo de pan in.
Mwuhah, je hebt niets te willen!quote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet bij je aan de muur.
Nog 20 minquote:
Die liggen ook te zwemmen, maar daar houd ik niet zo vanquote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik totdat de aardappelen gaar zijn
Wat denk ik dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwuhah, je hebt niets te willen!
Nee, het is een leuke mevrouw, maar iets anders dan wat jullie nu denken.
Maar ik wil ook niet aan je muurquote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwuhah, je hebt niets te willen!
Nee, het is een leuke mevrouw, maar iets anders dan wat jullie nu denken.
quote:De lichamen zijn gevonden in een duiker bij de Hoeksedijk en de Kanaaldijk-Noord. De identiteit van de slachtoffers is niet bekend. De politie kan niet bevestigen of het gaat om kinderen.
De politie doet onderzoek in de omgeving.
In de regio is eerder gezocht naar de twee vermiste broertjes uit Zeist.
Ik vermoed dat je bij "een leuke mevrouw aan de muur" denkt aan iets in de richting van:quote:
Ergens is het natuurlijk te hopen dat ze het niet zijn, van de andere kant......... is er dan wel duidelijkheid.quote:
Die moeder moet toch gek worden van onzekerheid.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ergens is het natuurlijk te hopen dat ze het niet zijn, van de andere kant......... is er dan wel duidelijkheid.
Netjes!quote:Op zondag 19 mei 2013 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima, wel een pijnlijke kont. Ruime 550km motor gereden in 2 dagen
Daarom..... dan heeft ze in ieder geval wel duidelijkheid. Hoe erg het ook is.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die moeder moet toch gek worden van onzekerheid.
Het is een rare situatie, er is daar in dat gezin meer aan de hand geweest dan ze vertellen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom..... dan heeft ze in ieder geval wel duidelijkheid. Hoe erg het ook is.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is een rare situatie, er is daar in dat gezin meer aan de hand geweest dan ze vertellen.
Shock?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Al vond ik dat de moeder erg koeltjes reageerde...
Gisteren was er iets op het journaal dat de kinderen uit huis geplaatst gingen worden door BJZ.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Al vond ik dat de moeder erg koeltjes reageerde...
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:02 schreef Melting het volgende:
Niemand op de agenda?
En ik las net dat Broertje gedraaid heeft?
En nu ToT?
Mee eens.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gisteren was er iets op het journaal dat de kinderen uit huis geplaatst gingen worden door BJZ.
Is toch raar, dat die kinderen dan niet naar de moeder zouden gaan als ze blijkbaar bij de vader niet konden blijven. Of omgekeerd.
We zullen het wel nooit horen en maakt ook allemaal niet uit.quote:
dik 3 uren jaquote:Op zondag 19 mei 2013 18:02 schreef Melting het volgende:
Niemand op de agenda?
En ik las net dat Broertje gedraaid heeft?
En nu ToT?
Al heel de dag staat er een band hier voor de deur op te treden ivm een jaarmarkt.quote:
Ga jij het doen, zo heel stiekem, dat het ineens stil isquote:Op zondag 19 mei 2013 18:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Al heel de dag staat er een band hier voor de deur op te treden ivm een jaarmarkt.
Dat ze de stekker er eens uittrekken!
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Al heel de dag staat er een band hier voor de deur op te treden ivm een jaarmarkt.
Wat voor muziek spelen ze? Misschien is het wel topkwaliteit.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:07 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga jij het doen, zo heel stiekem, dat het ineens stil is
Ja.quote:
Als hij het topkwaliteit vond, zou hij het vast ook niet zo erg vindenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat voor muziek spelen ze? Misschien is het wel topkwaliteit.
Van alles wat.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat voor muziek spelen ze? Misschien is het wel topkwaliteit.
Jammer, had wel leuk geweestquote:Op zondag 19 mei 2013 18:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Die stekker zit binnen bij een horeca gelegenheid aangesloten......
Lijkt me dus niet zo'n strak plan.
[..]
Ja.
Of gruwelijk brute metal?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:11 schreef Cee het volgende:
Heb je geen trompet in de buurt om er gewoon pal tegenin te gaan, Melting?
Ik heb ooit eens het jubileumconcert van mijn wijk gehad voor de deur...kon van mijn balkon zo het podium zien. Helaas was de line-up een keur aan Z-artiesten van het gemiddelde SBS6-talentenshow-niveau. Ik ben serieus gevlucht naar mijn oudersquote:Op zondag 19 mei 2013 18:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Van alles wat.
En nee........ geen topkwaliteit. Eerder tobkwaliteit.
Ik acht die kans zeer klein 4km uit de buurt van waar de vader gevonden is ... en na een x aantal dagen ... gues they found them als ik het zo mag lezen ...quote:Op zondag 19 mei 2013 17:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ergens is het natuurlijk te hopen dat ze het niet zijn, van de andere kant......... is er dan wel duidelijkheid.
Moet ik eerst wat beter boxen kopen op mijn pc aansluiten en dan op het balkon zetten.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:11 schreef Cee het volgende:
Heb je geen trompet in de buurt om er gewoon pal tegenin te gaan, Melting?
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:16 schreef ToT het volgende:
Oei, waar jullie het net over hadden, ging dat over dat die broertjes waarschijnlijk gevonden zijn? Ik lees het net op de fp.
pastaquote:
quote:
I knowquote:
Eet zequote:
Döner kebab ?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef Watertornado het volgende:
zo, mijn computer liep net keihard vast. gelijk maar was opgehangen en eten gehaald.
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:45 schreef Kally het volgende:
Lusten jullie trouwens vis, als forel, paling, gerookte zalm enzulks?
Hoezo ?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:45 schreef Kally het volgende:
Was meer voor de meeters volgende weekquote:
Dacht ik alquote:
quote:
Nee.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:45 schreef Kally het volgende:
Het is niet dat ik niet wilde dat je zou komen he?quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:45 schreef Kally het volgende:
Dat weet ikquote:Op zondag 19 mei 2013 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet wilde dat je zou komen he?
Mooi, gelukkig is er genoeg zonder visquote:
Wat zeg je..... moest ik iets met vis meebrengen?quote:
kreeftquote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Melting het volgende:
Ook leuk.... groothandel waar ik wel eens kom, heeft levende krab en kreeft.....
Euh.. Nee..quote:Op zondag 19 mei 2013 18:45 schreef Kally het volgende:
En jij wilde die loslaten in het feestgedruis? Gewoon om te kijken hoe het zich gaat gedragen?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Melting het volgende:
Ook leuk.... groothandel waar ik wel eens kom, heeft levende krab en kreeft.....
Ik geef de boogie liever de schuld!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Melting het volgende:
Geef de schuld maar aan de regen.
Blame it on the drain..... it was clogging, clogging.....
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En jij wilde die loslaten in het feestgedruis? Gewoon om te kijken hoe het zich gaat gedragen?
Hoe het feestgedruis zich gaat gedragen bedoel je?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En jij wilde die loslaten in het feestgedruis? Gewoon om te kijken hoe het zich gaat gedragen?
Ook. Misschien zijn krabben en poezen grote vrienden.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe het feestgedruis zich gaat gedragen bedoel je?
Er zitten altijd plakdingen om de scharenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:56 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Hell no, de katten draaien doorquote:Op zondag 19 mei 2013 18:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ook. Misschien zijn krabben en poezen grote vrienden.
Leuk voor mijn aquariumquote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Melting het volgende:
Weet niet wat zij eten eigenlijk...... dus weet niet of je vissen dat overleven.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Leuk voor mijn aquarium
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef Viro het volgende:
Middag
Zou auto wassen en schoonmaken vandaag, ben pas om 16.00u mijn nest uitkomen rollen
inb4: luie surinamer
Je moet wel goed voor je auto zorgen hoor, barbaar!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef Viro het volgende:
Middag
Zou auto wassen en schoonmaken vandaag, ben pas om 16.00u mijn nest uitkomen rollen
inb4: luie surinamer
quote:
Ik weet het, heb dr al 2 weken niet gezienquote:Op zondag 19 mei 2013 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet wel goed voor je auto zorgen hoor, barbaar!
Nee, er wordt niet met mijn katten gesold, de eerste die zoiets ook maar in zijn hoofd haalt staat serieus binnen een seconde buiten, hoogstwaarschijnlijk met een blauw oog.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef Viro het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee ik ga niet iets naar rechts, want jij bent geen Kally
[..]
Ik weet het, heb dr al 2 weken niet gezien
Krijgt die van jou blauwe lenzen?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, er wordt niet met mijn katten gesold, de eerste die zoiets ook maar in zijn hoofd haalt staat serieus binnen een seconde buiten, hoogstwaarschijnlijk met een blauw oog.
Babequote:
I knowquote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Straks houdt ze niet meer van je omdat je haar niet genoeg aandacht geeft!
Ik kan vreselijk niet lief zijn, try me zou ik zeggen, de grootste die ik heb aangepakt was 80 kilo zwaarder en ik won. En dit is echt waar.quote:
*burp* moet nu even niet aan eten denken...maarquote:Op zondag 19 mei 2013 18:45 schreef Kally het volgende:
Je doet je ondertitel eer aanquote:Op zondag 19 mei 2013 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
*burp* moet nu even niet aan eten denken...maar![]()
Hoeveel kilo heb je op?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
*burp* moet nu even niet aan eten denken...maar![]()
Iets meer dan een pond asperges, stuk beenham en krieltjesquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iets meer dan een pond asperges, stuk beenham en krieltjes
Dat is niet veel voor een vrachtwagenchauffeur.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iets meer dan een pond asperges, stuk beenham en krieltjes
Wel voor een uccepuc met gekrompen maagquote:Op zondag 19 mei 2013 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is niet veel voor een vrachtwagenchauffeur.
quote:
Geen idee, maar de zelfgemaakte griesmeelpudding moet er ook nog bijquote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wilde al zeggen: waar LAAT je het allemaal?![]()
Nee ik wil Bruce wel knuffelenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]Hihi, dan moet je wel met z'n tweeën zijn he?
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, maar de zelfgemaakte griesmeelpudding moet er ook nog bij
quote:
Nog een specifieke reden dat je hem en met name dit nummer haat?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]en dan ook nog dit nummer
Kon je ook niet weten, heb ik nooit gepost in dit topic.
Nee.... is een triest liedje toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, ook niet blij mee?Dan kan ik 'm wel skippen hoor!
Gewoon latenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, ook niet blij mee?Dan kan ik 'm wel skippen hoor!
Nee om één of andere reden spreekt hij en zijn muziek me niet aan.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog een specifieke reden dat je hem en met name dit nummer haat?
Ah okee!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee om één of andere reden spreekt hij en zijn muziek me niet aan.
Ik haat hem niet hoor.
Maar je mag het best goedmaken met iets van Take Thatquote:
Nee, dat mag ie niet!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar je mag het best goedmaken met iets van Take That
quote:
En terecht!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]ToT heeft ook niets van Take That denk ik, die wil daar nog niet dood mee gevonden worden.
Whehehe u kent me goed, mevrouw!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]ToT heeft ook niets van Take That denk ik, die wil daar nog niet dood mee gevonden worden.
Ik heb anders de volledige discografiequote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb anders de volledige discografieen als jullie zo gemeen blijven doen, kaap ik de stream morgen op primetime en zend 'm volledig uit
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb anders de volledige discografieen als jullie zo gemeen blijven doen, kaap ik de stream morgen op primetime en zend 'm volledig uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Moet je tot heel laat wakker blijven vanaaf want ik ga weer klooien op de streamquote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of gewoon heel vroeg opstaanquote:Op zondag 19 mei 2013 19:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je tot heel laat wakker blijven vanaaf want ik ga weer klooien op de stream
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:26 schreef Uccie het volgende:
Het eerste maakt het 2e onmogelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet je op een of andere manier mijn pc op afstand weten uit te zetten. Ik heb vandaag standby modus uitgezet.quote:
Toen ik van de week de NAS in het stopcontact deed, had half Den Haag geen stroom meer...ik denk dat ik dat nog wel een keer voor elkaar krijgquote:Op zondag 19 mei 2013 19:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan moet je op een of andere manier mijn pc op afstand weten uit te zetten. Ik heb vandaag standby modus uitgezet.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen ik van de week de NAS in het stopcontact deed, had half Den Haag geen stroom meer...ik denk dat ik dat nog wel een keer voor elkaar krijg
Nee maar dat maakt niet uit...als de helft lukt, lukt heel Den Haag ook welquote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Viro het volgende:
[..]![]()
Gelukkig weet je niet de exacte locatie waar ik woon
* Viro sluit UPS aanquote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee maar dat maakt niet uit...als de helft lukt, lukt heel Den Haag ook wel
Maiden!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Melting het volgende:
Als ik straks de muziek aan ga zwengelen, wat willen jullie dan horen?
Ik welquote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Viro het volgende:
[..]![]()
Gelukkig weet je niet de exacte locatie waar ik woon
Fijne muziekjesquote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Melting het volgende:
Als ik straks de muziek aan ga zwengelen, wat willen jullie dan horen?
Heel misschien 1 nummer. Als jij dan morgen geen Take That gaat draaien.quote:
quote:
Zou beide dus kunnen.quote:
'70s?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Zou beide dus kunnen.
Nog meer voorkeuren?
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel misschien 1 nummer. Als jij dan morgen geen Take That gaat draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ga morgen niet draaien dus dat komt wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oké..... kortom... alles behalve house (in alle soorten en maten).quote:Op zondag 19 mei 2013 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon wat lekkere rock.Hoeft niet te hard!
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Oké..... kortom... alles behalve house (in alle soorten en maten).
geen gebonkquote:Op zondag 19 mei 2013 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Oké..... kortom... alles behalve house (in alle soorten en maten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |